K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2009, 11:14   #41
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Jeg kunne jo desværre ikke komme til mødet idag. Jeg har simpelthen såå travlt for tiden. Alle ting skal jo helst ramle sammen på en gang.

Jeg blev igår ringet op af Livtagerne. Vi snakkede frem og tilbage, og jeg fik bekræftet, at jeg er blevet behandlet noget så dårligt. Han sagde også, at det møde jeg har haft med borgmester Torben Jensen, var totalt ligegyldigt. At Torben Jensen er en gammel bonderøv (ja, sådan sagde han det), som ikke ved hvad han foretager sig. Nu kan jeg så få Livtagerne til at hjælpe mig. Jeg håber virkelig der sker noget nu.

Jeg vil stadig gerne mødes med jer, men det skal jo også kunne passes ind i al min stress. Derudover synes jeg I skal overveje, om det ikke bare vil være spild af tid, at tage et møde med Torben Jensen. Som I kan se, er det ikke kun mig der synes han er en klaphat, og jeg tvivler på, at vi overhovedet kan få ham til at gøre noget. Men der må være andre muligheder, så vi kan gøre opmærksom på vores sager.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2009, 08:31   #42
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej

Vi kan kun blive enige om at vores borgmester er en klaphat MEN jeg er overbevist om, at hvis vi er nogle (så mange som overhovedet muligt ) der møder op hos ham SAMMEN med en journalist så er han nødt til at forholde sig til vores sager. Jeg ved at kommunen er MEGET kede af den presseomtale de har fået i forbindelse med min sag. Langt hen af vejen er de kolde i røven, men jeg ved at socialdirektøren er led og ked af den negative omtale de har fået ( og som de vil få mere af i forbindelse med min sag ).

Som tidligere sagt, så har jeg fuld forståelse for at alle herinde har det svært og det er svært at få overskud og tid til at også skulle kæmpe sammen. Min langvarige kamp siger mig dog at vi er nødt til at stå sammen for at blive hørt.

Livtagerne er nogle fantastiske mennesker. De er gode til at lytte og komme med råd - men forvent ikke for meget ! dette er ikke ment nedladende eller ondt, men hvis du er en person med mange resourcer og selv er handlekraftig så er det begrænset hvad de kan gøre. Jeg har haft god gavn af at læsse af hos dem. De har da også haft lidt jeg kunne bruge, men jeg har gjort det hele selv.

Jeg vil ikke foretage mig yderligere for at samle folk fra Norddjurs før jeg kan se der er større interesse.
HÅBER VIRKELIG AT HØRE FRA MANGE.....

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2009, 14:14   #43
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Hej

Jeg håber virkelig at Livtagerne kan gøre bare et eller andet for at hjælpe mig. Det er sidste mulighed jeg har for at få hjælp.

Men jo, jeg vil stadig gerne gøre opmærksom på hvordan Norddjurs Kommune behandler os. Jeg vidste ikke der skulle en journalist med til det møde med borgmesteren. Hvis det kan lade sig gøre, tror jeg, der vil kunne ske bare et eller andet.

Jeg vil gerne mødes med jer andre, men lige i går kunne jeg bare ikke.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 12:42   #44
beljensen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
beljensen er ny på vejen
hej jeg er lige blevet bruger herinde og har læst de forskellige indslag. og kan sige jeg har jeg har været det samme igennem og er det stadig. venter nu svar på afgørelse fra stats amtet om min pensions sag. og ja jeg har også haft malta hansen som sagsbehandler.ikke positivt.
beljensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Bjarne Lund Christensen jassie Alt det andet 8 30-05-2012 21:29
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
AK AK Den kommune blyp67 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2010 13:35
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension