K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2012, 19:31   #11
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Men har man lyst til, at have det stempel, du har fårhånds ret, nej jeg vil heller selv
Forstår udmærket godt hvad du mener, men jeg må sige at jeg har fået nogle underlige afslag ind imellem, hvor det havde været relevant at arbejdsgiver vidste hvad det handlede om.

Søgte eks. job som portør i blodbanken, fik afslag idet de skulle bruge en person der kunne løfte op til 5kg... denne fordom kunne have været udryddet med de muligheder en sådan attest giver, jeg havde i hvert tilfælde haft mulighed en at vise at det ikke var noget problem for mig at løfte, idet mit handicap er af psykisk karakter.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 19:36   #12
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Og iøvrigt er det jo ikke anderledes end at man stadig bliver bedømt på sin kunnen, og det attesten sikrer er at man ikke bliver sorteret fra pga. en barriere, der måske kan løses med et hjælpemiddel stillet til rådighed via jobcenteret.

Attesten gør jo ikke at man uden videre bliver ansat, uanset hvad og at man skal betragtes som en person der er kommet uretsmæssigt ind i virksomheden.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobsøgning med fleksbevilling Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 4 12-01-2013 20:34
Jobsøgning - flexjob KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 6 13-04-2012 11:47
Jobsøgning flexjob Peter8 Spørgsmål ang fleksjob 4 23-10-2011 23:39
fleksjob og jobsøgning Bibliotricen Spørgsmål ang fleksjob 4 30-10-2009 21:18
fortrinsadgang til ledige stillinger hos offentlige arbejdsgivere zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 1 15-05-2007 20:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension