K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2008, 12:12   #1
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Angry Arbejdsprøvning i hjemmet

Hej Alle

Jeg har brug for et godt råd...hurtigt.

Jeg er af læger, speciallæger m.v så småt instillet til FTP, og selv lægekonsulentens udtalelse er for så vidt okay og fair.

Men kommunen har som et sidste forsøg indvilliget i at jeg evt. kunne få en let arbejdsprøvning med hjemmearbejde - hvilket jeg også selv vil syntes er okay, sålænge der ikke er for mange deadlines m.v

MEN nu har jobkonsulenten bedt mig om SELV hurtigst muligt at finde 3 steder jeg skal kontakte for sådan en ordning....det kan jeg bare slet slet ikke overskue, eller finde energi til. Sig mig...er det ikke hendes arbejde ?

Hilfe, help, sos, og hjælp.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 12:56   #2
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Jeg kunne mærke en større psykisk rutshetur var unde rkraftig anmarch...så jeg har skrevet en mail til jobkonsulenten hvori jeg skriver at jeg ikke kan magte selv at stå for at skabe kontakt til evt. firmaer, og at jeg håber hun med sin store kontaktflade, kan hjælpe med at skaffe opgaver til brug på en hjemmearbejdsplads.

Så nu bliver hun nok pissed...igen igen. Vores kemi dur nemlig slet slet ikke sammen.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2008, 13:20   #3
Stella