K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2010, 10:25   #621
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
Hej Benny,

Kan godt forstå din instilling, hvis jeg var dig, ville jeg dog overveje om jeg havde ressourcer til at flytte kommune i forbindelse hermed, da jeg ikke ville bryde mig om at blive anbragt på et tilfældigt hjem i Gladsaxe.

Har du gjort dig nogle overvejelser i denne retning

De bedste hilsner

Superhoax
Inden jeg købte mit hus, havde jeg i 2½ år af Gladsaxe Kommune været anbragt på et Omsorgscenter (læs ALDERDOMSHJEM).

Citat:
Jeg er i dag nået til det konkrete standpunkt, at jeg håber på at Fogedretten melder ud, at mit hus ryger til INKASSO!
Når jeg melder sådan ud, er det fordi det vil skabe medieinteresse, at jeg så har mistet både genvunden førlighed og hus, at kommune og lægekonsulent ikke har været ærlige i behandlingen af min egen læges STATUSERKLÆRING.

http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 04-04-2010 kl. 10:30.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2010, 19:10   #622
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Sådan tror jeg desværre ikke det vil gå... Tror snarere at kommunen og medierne tænker nu er skaden sket, så så er det et overstået kapitel; men håber da at jeg får uret.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2010, 15:11   #623
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Så kan vi måske snart få sat RAV i SYSTEMET!

MAIL Søborg d. 10.04.2010

Retten i Glostrup
Fogedafdelingen
Stationsparken 27
2600 Glostrup

Att: Dommerfuldmægtig XXXXX XXXXX


Jeg har modtaget Deres brev af 9. april 2010 om fogedsagen vedrørende Danske Bank.

Jeg har overfor fogedretten dokumenteret et millionbeløb der blev indsat på min lønkonto, og som via min bankrådgiver i banken blev flyttet til en separat konto, da han var bekendt med, at der var tale om et "erstatningsbeløb".

Citat:
De har i et brev af 15. marts 2010 oplyst, at De ikke har kunnet fremskaffe dommen fra Østre Landsret i personskadesagen. De henviser endvidere til, at det tidligere fremlagte må anses for tilstrækkelig dokumentation.
Min skadeserstatning er det eneste der har kunnet udløse et så stort beløb, ”efter min tilskadekomst” hvor jeg blev handicappet.

Citat:
Fogedretten finder fortsat, at det ikke er tilstrækkeligt godtgjort, at ejendommen er erhvervet for en personskadeerstatning. Der er derfor ikke grundlag for at slette det foretagne udlæg, som derved står ved magt.
I dommen fra Østre Landsret fremgår det ingen steder, at erstatningsbeløbet er brugt til køb af hus.

Det er fogedretten bekendt ifølge vedlagt bilag, at der foreligger en dom fra Københavns Byret på, at jeg blev tilkendt er erstatningsbeløb på godt 950.000 kroner, og som blev anket til Østre Landsret.
I ankesagen ved Østre Landsret, blev erstatningsbeløbet hævet en del.

Citat:
Hvis De ønsker en kendelse herom, bedes De rette henvendelse til fogedretten inden fredag den 23. april 2010, idet fogedretten ellers vil slutte sagen.
Jeg vil gerne udbede mig en kendelse!

Jeg vil gerne udbede mig oplysninger om hvordan det videre forløb i sagen foregår, når fogedretten afslutter sagen.


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:12   #624
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
JEG HÅBER AT FOGEDRETTEN ARBEJDER HURTIGT, SÅ JEG IKKE SKAL VENTE EN EVIGHED PÅ, AT FÅ AFGJORT MIN FREMTID!

http://www.benny-g.dk/index.htm

Måske skulle jeg lyve om Gladsaxe Kommunes afdelingschef Elinor (Kyhnisk) Kyhnauv!

Sådan kaldte jeg hende på en anden debatside, og så kom politiet og sagde at jeg skulle slette det af hensyn til hendes børn!
Hvad med hensynet til, at hun lyver om mit handicap!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:41   #625
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja at politiet mener at de skal bestemme (hun) hvad du kalder hende er så langt ude i hampen , ved hendes historier kalder hun dig både løgner uduelig ikke værdig os jeg skal komme efter dig , kan ikke fatte at politiet mener at de skal bede dig om at slette noget sådan , det må være forbindelser hun har for her på siden er der også skrevet mangt og meget og det kunne jeg godt tænke mig at se en dommerkendelse på skal fjernes , hvad med ytringsfriheden.. og navnet er jo så meget mere end passende .. hun burder have det som føde navn ...

Håber også at det går hurtigt i fogedretten så du ved hvad vej du skal , der findes ikke noget værre end ventetid ... krydser fingere for at de holder sig fra dit hus....
  Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 12:06   #626
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
pff, politiet giver jeg heller ikke meget for, regeringens lakajer, er hvad de altid har været!

-men det undrer mig da ikke at de tryner den "lille" borger -de burde SKAMME dem!

Ville ønske jeg kunne trylle men alt hvad jeg kan gi er og mine allerbedste håb og ønsker for din fremtid samt min allerstørste RESPEKT for din figther ånd.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 15:33   #627
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg fatter som sagt intet af, at denne sag får lov til at køre så langt ud.

det er muligt at der er selvstyre i kommunerne, men der er vel for h..grænser.
held og lykke med kampen, benny.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2010, 17:29   #628
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Da du jo kan påvise at hun rent faktisk er kynisk, ville du nok vinde en sag på det, hvis du havde ressourcerne.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 20:52   #629
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hej venner

Jeg har lagt dette på Facebook

http://www.facebook.com/?ref=home#!/...rd?ref=profile

Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2010, 12:50   #630
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Rets- og Socialudvalgets HØRING om social retssikkerhed 21.04.2010

DETTE SKULLE HAVE VÆRET OPLÆST VED HØRINGEN, MEN FAKTA VAR DER IKKE TID TIL AT HØRE!


http://www.facebook.com/home.php?#!/...rd?ref=profile


http://www.facebook.com/home.php?#!/...20680754609888
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension