K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2010, 18:49   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor I har været tvunget i lejelejlighed? hvordan skulle I få nemmere ved at betale termin, når I også skulle betale for leje af lejlighed? det giver da ikke flere penge i kassen at stå med to huslejer.
at jeres situation er uholdbar og må gøre pokkers ondt er jeg ikke i tvivl om. og jeg har ikke megen forstand på de ting der.
jeg har herinde på k10 lært at man skal klage... kan man ikke klage over din manglende afklaring i tide, så I er ved at miste jeres hjem. nu ved jeg så ikke om din sag er gået efter bogen, eller om der har været smøl og lign..
nå undskyld hvis mit indlæg forvirrer mere end det løser noget.
sender mange tanker
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 00:07   #12
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej Frue.Hansen

Hvis Kreditforeningen med pant i huset IKKE vil være med mere(fx med et afdragsfrit lån osv.) er der nok ikke så meget at gøre med dem som medspiller

Forsøg derimod med en anden kreditforening... -hvis Jeres økonomi er rimelig, skulle der være en chance, især hvis man også har sin bank på positivlisten.

Om hele "opgaven" lykkedes, afhænger af flere ting, bl.a. om der er friværdi(og hvor stor), lånenes sammensætning osv.!

Held og lykke...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 16:32   #13
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
byd på det, på auktionen... hvis i ikke begge stod på papierne, lad den overskydende gæld forblive påhæftet, den ene part, skaf advokathjælp inden denne øvelse,
da der er visse formalia der lige skal være på plads.

ps som tingene er nu er ALLE til og tale med ..... alternativet er o kr.

men bankerne har fået og vide, at det er slut med og smide gode penge efter "dårlige"......

en god advokat kan i nogle tilfælde tjene sin egen løn

mvh eders ace dk...... håber det kommer til og virke for jer
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 23:00   #14
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Der skal et større beløb(mere end der skyldes) på bordet, når der bydes på tvang... -men enig, der findes tit mange kreative løsninger/muligheder - især - når man har flere gode samarbejdspartnere!

Og det er garanteret ikke nogen god oplevelse at se sit hus gå tabt på en tvangsauktion, fordi man man måske kun mangler sølle kr. 10-20.000,- !!!
Så, det optimale må vel være, at forsøge alt det man kan, for at redde sin bolig inden en tvangsauktion.

Men for nogle vil det måske give et mere roligt og ukompliceret liv, at bo i en bolig hvor man ikke hver måned skal vende og dreje hver en mønt osv.!
Kender fx nogle pensionister der bor i deres lejlighed fra 1. november til 28. februar og i deres campingvogn fra 1. marts til 31. oktober, og fra campingvognen er der en fantastisk udsigt over århusbugten og campingpladsen ligger lige ned til en dejlig badestrand.
Udgiften til fastliggerpladsen er(kun) kr. 7.000,- + strøm.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 19-01-2010 kl. 23:20. Årsag: Tilføjelser...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 05:38   #15
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Har tit set, i aviser, og i kuponhæfter, at der er flere pengeudlåner, der låner penge ud, til folk der ejer huse, for at de kan undgå tvangsaktion, og også til dem der ejer huse, for at komme ud af rki, har i prøvet sådan et?
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 16:12   #16
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hold for guds skyld AAFSTAND til de pengeudlånere i kuponhæfter..... da vil jeg sige at "auktionen" er og foretrække,

det er vigtigt ikke og lave gældsspiralen større end nødvendigt.
og dyre lån til og dække de billige er bestemt ikke løsningen.

da ville jeg nok også foretrække ikke og have et "kærligshedsforhold" til huset,

men derimod have det til livet istedet,

og så er ideen med en lille lejlighed, kombineret med en billig sommerresidens, slet ikke dum ..

men pleace ingen quik-lån....... de trækker blot en yderlige ned i sølet

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 18:34   #17
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Eniiiig, ingen "quik-lån" det bliver altid dyrere... -der er fx eksempler på husejere der mistede både huset og pludselig også skyldte quik-långiveren flere hundrede tusinde oveni...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erhvervsafklaring i eget hjem ladytass Alt det andet 1 08-10-2012 13:59
Nedbrudt af jobkursus: Jeg gik grædende hjem nocturne Det er da strengt ! 10 23-03-2012 22:38
Frisk når du går hjem fra jobbet? zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 18-01-2010 11:28
100.000 hjem mangler bad og toilet Stella Politik og Samfund 3 25-03-2008 21:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension