K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2013, 13:53   #1
hajfinnen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
hajfinnen er ny på vejen
akter sendt tilbage

Hej , jeg fik i 3 marts 2006 en arbejdsskade, på den skole hvor jeg var ansat som pedel.
Jeg skulle være ude på skolen mens de unge morede sig, men sådan gik det ikke. Det skal siges at jeg var den eneste voksne som var mødt ind da det skete.
En en ung mand trængte ind til festen og knivstak sin kæreste så hun døde han knivstak også 2 andre unge elever.
efter noget tumult lykkes det mig at få kniven fra ham og sparket væk. jeg fik ingen krisehjælp. Jeg måtte til min egen læge om mandagen for at få en henvisning hos en psykolog. Fik en tid 3 uger senere.
som sagt skete dette i 2006 og ingen tænkte på at få lavet en arbejdsskade sag. Jeg havde en en del sygdom on/off de næste år frem til sommeren 2011, hvor jeg gik helt og blev indlagt på psykiatrisk hospital i 10 dage. Det skal siges jeg går på sygedagpenge endnu, og har gjort det siden 29-7-2011 og får det stadig.
Arbejdsmedicinsk sendte den ind som en arbejdsskade 4 jan 2012 og den blev ikke afvist. August fik jeg så papir på at det var en arbejdsskade, men min arbejdsgiver ankede med den begrundelse, så skulle alle have og at man ikke skulle rutte med offentlige midler, men ankestyrelsen kom ud til min fordel
Der ud over er der ikke sket så meget andet end at jeg har det pissedårligt.
var lige inde på min side inde på arbejdsskadestryrelsen for at se min sag og det nyste var at de sendte alle sagens akter tilbage til mig uden at have lave en erhversevnetabs vurdering.Skadens dato ..........: 3. marts 2006
Tilskadekomnes navn....: Tommy Frederiksen
Selskabets skadenummer.:
Vi sender materialet retur med tak for lån. er det noget der går mig imod ? nogen der har noget erfaring der?
MVH Tommy

Sidst redigeret af hajfinnen; 16-08-2013 kl. 14:06.
hajfinnen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr.flytning og sags-akter. Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 07-06-2012 11:23
Sag sendt til BAN - aktindsigt? Mariba Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 19-04-2011 22:43
Jeg har fået en kopi af en andens personlige akter Whattodo Alt det andet 32 19-11-2010 13:00
Sendt til annasen Alt det andet 8 01-12-2008 21:08
Sendt til Socialudvalget i dag lena Politik og Samfund 2 05-11-2007 08:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension