K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2011, 22:16   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Hellere nakkeskud end Zyprexa!

Jeg har skizofreni. Derudover har jeg et hidsigt temperament. Disse to har INTET at gøre med hinanden, for dette temperament havde jeg også før jeg fik skizofreni.

Alligevel tilskriver mine omgivelser mit temperament som værende et udtryk for min sygdom.

Det betyder, at jeg går i en evig og konstant angst for at mit temperament - i kombination med min sygdom, gør at jeg begår en forbrydelse, evt. et mord.

Enten kommer jeg i fængsel og bliver tvangsbehandlet med medicin dér, eller også kommer jeg på en lukket afdeling og bliver tvangsbehandlet med medicin dér.

Uanset udfaldet bliver jeg tvangsbehandlet med medicin, og jeg ved godt hvad det er for en slags medicin: Antispykotisk ****!

Derfor vil jeg sådan ønske, at der blev gennemført en retsreform i Danmark så en lang række alvorlige forbrydelser bliver straffet med døden - udført med nakkeskud som i Kina (selvom de vidst nok også er ved at gå væk fra det) OG at man ved alvorlige forbrydelser ikke skelner mellem sindssygdom eller normalitet.

Jeg vil hellere have et nakkeskud end jeg vil tage bare én pille mere af Zyprexa!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2011, 22:53   #2
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Jeg har skizofreni. Derudover har jeg et hidsigt temperament. Disse to har INTET at gøre med hinanden, for dette temperament havde jeg også før jeg fik skizofreni.

Alligevel tilskriver mine omgivelser mit temperament som værende et udtryk for min sygdom.

Det betyder, at jeg går i en evig og konstant angst for at mit temperament - i kombination med min sygdom, gør at jeg begår en forbrydelse, evt. et mord.

Enten kommer jeg i fængsel og bliver tvangsbehandlet med medicin dér, eller også kommer jeg på en lukket afdeling og bliver tvangsbehandlet med medicin dér.

Uanset udfaldet bliver jeg tvangsbehandlet med medicin, og jeg ved godt hvad det er for en slags medicin: Antispykotisk ****!

Derfor vil jeg sådan ønske, at der blev gennemført en retsreform i Danmark så en lang række alvorlige forbrydelser bliver straffet med døden - udført med nakkeskud som i Kina (selvom de vidst nok også er ved at gå væk fra det) OG at man ved alvorlige forbrydelser ikke skelner mellem sindssygdom eller normalitet.

Jeg vil hellere have et nakkeskud end jeg vil tage bare én pille mere af Zyprexa!
Logikeren.. hvis du dræber et andet menneske.. så må du nok være klar over at du ikke er egnet til fængselsstraf.. så det bliver en behandlingsdom ...

Og du kan også være ret så sikker på at vi ikke får dødsstraf her i Danmark!!
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2011, 22:55   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uff, det kunne da se kønt ud om man begyndte at henrette psykisk syge med nakkeskud.
Så hellere dø for egen hånd.

Jeg er mod dødsstraf, selvom jeg er VILDT dobbeltmoralsk på området
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2011, 23:23   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.744
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg kan godt forstå din vrede.....

Kære Logikeren

fordi det du giver udtryk for er at hvis du indtager Zyprexa, frivilligt eller under tvang, føler du jo bivirkningerne.

De kan jo være meget ubehagelige.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 16-12-2011, 23:55   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Logikeren

fordi det du giver udtryk for er at hvis du indtager Zyprexa, frivilligt eller under tvang, føler du jo bivirkningerne.

De kan jo være meget ubehagelige.

Hilsen Peter
Det kan godt ske at bivirkningerne er ubehagelige .... men i det her tænkte tilfælde, evt. mord som Logikeren skrev om... så ville jeg være bedøvende ligeglad med om de bivirkninger var ubehagelige....
Og det var det tænkte tilfælde jeg svarede på...
Så nej.. jeg kan ikke forstå Logikerens vrede...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 02:40   #6
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Citat:
men i det her tænkte tilfælde, evt. mord som Logikeren skrev om... så ville jeg være bedøvende ligeglad med om de bivirkninger var ubehagelige
Zyprexa virker ikke mod mit temperament. Det virker kun som bedøvelse så jeg går totalt omtåget.

MEN DET VIL FOLK IKKE FATTE!!!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 13:15   #7
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Zyprexa virker ikke mod mit temperament. Det virker kun som bedøvelse så jeg går totalt omtåget.

MEN DET VIL FOLK IKKE FATTE!!!
Logikeren.. du behøver ikke at råbe .. at det ikke virker på dig.. hmmm jeg er sådan set ikke tankelæser... det skrev du ikke i dit første indlæg..

Og jeg ved at du ikke har problemer med at læse.... jeg svarede på det tænkte "Om at hvis du begik et drab" som du skrev i dit indlæg .. og jeg vil stå ved at jeg ville være bedøvende ligeglad med om du blev totalt omtåget og bedøvet af Zyprexa..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 17:24   #8
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jamen - hvis dit temperament er sådan at du er til fare for andres sikkerhed, så skal du sgu gøre noget ved det. Og så må du æde den medicin, og finde den der virker bedst.

Det er noget ****, men det ER noget **** at være psykisk syg og vi må få det liv ud af det vi kan.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2012, 10:51   #9
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Ærligt, jeg går helt klart ind for dødsstraf - nok især, hvis det udelukkende er fordi en person ikke ønsker at tage sin medicin pga. af eventuelle bivirkninger - og så i stedet begår mord i affekt, og dermed minimere/eliminere risikoen for resten af befolkningen.
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2012, 11:12   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dødsstraf - dvs man straffer med døden. Ingen psykisk syge bør straffes pga sygdom alene.

Så hellere selv æde alle pillerne + lidt ekstra, og selv sige godnat og tak for alt. Og gerne inden man begår et mord man udmærket ved man vil begå.
Faktisk meget nemt. Og billigt for samfundet.

Husk der altid vil være forskel på, at tale dødsstraf og så aktiv dødshjælp. Jeg er MOD dødsstraf, men for, aktiv dødshjælp.
Men indtil videre må man så klare den sag selv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan kommunen tvinge Zyprexa i mig? logikeren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 09-07-2011 20:49
Overvægt - Zyprexa - og lykkepiller zuza Det er da strengt ! 9 25-05-2009 11:22
Hellere rig og rask end fattig og syg Odenseaneren Politik og Samfund 5 23-07-2008 14:19
Hellere rig og rask end fattig og syg zuza Hvordan forløb det da du søgte fleks? 2 21-07-2008 12:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension