K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2012, 19:49   #831
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
DATATILSYNET 23-02-2012

Telefonnotat - besvarelse af henvendelse

Jeg kontaktede den 23. februar 2012 telefonisk Benny Gerhard (BG) med henblik på at drøfte dennes e-mail til Datatilsynet af 10. februar 2012.

Adspurgt oplyste BG, at han kun er blevet kontaktet af Ombudsmanden i forbindelse med e-mailen, og at Ombudsmanden har oplyst, at han ikke foretager sig yderligere i sagen.

Desuden oplyste BG adspurgt, at han har fået sin hjælp tilbage, men at det ikke ændrer ved, at han har mistet førlighed grundet de år, han var afskåret fra hjælp. BG forklarede yderligere om sagens forløb, konsekvenser for ham og hans økonomi. Endvidere oplyste BG at det, at urigtige oplysninger fremgår af BG’s journal gør, at medarbejdere i kommunen vil tro, det er sandt, hvorfor oplysningerne burde være slettede eller blokerede.

Jeg oplyste, at jeg ringer for at høre, om der er kommet nye persondataretlige oplysninger i sagen, eftersom han har sendt e-mailen til Datatilsynet.

Desuden orienterede jeg om, at Datatilsynet har truffet afgørelse i sagen, og at det ud fra mailen ikke umiddelbart er mit indtryk, at Datatilsynet kan foretage sig yderligere i sagen.

Aftalt, at jeg sender BG en kopi af nærværende notat.

Sagen afsluttes hermed.

Anne Mette Riis Steinø


Datatilsynet: Forside www.datatilsynet.dk

Datatilsynet er den centrale uafhængige myndighed, der fører tilsyn med, at reglerne i persondataloven overholdes. Datatilsynet består af et råd - Datarådet - og et sekretariat.
Datatilsynet bl.a. rådgiver og vejleder, behandler klager og gennemfører inspektioner hos myndigheder og virksomheder.

Hvorfor vil DATATILSYNET ikke undersøge en personsag til bunds?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2012, 16:52   #832
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
JEG HAR INDBRAGT EN "ADFÆRDSKLAGE" TIL ADVOKATNÆVNET OVER ADVOKATFIRMAET DER HAR SNYDT MIG, OG FÅET ÉN RETSSAGER GJORT TIL 3 RETSSAGER.

ADVOKATFIRMAET HAVDE IKKE OPLYST MIG OM "RETNINGSLINJERNE" FOR LÆGEKONSULENTER!!!


Benny Gerhard

Vores sagsnr. 2011 - xxxx (bedes oplyst ved henvendelse til sekretariatet)


Benny Gerhard klager over advokat Christian Harlang – adfærd (adfærdsklage)

Advokat Christian Harlangs har ikke svaret på sekretariatets brev af 20. december 2011.

Når sekretariatet har afsluttet forberedelsen af sagen, vil sagen blive sendt til Advokatnævnet til afgørelse.

Sekretariatet har i øjeblikket en større mængde sager til behandling, og der må derfor påregnes en længere sagsbehandlingstid end sædvanligt.
Sekretariatet forventer, at Advokatnævnets afgørelse vil foreligge i løbet af ca. 3 – 4 måneder.

På sekretariatets vegne
Lotte Overgaard

Velkommen
www.harlanglaw.dk

Advokatfirmaet har unddraget mig, at vinde en sag mod Gladsaxe Kommune, hvor det i sammenligning med en lignende sag som advokatfirmaet vandt.

Her er det ligeledes en kommunal benyttet lægekonsulent der har handlet i strid med retningslinjer og lovgivning.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2012, 10:50   #833
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Question

Søborg d. 01.03.2012

Socialminister
Karen Hækkerup
Holmens Kanal 22
1060 København K

Kære Socialminister

Det er yderst kritisabelt, at jeg endnu ikke den 1. marts har modtaget så meget som en bekræftelse af ANBEFALET brev af den 03.02.2012 til socialministeren, samt svar på om ministeren vil foretage sig noget!

TILSYNSSAG:

Flere socialministre har tidligere bebudet, at de ville skride ind over for de brådne kar i kommunerne men også, at de ikke ville gå ind i enkeltsager....

http://www.benny-g.dk/​Socialministeren.htm



Benny Gerhard - "Handicappet", om retten til at have et aktivt liv!
www.benny-g.dk


Genoprejsning og nederlag.

Jeg blev ikke som ny, men jeg rejste mig hvor jeg faldt!

Lægekonsulenten ødelagde resten af mit liv!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2012, 12:25   #834
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Statslige chefer får bonus uden at indfri deres mål politiken.dk

Der ingen sammenhæng mellem offentlige chefers præstation og deres årlige bonus, viser undersøgelse.

http://politiken.dk/erhverv/ECE15735...XqDfE.facebook
____________________________________


Jeg er som handicappet lige gået fra førtidspension, til pension.

Denne løbende udgift kan fremover let spares, hvis jeg får en god FRATRÆDELSESBONUS, som pensionist! Jeg er klar med opsigelsen.

Derved kan jeg måske få en GODTGØRELSE for de 2.141.000 kr. Gladsaxe Kommune sparede på at "LYVE" om mit handicap, og gøre mig selvhjulpen ved at sige jeg selv kan cykle!

En fratrædelsesgodtgørelse på det sparede beløb kan redde resten af mit ødelagte liv, og gøre mig gældfri, men kan dog ikke rette op på en alvorlig forværring af mit handicap!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2012, 10:49   #835
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
HVOR ER SOCIALMINISTEREN OG FOLKETINGSPOLITIKERNE? 21. MARTS 2012

ER DET MINISTEREN LIGEGYLDIGT, AT GLADSAXE KOMMUNE IKKE FØLGER
"RETNINGSLINJER" FOR LÆGEKONSULENTER?

AGTER SOCIALMINISTEREN IKKE AT GRIBE IND, NÅR KOMMUNEN IKKE FØLGER SPILLEREGLERNE, OM NOGLE FREMLAGTE "RETNINGSLINJER" JO ER?
__________________________________________________ _____

Til Politikerne Søborg d 13.02.2012

Giv mig mit liv tilbage – Lav en TILSYNSSAG og Glasaxe Kommune vil tabe!

Hvorfor afviste Københavns Statsamt at udføre en – TILSYNSSAG – mod Gladsaxe Kommune.

Jeg har fremlagt dokumentation for, at sagsbehandleren løj om min helbredstilstand i sine oplysninger til lægekonsulenten, der efterfølgende tilsidesatte socialministeriets ”RETNINGSLINJER” for lægekonsulenter, for at tjene kommunen!

Socialminister Karen Hækkerup har endnu ikke besvaret brev af 03.02.2012, der også er sendt til Strasbourg med bilag.



https://www.facebook.com/benny.gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2012, 21:19   #836
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Socialminister Karen Hækkerup har endnu ikke besvaret brev af 03.02.2012
...det er for ringe! Og siger noget om Karen Hækkerups sociale engagement!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2012, 10:21   #837
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

http://www.ft.dk/samling/20111/almde...23/1097647.pdf

Socialudvalget 2011-12
SOU alm. del Spørgsmål 223
Offentligt

Til: Social- og integrationsministeren

Dato: 28. marts 2012
Udvalget udbeder sig ministerens besvarelse af følgende spørgsmål:

SOU alm. del
Spørgsmål 223

Ministeren bedes kommentere henvendelsen fra Benny Gerhard, jf. SOU alm.
del – bilag 250, herunder særskilt besvare borgerens henvendelse til ministeren.
Spørgsmålet er stillet efter ønske fra Finn Sørensen (EL).
Svaret bedes sendt elektronisk til spørgeren på [email protected] og til udvalg@
ft.dk.

På udvalgets vegne

Özlem Sara Cekic
formand
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2012, 10:26   #838
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Til

Ministre- Folketingspartier - Folketingsmedlemmer - Ankestyrelsen - Ombudsmanden -Datatilsynet - Borgmester Karin Søjberg Holst - Gladsaxe Byråd.

OPREJSNING:
Nu vil jeg gerne have svar på om Gladsaxe Kommunes ukorrekte, kritiske og umenneskelige behandling af min person bliver undersøgt til bunds, ved en kritisk og "habil" gennemgang af usandheder mit sagsforløb!


2011-12 - SOU, Alm. del - Bilag 250 - Henvendelse af 27/3-12 fra Benny Gerhard vedr. sagsforløb - (Socialudvalget)
28.03.2012

http://www.ft.dk/samling/20111/almde.../250/index.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2012, 12:20   #839
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Glubske mennesker og dyr, er til stor skade!

Mit liv ændrede sig drastisk, da det lykkedes tre glubske topchefer at spare 2.141.064,85 kr. på at fratage mig pesonlig hjælp i en periode på 3½ år ved, at lyve om mit funktionsniveau...
- Borgmester Karin Søjberg Holst
- Socialdirektør Jane Torpegaard
- Afdelingschef Elinor (Kyhnisk) Kyhnauv fra Gladsaxe Kommune i 2001, satte tænderne i mit liv, og fjernede 75% af min nødvendige og berettigede døgnhjælp!

Det er dybt krænkende, at kommunerne i et retssamfund "GRATIS" kan udnytte "ANSVARSFRITAGNE" lægekonsulenter til bevidst at begå mened, og tilsidesætte indhentede lægeoplysninger!

- Jeg kan ikke som handicappet person få lavet en "tilsynssag" mod Gladsaxe Kommune for, at "LYVE" om min helbred, og derved fået mig tilbage i kørstolen på fuldtid.!

PS: Jeg kan ikke bruge mine sammenlukkede fingre til personlige ting, dag som nat!

http://www.benny-g.dk/


http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...-skambidt.html

Linas hund overfaldet og skambidt
nyhederne.tv2.dk
En fredelig eftermiddagstur,ændrede sig drastisk, da tre hunde satte tænderne i Lina Nielsens hund
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 18:44   #840
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Ombudsmand: Kommuner bestemmer over lægekonsulenter

24. apr. 2012 12.02 Indland

Når Folketingets Ombudsmand onsdag offentliggør sin udtalelse om lægekonsulenters rolle i kommunerne, vil den understrege, at man ikke fra central politisk hold kan bestemme, hvordan kommunerne skal bruge lægekonsulenterne.
_________________________________________

Ombudsmanden og Datatilsynet udtalte i min sag, at de ikke kunne gå ind i det lægefaglige. - Hvorforfor inddrager de ikke en habil speciallæge!

http://www.benny-g.dk/​laegekonsulent.htm

Byretsdommeren der dømte i min sag mod lægekonsulenten, sad selv i kørestol!

Mon ikke at han havde underligt, da han i sin profession som værende retfærdighedens dommer, udfærdigede REDEGØRELSEN og skrev alt det lægekonsulenten havde gjort sig skyldig i, og så i strid med loven skal dømme imod uretfærdighederne!
> Redegørelsen er jo ikke vedtaget ved lov! <

http://www.benny-g.dk/​Domstole.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension