K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2009, 08:55   #501
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Ja, Viper og jeg kommer også, og så håber vi at vi kan få oplyst startstedet, for Viper har, idag, prøvet at finde startstedet på nettet uden resultat; men vi kommer og hepper på dig og for at hylde din sportsånd

Håber der er andre der kommer og hepper på dig!!

Med venlig hilsen Hyanna

Hej venner/supportere

Her er så startområdet hvor jeg vil opholde mig ved start.

http://www.ritterclassic.dk/00294/00296/

Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 11:04   #502
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen så vil vi se om ikke vi kan finde dig der Benny...

Jeg håber i den grad at det vil hjælpe din sag at alle kan se dig starte det løb...

Det kommer jo også på tv så alle dem der ikke kan komme til løbet kan se det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 11:17   #503
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
tja var jeg lidt mere ond anlagt så ville jeg ønske at en eller anden kommer til at køre ind i Lars Løkke så han kunne få et piskesmæld .. men heldigvis er jeg ikke ond he he he

Benny håber det gavner din sag , selv om jeg må indrømme at jeg snart ikke kan se hvad mere du kan gøre , du har gjort alt ... et skuffende system det er hvad det er ... men alle bør vide hvordan samfundet behandler syge mennesker ...god tur på søndag , jeg er der
  Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 11:44   #504
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, overvejer seriøst om jeg skal tage vores hund med hmm... -han kan nemlig ikke FORDRAGE cyklister

-til gengæld er han en suveræn hjælpehund så jeg ville ikke være i tvivl om at han ville trække dig igang Benny, hvis vi lod ham få lov

Vil gøre mit bedste for at være der for det er jo endnu en mulighed for at råbe op om hvordan velfærds DK behandler deres syge borgere!!

Go tur Benny
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2009, 14:05   #505
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg tillader mig altså liiige at hive denne tråd frem igen, da jeg jo synes at K10' medlemmer skal have mulighed for at få øje på at Benny Gerhard atter har fundet cykeltrøjen frem og tager en spurt i cykelløbet "RITTER CLASSIC" i morgen

Jeg synes det kunne være rart at vi var en lidt større gruppe der hepper på et menneske, der har vist at man kan kæmpe sig tilbage fra ulykke, modgang og uret, og så ALLIGEVEL formår at rejse sig igen og igen !!!!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2009, 14:27   #506
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
ALDRIG...ALDRIG har jeg læst noget der var mere krænkende og umenneskeligt end denne sag.
Ja for at sige det rent ud har jeg grædt mange tårer alt i mens jeg har læst hele tråden.
Hvordan f...kan man behandle mennesker på den måde??

Jeg har forsøgt at få fat på assistance så jeg kunne møde op i morgen men desværre lader det sig ikke gøre(kommer fra Nordjylland) men herfra ønsker jeg jer alle og specielt Benny en rigtig god vind i morgen.

Bare jeg dog kunne, jeg brænder virkelig for at vise min sympati og min opbakning.
Men den kommer desværre kun i form af dette lille notat.

Lykke til i morgen.
Knus Chenvide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 12:32   #507
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Post

Der er 3264 medlemmer af K10

PS: I DE 2 NEDENSTÅENDE UNDERSKRIFTINDSAMLINGER ER DER KUN INDKOMMET UNDER 100 STEMMER PÅ HVER.

HVORFOR ER DER IKKE FLERE?


VI HAR ALLESAMMEN BRUG FOR "DIN" UNDERSKRIFT, OG DU HAR BRUG FOR "VORES"!

HJÆLP MIG/OS, OG BLIV "SELV" SIKRET".

KOM NU, VI HAR TRAVLT.




Benny G underskrift og borgersager

--------------------------------------------------------------------------------

Underskriftindsamlingerne er stadig aktive og venter kun på din underskrift.

Politikerne skal ha' genopfrisket skrivelserne og skal ha' vist at vi er mange der stadig er utilfredse med den førte politik på de sociale og beskæftigelses mæssige områder.

Og de skal gerne ha' dem i hænde inden regions og kommunalvalget til nov.2009

Gå ind og skriv under på disse steder:

Underskriftindsamlingen http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/...LURETMODBENNYG

Underskriftindsamlingen http://onlineunderskrift.dk/Vis/Skri...SBEHANDLINGFOR
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 16:53   #508
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Benny

Kommentar til nedenstående. De viste tal for underskrifter er inkl. tal fra den *Gl* indsamling* fra Underskrift dk. der blev skiftet ud grundet der konstant var fejl. - Og derfor er tal i ny indsamling noget lavere / anderledes for bedre borgersagsbehandling og Benny G i visningen på onlineunderskrift -
Og kan så oplyse at flere er kommet på siden 5. Sept. ;-) og de viste indgår i total indsamlingen.

Citat:
PS: I DE 2 NEDENSTÅENDE UNDERSKRIFTINDSAMLINGER ER DER KUN INDKOMMET UNDER 100 STEMMER PÅ HVER.

HVORFOR ER DER IKKE FLERE?

Og når man tænker på antal gruppe mdl. begge steder og her? Så forstår jeg ej selv de lave tal. - Derfor mit opråb *S* Kunne jeg sende mail ud til alle mdl. på k10? Så var det sket allerede.
Mit opråb til mdl. i begge grupper har allerede givet respons
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 11:33   #509
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

Stig Langvad

Formand for de Danske Handicaporganisationer, skrev....


Citat:
Jeg ved ikke, hvordan man kan sikre de rettigheder, du oplever krænket. Umiddelbart synes jeg, at du har prøvet alle muligheder. Jeg har fulgt din sag igennem ganske mange år. Hvis ikke domstolene kan hjælpe dig, ved jeg faktisk ikke, hvad du skal gøre. Det ser heller ikke ud til, at det politiske system har mulighed for at hjælpe dig. Der er en meget stor forskel imellem dine oplysninger og oplysningerne fra kommunen, hvilket bestemt må undre enhver. Jeg er simpelthen tom for ideer.

Med venlig hilsen / Sincerely

Stig Langvad
Formand

Danske Handicaporganisationer (DH)
Disabled Peoples Organisations Denmark (DPOD)
Kløverprisvej 10 B, DK-2650 Hvidovre
Telefon: +45 3638 8528 / +45 8612 3840
Email: [email protected] / [email protected]
Website: www.handicap.dk
Er de Danske Handicaporganisationer der - så vidt jeg ved - skal bistå de handicappedes rettigheder, virkelig så inkompetente og handicappede, at de magter/orker at gå til kamp mod systemet når de ser hvordan handicappede behandles?

PS. hvis det er spørgsmål om medlemsskab, kan de bare sende et medlemskort.


__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 13:47   #510
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Red face

Sikke en udmelding at få fra en formand.
Er der ingen der tør at gå ind i sagen? Den er måske for politisk at røre ved?

Og kan så oplyse at stemmer til Benny G nu er på total l06 inkl. tidl. underskrifter samt oppe på 1462 for borgersager.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension