K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2009, 14:48   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Takker og nejer

Og ser at Køge ikke er med i første omgang .. ondt over for jer andre men PYHA ...

men tak for info, skal lige prøve at skrive til de respektive kommuner eller bedre endnu .. har vi bruger herinde fra de respektive kommuner der kan fortælle hvordan man kommer til div jobcentere , adgangs forhold osv ...
  Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 16:59   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

HVOR ER POLITIKERNE HENNE ? det er forrykt...kan oppositionen virkelig acceptere dette helvede Hjort og HUSK DET ER FOGH bagved ham og PIAK der fabrikerer sådan noget ondskabsfuldt makværk ... ?...man hører intet fra S SF Ø og alle de andre i medierne

Dette vil helt sikkert slå folk ihjel !!!!

NOK ER NOK FOGH og HJORT og PIA K !!!!! Vil I være Mordere og kriminelle ?

Hvor længe fortsætter I vanviddet ...holder I nogen sinde op ?

Man føler det som en voldtægt på ens moral og anstændighed at have jer ved roret...

FØJ !

Måtte have det ud...nej hvor er det beskidt og svinsk at lave sådan nogle love eller regler .

Hvornår vågner befolkningen op og smider den regering langt væk så langt væk at de aldrig aldrig mere får lov til at bestemme noget som helst....

Jeg fatter simpelt hen ikke at nogen kan stemme på en regering der laver sådan nogle morderiske love ...man skal da være DUM eller retarderet for at stemme på Fogh hjort og piak.

Ja det er min holdning.

I sær hvis man er syg
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:09   #13
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
kunne ikke have sagt det bedre selv, stella
emks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:20   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Arrow

ja jeg ville ikke fornærme nogen men måtte have det ud for nu er det ved at være en krænkelse af menneskerettighederne her i landet mod folk der ikke selv kan gøre for de blive ramt af svær sygdom...den regering vil jo nærmest slå dem ihjel ...end give omsorg og sygedagpenge til dem...

Det er virkeligt SYGT man skal have en syg hjerne for at regne sådan nogle regler ud for syge...virkeligt syg i bolden...eller ond !

Sidste ord er ikke sagt i denne sag HJORT DU GRUMME ONDE MAND

Det kan man vist godt sige om ham efter de sindssyge regler han og Fogh OG PIAK har siddet og lavet for det er dem der har gjort det MED DFs støtte så det afliver da endeligt og totalt DFs kærlighed til de syge og svage i samfundet.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:31   #15
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg gætter på at sidste kommune som i ikke kan finde må være Næstved... Næstved var også pilot jobcenter før, og det aktiverings-tortur-ræs jeg linkede til her inde for ikek så forfærdeligt længe siden, tyder på at det er nøjagtigt det samme projekt.

Projektet hedder her i kommunen for "Godt i Gang"... det var vidst det samme det hed for de fynske kommuner, da det kom frem i sin tid... hvorfor flere er sprunget på vognen ved jeg ikke, men de må jo ligefrem selv have bedt om det, for i begyndelsen var der kun tale om 4 fynske kommuner.
  Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:34   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
SF gør nu noget:

http://www.sf.dk/default.aspx?site=e...view&eid=45484
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:36   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og ja, det er en fuldstændig omtankeløs omgang lort Hjort her har sat i værk... han er gået helt over gevind. Han TROR vitterligt på at pisk gør rask må man formode, eller også håber han blot at presse de sidste han magter, ud i job eller aktivering hvor de ikke tæller som ledige, og håber på at de resterende kraperer.

For i ved lige så godt som jeg, at dette projekt aldrig vil kune lykkedes i praksis. Man KAN ikke tvinge syge der er FOR syge til at stille op, selv om man svinger en pisk, det er logik for burhøns (hvilket jo fortæller lidt om Hjort's IQ kvotient).

Psykisk syge er nok dem han har i tankerne her... for han er ikke en skid anderledes end alle andre ikke.syge... han tror man bare skal tage sig sammen som pykisk syg, men han bliver klogere...

Hvor han lige pt. får kræftramte til at gøre at han får kritik, vil han i fremtiden også få kritik omkring de psykisk syge, for de havner på gaden i hobetal på den her bekostning, specielt angst-patienter med angst for autoriteter, og dem der bare ikke kan holde ataler eller har styr på tilværelsen.

bare vent... han er ved at skyde sig i den anden fod pt...
  Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:48   #18
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Godt SF råber op...håber inderligt at alle de andre aviser snart får fingeren ud i stedet for at skrive om ny alliance som rager os...

3F har skrevet om SFs krav her

http://forsiden.3f.dk/article/200902...5/2162/NYHEDER

På tekst tv stod det også i dag....men ellers burde det være på alle forsider med store tykke bokstaver ...ved godt det ikke er helt vedtaget endnu men det æder jeg min hat på at det bliver med Dfs støtte ...de laver nok en handel i døren for et par stramninger til udlændinge selv om der ALDRIG er kommet flere end nu til landet ...ikke fordi jeg er imod udlændinge men fordi jeg er imod den regerings løgnehistorier !

Ja mon ikke razmo...folk opdager da snart at den regering ikke vil dem noget godt !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:51   #19
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hjort skal til høring i slutningen af marts, den er vel offentlig??

Måske vi skulle tage derind, med rollator og hele svineriet

Sidst redigeret af Maj-Britt; 11-02-2009 kl. 17:51. Årsag: Et r for meget.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 17:55   #20
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja det må vi gøre ...nogen må gøre noget...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Alvorligt syge skal sikres sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 07-02-2013 08:40
Syge skal aktiveres for at spare bla-bla Politik og Samfund 4 28-09-2009 12:03
Syge skal aktiveres for at spare Webmaster K10 Nyheder 0 28-09-2009 06:10
Syge skal ikke aktiveres sun-lady Politik og Samfund 3 09-03-2009 21:32
Alvorligt syge skal aktiveres Webmaster K10 Nyheder 0 11-02-2009 08:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension