K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2015, 08:33   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Vedr. over/under 50 sider dokumentation!

Spørg ALTID hvor mærkelige udtagelser i loven står!

Hvis kommunen mener at der skal sorteres i dokumentationen, bliver det selvmål for kommunen, fordi en sag IKKE må overoplyses. ERGO er alle dokumenter relevante! (Også selvom der er over 50 sider).
Medmindre at sagen er overoplyst!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2015, 09:21   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Der er langt over 50 sider i min, men den fyldte også 24 cm før sortering.
Der er noget med, at de kun ser 5 år tilbage, men jeg har 14-15 års kamp at se tilbage på og er blevet snydt for min ret til ny revalidering i omkring 10 år. Den slags uregelmæssigheder skal med.
Jeg gransker i resterne af min gamle sag fra 80érne. Så længe har jeg været i det system, kun afbrudt af kortvarige jobs og studier.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2015, 10:23   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Hvad er byrødder? Hvad har de gjort?
Byrødder = byrådsmedlemmer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2015, 17:38   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Fejlen kan være sket enten i kommunen eller hos Ankestyrelsen, der mere eller mindre ligger ned.

Få fx kommunen til at bekræfte, hvornår de har sendt sagen videre, så du kan følge flowet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2015, 21:40   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ja, jeg har spurgt dem, hvorfor. Må hellere sige, at de skal tage kontakt til Ankestyrelsen-men det burde de måske nok selv kunne tænke sig til....
Jeg er bare en smule betænkelig ved tanken om min sag. Ankestyrelsen skal vel have sagt deres.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2015, 08:33   #16
tilu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Frederiksberg
Alder: 61
Indlæg: 30
Styrke: 13
tilu er ny på vejen
jeg har været ude for det samme, at min klage ikke nåede frem til ankestyrelsen. Henvendte mig flere gange til KK som helt bestemt mente at den var afsendt...Efter 1 1/2 år nåede den frem...
tilu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2015, 18:24   #17
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg har skrevet både til tilsynet og til Matthæusgade og har fået den der automatbekræftelse,- bare det der billede af adressen og et stempel. Det er bare underligt, at den ikke refererer til noget - ikke engang en dato - men jeg kan jo altid påpege, hvornår den kom.

Sidst redigeret af mukke; 19-10-2015 kl. 18:34.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2015, 19:54   #18
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Nu er alt beskrevet for borgerådgiveren.
Juristen mente, at de nok foretager sig noget i en vis fart, når han sender den videre.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2015, 15:57   #19
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Pludselig er min koordinerende sagsbehandler taget af sagen og en vikar sat på - "grundet travlhed".
Jeg har fået vikarens nummer, men har besluttet KUN at kommunikere skriftligt, bortset fra møder, hvor jeg vil have bisidder med.

Samtidig er en kopi af min sag MED Den Sociale Retshjælps klage over kommunens nej til pension vedlagt. Det var den ikke før.

De fortæller samtidig, at de har sendt sagen til Ankestyrelsen dengang, men, at den beklageligvis gik tabt.

Skal jeg acceptere, at sagen bare køres som planlagt UDEN Ankestyrelsens reaktion på klagen?
Lyder det ikke forkert?

Det her lugter ikke ok.

Sidst redigeret af mukke; 26-10-2015 kl. 16:00.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2015, 17:46   #20
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Pludselig er min koordinerende sagsbehandler taget af sagen og en vikar sat på - "grundet travlhed".
Jeg har fået vikarens nummer, men har besluttet KUN at kommunikere skriftligt, bortset fra møder, hvor jeg vil have bisidder med.

Samtidig er en kopi af min sag MED Den Sociale Retshjælps klage over kommunens nej til pension vedlagt. Det var den ikke før.

De fortæller samtidig, at de har sendt sagen til Ankestyrelsen dengang, men, at den beklageligvis gik tabt.

Skal jeg acceptere, at sagen bare køres som planlagt UDEN Ankestyrelsens reaktion på klagen?
Lyder det ikke forkert?

Det her lugter ikke ok.
Synes du skal konferere med Den Sociale Retshjælp om hvad du gør.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension