K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2009, 17:36   #1
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
århus kommune har ik styr på en skid

hejsa

overskriften siger vist det hele.
jeg går og afventer om jeg skal ha bevilget fleksjob el ej. og iflg min sagsbehandler, reva århus, min læge, fagforeningens advokater og psykologen er jeg mere end berettiget til fleksjob, så det er kun et spørgsmål om tid
jeg er faldet for sygedagpenge-grænsen 1 april og ka derfor ikke længere få sygedagpenge, derfor overgik jeg så til kontanthjælp, men pga af min kones indtægt ville vi få meget meget lidt i kontanthjælp, så derfor har jeg ikke søgt kontanthjælp, vi har samtiddig osse en opsparing vi ka tære lidt på.
idag har jeg så modtaget et brev fra kommunen om at jeg skal møde op den 27 maj til møde hvor der skal kigges på om jeg stadig ka modtage kontanthjælp og om jeg har opfyldt de forpligtelser jeg skal iflg loven for fortsat at modtage kontanthjælp.
godav du sir jeg bare.
har idag prøvet at kontakte min sagsbehandler, men det er ikke muligt før mandag da der er kursus.

jeg må indrømme at jeg er ved at skrige min laser af grin over hvor inkompetente de er, de har da åbentbart ikke styr på en skid
__________________
velkommen til velfærds-samfundet danmark
buster larsen havde ret
LORTELAND
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 17:50   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Uha ja

sårn en får man hver 6 måned fra kommunen når man er på kontanthjælp....OG det er sådan set også det eneste der er kommet på klokkeslaget i min sag.......kan stille uret og datoen efter det brev....

Resten af min sag flyder ud over det hele.....

Der er jo så det i din sag....at du ikke får kontanthjælp og ikke bor i Norddjurs kommune...men med det brev du der har fået....kunne du såmænd godt gøre det......der ligner de 2 kommuner vist hinanden mega godt.....Ikke styr på en skid...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp fra folk i århus kommune. Juzti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 25-03-2012 12:23
Århus kommune... sommer-fugl Alt det andet 5 18-05-2011 10:57
Flexjob - antal timer - Århus Kommune MineBørnsMor Spørgsmål ang fleksjob 8 24-04-2010 22:31
Århus Kommune Farce Igen iceb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-10-2009 13:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension