K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-06-2006, 11:37   #1
sommer75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 8
Styrke: 0
sommer75 er ny på vejen
Type fleksjob???

Hej
Jeg er ny her på siden men har allerede fundet en masse gode sager Jeg er selv lige (1-6-06) blevet visiteret til fleksjob og allerede nu har jobkonsulenten en masse job. Det er jo fedt og dog...
Jeg fik en uddannelse til kontorassistent på revalidering med henblik på fleksjob ergo regner jeg med det er det jeg skal arbejde med. Men ak nej jo dvs de har 1 kontorjob jeg skal til samtale ved på mandag. Så har hun et job som inegn ved hvad er men virksomheden har sagt find en mand der vil arbejde og hun laver jobbet derefter hmm lyder mystisk så har hun et lagerjob, 2 stillinger som buschauffør.
Når jeg så ser på mine skånehensyn som er ingen tunge løft, varierende arbejde mellem siddende, stående og gående og ingen job som buschauffør grundet psykisk pres ( har haft et overfald) så har jeg svært ved at se jeg kan køre bus men det mente hun jeg sagtens kunne. Jeg skulle kun køre et par timer om morgenen og et par om eftermiddagen ja right. Jeg kan arbejde max 4 timer om dagen så er jeg ødelagt, jeg har et barn der har bhv plads 7 timer om dagen max dvs bhv åbner 645 manden skal møde i en anden by kl 7 og jeg kl 6 hvordan klare man lige det?
Jobkonsulenten sagde jeg skulle stå til rådighed for alle job som matcher skånehensyn og fik jeg ikke kontorjobbet på mandag så skulle jeg til det mystiske job og fik jeg heller ikke det skulle jeg køre bus eller på lager.
Mit spørgsmål er så kan de det? Kan de tvinge mig til job jeg 1 ikke kan 2 ikke har lyst til ( der er jo en årsag til jeg søgte væk fra disse job tidligere).
Har jeg slet ingen rettigheder nu da jeg er overgået til fleksjob? Jeg har jo ikke selv valgt at komme til skade i en ulykke og jeg har heller ikke selv valgt jeg ikke kan arbejde 37 timer. Hvis jeg kunne sad jeg jo ikke her... Jeg skal have et job der gør jeg kan sidde gå men mest stå og det kan jeg i et kontorjob ( i hvert fald der hvor jeg blev udlært)

Jeg håber I kan hitte rede i alt det her Lige et lille spørgsmål til sidst. Jeg har meldt ferie i febuar måned og fik det godkendt at den faglige konsulent samt min sagsbehandler og det står også i papirene jeg har ferie i de uger, Kan de så nu hvor der er et job sige jeg skal droppe min ferie? Grunden til jeg spørger er jeg det år jeg blev sygemeldt havde lejet sommehus i skagen og havde meldt ferie til a-kassen ( det skulle jeg dengang) så blev jeg sygemeldt i juni og regnede med jeg havde ferie i juli men nej den blev inddraget fordi jeg skulle møde på kommunen. Så siden har jeg været noget nervøs for det her ferie værk mens jeg er i det offentlige system:|

Kan I alle have en dejlig solskinsdag

Sommer75
sommer75 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Impingement type III Acromion CasperR23 De Unge 3 23-10-2009 09:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension