K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-02-2011, 19:06   #721
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ok, Benny... det betyder så du aflyser det åbne hus ting for os almindelige herinde, ikke sandt... jeg er lidt fatsvag så skal gerne have tingene skåret ud i pap..hæhæ..

Det lyder spændende med happening ved christiansborg.. tror du at de gider komme og tale de forskellige partiers ordfører?? de er jo gode til at fordufte når der tales om ansvar osv.. men jeg håber da det allerbedste..

ha en god fødselsdag trods alt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2011, 19:26   #722
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
ok, Benny... det betyder så du aflyser det åbne hus ting for os almindelige herinde, ikke sandt... jeg er lidt fatsvag så skal gerne have tingene skåret ud i pap..hæhæ..

Det lyder spændende med happening ved christiansborg.. tror du at de gider komme og tale de forskellige partiers ordfører?? de er jo gode til at fordufte når der tales om ansvar osv.. men jeg håber da det allerbedste..

ha en god fødselsdag trods alt..
Jeg er glad for du skriver.. hæhæ - så jeg kan se, at du joker.

Jeg skal jo først og fremmest prøve, at samle nogle personer der har viden og interesse til at støtte op om sagen.

Kære Huldra - Så kan vi almindelige herinde - efterfølgende mødes over en sommerfadøl i haven, når demoen er overstået og vores stemmer er hørt!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2011, 21:00   #723
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh, kære Benny.... der er såmænd ikke så langt til sandheden i det med fatsvag... altså idag da jeg var i bad og skulle slukke for vandet,, da stod jeg lidt og gloede på bruserhovedet alt imens jeg tænkte over hvordan er det nu det er man slukker for vandet.. jeg har et indstilleligt bruserhoved for vandtryk, og var lige ved at skulle til at dreje på det, istedet for på vandarmaturet..hm....

og jeg kan slet ikke finde ud af at køre med autopilot i min mands bil.. det går slet ikke, jeg må gøre det som jeg lærte det i de gamle dage..hihi..

nå, men det kan jo være det bliver bedre med tænkeren.. når min sag en dag bliver afsluttet med kommunen..

ja den med sommerfadøl lyder som en god ide.. måske du skulle kigge ind i vestsjællandsgruppen, og være med til en forårsøl...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2011, 19:39   #724
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Mit spørgsmål til ministeren er:

1. Hvilken folketingsvedtaget lovparagraf er påhæftet socialministeriets RETNINGSLINJER for lægekonsulenter?

2. Hvordan kan RETNINGSLINJER (vedtaget af socialministeriet) tilsidesætte lægeloven?

http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm

Citat:
Hvem mon Socialminister så sender min henvendelse til, denne gang? (Begravelsesministeriet)
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 13:22   #725
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Timing is everything!

[QUOTE=Benny Gerhard;148722]"ÆNDRING" af min ide om "ÅBENT HUS" på min fødselsdag!

VIGTIGST
I midten af juli er det min plan, at få banket en stor DEMONSTRATION op inde på Christiansborg, med så mange sagkyndige talere mod uretfærdighederne med de ansvarsfrie læger som muligt. Der skal også være jurister.
************************************************** ********


Kære Benny,
Ideen om en folkesamling er helt rigtig - men tidspunktet kunne desværre ikke være værre valgt.

Politikere og ande beslutningstagere, samt størstedelen af befolkningen, er jo over alle bjerge, på ferie.
Der er agurketid for medierne, javist, men hvad er der ved at få sendetid og spalteplads, når ingen ser det?
Det er jo ikke journalisterne vi skal underholde, men de folkevalgte der skal provokeres og råbes op!

Og når selv de mange lavt /ikke uddannede ægyptere til sidst fik fjernet Mubarak, ved ren og skær vedholdenhed, ved vi jo her på siden at du er Olympisk mester i Vedholdendhed, og at du sikkert ikke vil betænke dig et sekund på at installere dig i campingvogn ved Chr.borg - hvilket jeg synes du skulle! (hvis det rent praktisk er muligt) - for at holde ilden ved lige.

Dit/vores projekt fortjener derfor al den planlægning og den snilde vi tilsammen kan mobilisere - vi ORKER da ikke at rende panden mod flere mure, indsatsen SKAL bare ændre på nogen denne gang.

Hvad med at lave en ny tråd - under Politik og Samfund, der hedder: 'DEMONSTRATION FORAN RÅDHUSPLADSEN TIL AUGUST' ?

Midt/slut august er folket tilbage efter ferien, også politikere, selvom Folketinget ikke officielt er åbent.

Den almindelige dansker er fyldt op med gode vibrationer - har fået dækket nogle basale behov - og vil derfor være mere modtagelige for at udvise empati og deltagelse.

"Efter ferien" er også ofte det tidspunkt mange firmaer vælger til at indføre forandringer, så man har mulighed for at få opbakning af helt nye utilfredse/frustrerede (fyrede!) personer.

Politik er TAKtik, og vi må hyle med de ulve vi er iblandt!

Håber du havde en god fødselsdag Benny - i tankerne gav jeg dig førligheden tilbage

We SHALL overcome!

Sidst redigeret af L.S.; 13-02-2011 kl. 18:08.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 15:46   #726
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
[QUOTE=L.S.;149381]
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
"ÆNDRING" af min ide om "ÅBENT HUS" på min fødselsdag!

VIGTIGST
I midten af juli er det min plan, at få banket en stor DEMONSTRATION op inde på Christiansborg, med så mange sagkyndige talere mod uretfærdighederne med de ansvarsfrie læger som muligt. Der skal også være jurister.
************************************************** ********


Kære Benny,
Ideen om en folkesamling er helt rigtig - men tidspunktet kunne desværre ikke være værre valgt.

Politikere og ande beslutningstagere, samt størstedelen af befolkningen, er jo over alle bjerge, på ferie.
Der er agurketid for medierne, javist, men hvad er det ved at få sendetid og spalteplads, når ingen ser det?
Det er jo ikke journalisterne vi skal underholde, men de folkevalgte der skal provokeres og råbes op!

Og når selv de mange lavt /ikke uddannede ægyptere til sidst fik fjernet Mubarak, ved ren og skær vedholdenhed, ved vi jo her på siden at du er Olympisk mester i Vedholdendhed, og at du sikkert ikke vil betænke sig et sekund på at installere dig i campingvogn ved Chr.borg - hvilket jeg synes du skulle! (hvis det rent praktisk er muligt) - for at holde ilden ved lige.

Dit/vores projekt fortjener derfor al den planlægning og den snilde vi tilsammen kan mobilisere - vi ORKER da ikke at rende panden mod flere mure, indsatsen SKAL bare ændre på nogen denne gang.

Hvad med at lave en ny tråd - under Politik og Samfund, der hedder: 'DEMONSTRATION FORAN RÅDHUSPLADSEN TIL AUGUST' ?

Midt/slut i august er folket tilbage efter ferien, også politikere, selvom Folketinget ikke officielt er åbent.

Den almindelige dansker er fyldt op med gode vibrationer - har fået dækket nogle basale behov - og vil derfor være mere modtagelige for at udvise empati og deltagelse.

Efter ferien" er også ofte det tidspunkt mange firmaer vælger til at indføre forandringer, så man har mulighed for at få opbakning af helt nye utilfredse/frustrerede(fyrede!) personer.

Politik er TAKtik, og vi må hyle med de ulve vi er iblandt!

Håber du havde en god fødselsdag Benny - i tankerne gav jeg dig førligheden tilbage

We SHALL overcome!
Tak for tankerne!

Dine ideer er gode. Og de vil blive gennemtænkt nøje i resten af måneden.

Mvh. Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 10:28   #727
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Tak for fødselsdagshilsen hvad sker der rundt om mig i dag?

Citat:
Hej Benny Gerhard

Du ønskes et rigtig stort tillykke med fødselsdagen.
Alle os på K10 håber at du vil få en rigtig god dag.

jeg har også et grimt JUBILÆUM i år, da det til august er 10 år siden Gladsaxe Kommune - løj mig ud af mit handicap - men som ikke har virket, da følgerne har gjort mig endnu mere handicappet end i 2001.

Dengang havde jeg et højt fysisk funktionsniveau, for en person med mit handicap!


http://www.benny-g.dk/malsaetning_2006_2007.htm

Dette uønskede JUBILÆUM skal der DEMONSTRERES imod til sommer, og det er altså en demonstration imod brugen af LÆGERKONSULENTER der af STATEN er blevet pålagt AMBASSADØRSTATUS, og ikke kan retsforfølges!

Se forsiden: Klik på Index herunder...
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 13:31   #728
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Ingen mailadresse på din egen hjemmeside?

Kære Benny
et stort tillykke på den rigtige dag! ;-)

Bemærker at der på din egen hjemmeside ikke er en mailadresse, som folk der eventuelt vil støtte dig - både praktisk og moralsk - kan kontakte dig på.

Der er også begrænsninger ved at skulle gå igennem en anden hjemmesides PB-system; i den måned jeg var udelukket fra adgang til k10, havde jeg f.eks ikke mulighed for at kontakte dig.

Desuden er det jo ikke alle der kender k10, men måske finder din hjemmeside af andre veje, så håber du får en sådan adresse på din side - ville være ærgerligt, hvis din sag gik glip af noget hjælp og støtte på den konto.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 19:44   #729
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Folketingets Social- og Arbejdsmarkedsudvalg har fået overbragt domsafgørelserne fra erstatningssagen ved Ø. Landsret mod Gladsaxe Kommune.

Sagen tabte jeg fordi der indgår en lægekonsulent, og så betyder det ikke noget, at sagsbehandleren bevisligt LØJ!
_______________________________

Dom fra Retten i Glostrup hvor jeg tabte sagen mod Lægekonsulent Claus Bjerregaard, og skulle betale 25.000 kroner i sagsomkostninger!

REDEGØRELSEN fra sagen er det mest interessante, når kommunens lægekonsulent er "ansvarsfri"!
Heri fremgår det, alt hvad lægekonsulenten er "skyld" i. Og det er af byretsdommeren skrevet uden søforklaringer!

http://www.benny-g.dk/ostre_landsret_2006.htmm

Spændende at se hvordan Socialminister Benedikte Kier vil reagere!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2011, 11:37   #730
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
LÆGER UDEN "ANSVAR"! "SYSTEMETS" SPAREBØSSE

SKAL JEG SØGE om "ULANDSHJÆLP", når jeg som handicappet ikke er omfattet af den DANSKE lovgivning og den danske lægeekspertise, når en lægekonsulent i strid med sit aflagte lægeløfte, vægter sagsbehandlerens oplysninger højere end de til sagen indhentede STATUSOPLYSNINGER fra egen læge?

Jeg har ingen retssikkerhed, og har tabt alt ved... By- og Landsret!

http://www.benny-g.dk/ostre_landsret_2006.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 25-02-2011 kl. 13:03.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension