K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2009, 09:55   #1
Sucks
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
Sucks er ny på vejen
Overvejer fleksjob istedet for stu

hej.
jeg er en ung pige på 18 der ikke har sin 9. klasse.
jeg går pt på stu - særligt tilrettelagt undervisning for unger.
men jeg har så meget angst at det bare ikke går - angst for skole. angsten gør jeg aldrig møder op, konstant er fysisk syg, og mest af alt har det virkelig dårligt psykisk.
derfor vil jeg prøve noget fleks job.

jeg regner med at ringe til min sagsbehandler imorgen *mandag*, og hører nærmere, men fandt da dette forum og ville lige hører mere om fleks job.

kan i ikke fortælle mig om det?

*gik lige helt kold i alle mine spørgsmål*
Sucks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 10:41   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Du kan evt. kigge lidt i flexjob-pjecen, og se om det giver svar på nogle af dine spørgsmål.
http://www.clh.dk/?id=1474
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2009, 16:02   #3
Barbara
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: Favrskov
Alder: 50
Indlæg: 19
Styrke: 15
Barbara er ny på vejen
Hej,

Jeg er kede af at du har det ikke så godt.

Du skal måske se tingerne adskilt.

1) Får du behandling? Det absolut vigtigste er at du har det godt! Hvis nej, hvorfor ikke? Hvis ja, hvordan går med det?

2) Iflg. mig fleksjob kan tage langt tid.
Først vuderes om det er den bedste løsning til dig. Hvis du får det bedre (som kan ske med den rigtige behandling!), er du sikkert at du vil ikke har en uddanelse? Er du interesseret i noget?
Hvis du kan eller har ikke lyst at læse, kommune skal stadig vudere om du kan arbejder 37 timer. Hvis ja, fleksjob er ikke muligt.
3) Hvis du kan ikke arbejde mere en 12 timer snakker man om førtidspension.

Som jeg har skrevet, kan det tage langt tid (flere og flere måneder).

DU er meget UNG, så prøver at kigge på hele situation fra et andet perspektive. DU skal får det BEDRE og det er den vigtigste! Jeg/vi ved hvor svært man kan have det.

Jeg håber at jeg have ikk forvirret dig, måske andre kan også hjælpe.
Barbara er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Overvejer om vi selv kan søge fleksjob? camilla heyn Spørgsmål ang fleksjob 4 29-07-2011 00:25
hvis ens sagsbehandler har søgt paragraf 17, istedet for 18 som aftalt.. malenemuz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 08-07-2011 14:34
Hvorfor jeg overvejer selvmord som løsning Den indadvendt Accept fra vores omgivelser 22 15-04-2011 09:43
30.000 overvejer selvmord på grund af smerter. Stella Politik og Samfund 13 25-06-2008 22:35
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension