K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2009, 11:57   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
En rigtig god artikel

http://lailaammitsboel.smartlog.dk/n...sit-post158858

- Fattigdom findes ganske enkelt ikke i DK! Pensioner og bistandshjælp o.a. er helt i det niveau de bør være. Folk skulle hellere tilbydes kursus i bedre forbrugsvaner og lære at sætte 'tæring efter næring'.

- Forhøj hellere beskæftigelsesfradraget og så kan det være, at flere af nasserøvene gad lette røven og gå på arbejde!

- Hvis man giver "fattige" flere penge, vil man fastholde dem i "fattigdommen"

- Jeg GIIIDER ikke høre om, at alle disse 800.000 ikke KAN arbejde pga. psykiske og fysiske problemer!

- Vi skal simpelthen bort fra den syge socialdemokratiske mani med at placere arbejdsdygtige folk på overførselsindkomst. Alle som kan skal arbejde, og hvis de nægter, skal straffen falde prompte: Nul overførselsindkomst! Vi har ikke plads til parasitter her!
************

Her link til den debat og hold venligt på både hat og briller:

http://politiken.dk/debat/article627907.ece


Sidst redigeret af Maj-Britt; 19-02-2009 kl. 12:00. Årsag: Et link mere
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 12:07   #2
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Mai-Britt

Det er helt igennem er rigtig god artikel du har fundet. Den rammer plet.

Så må man bare håbe der er nogen politikker der kan finde udaf at læse den.

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:07   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Maj-Britt hold da op den var godt skrevet den blog ...

Nogen gange når vi sidder og surfer på nettet sker det at man falder over en blog hvor man tænker SHIT den siger det hele , så sætter vi det ind her på siden dem der er på den dag ser den fordi den ligger på forsiden (HEY alle husk engang imellem hvis du ikke gør det i forvejen at gå ind i den der hedder forum kategorier der er meget mere end det der er på forsiden

Men få dage efter er den væk fra forsiden og dermed glemt og gemt er de kloge ord ... ærgerligt ...

Så jeg har lige et forslag til dem der surfer og læser blog og debatter og ser noget som vi alle burde læse....

lav evt et afsnit i jeres blog der hedder gode link , kort beskrivelse af hvad det er og så ind med linket (man kan jo godt lægge det begge steder ) på den måde kan andre læse det som man selv fascineres af og man kan altid selv finde det igen som man engang har læst , jeg har en evne til at lægge linket i en notepad uden forklaring og tænke det skal jeg lige bruge igen , og så aner jeg ikke hvad det er og på den måde ryger der meget information

Så jeg vil lægge link ind i min blog for det er jo lige meget om det er noget jeg selv har fundet eller som andre har fundet , bare det er noget jeg syntes er læseværdigt eller som jeg mener jeg kan have nytte af for fremtiden og det her link ja det kommer på som det første

Bare en ide
  Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:09   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kan det undre nogen at den debat er som den er, når Janni Pedersen deltager? ... Gentofte... ja det anede mig at det var fra den region man skulle finde den debatør boende... gad vide hvor meget hun tjener der i dagsløn (natløn) når hun samtidigt ikke arbejder, som hun skrev på BT i sin tid... "lever af mine surt tjente penge" skrev hun noget om...

Egentligt tror jeg ikke man skal tage denne ekstremistiske (som jeg vil vove at kalde det) tankegang overfor syge for andet end den borgerliges irritation over at deres tid efterhånden kører på lånt...

Når man tænker over det, så er vi blot efterhånden et af de områder der dukker frem i offentligheden som et resultat af den borgerlige regerings gøren og laden, og vi er bla.a. ét omdrejningspunkt for at vende stemmerne, så mon ikke vi er en "torn i øjet" på de borgerlige for tiden? Vi er jo trods alt "snavset under gulvtæppet", som VKO de sidste 8 år bare her fejet ind under, og nu er snavset efterhånden ved mere at ligne en mødding, og det lugter sikkert fælt og er svært at skjule.

Med debatører som Janni Pedersen og de andre i den debat, så er de blot et par få ubetydelige personligheder, som spreder deres gylle rundt i offentligheden, og forhåbentligt til gavn for os alle.... lidt som når KU spreder slagsange om os... det bliver ris til deres egen røv, for jeg nægter at tro på, at hele Danmarks befolkning har denne indstilling...

Min ærlige mening er, at stort set alle røde på venstrefløjen synes det er grotesk efterhånden... og jeg VED at der er en del på blå side der også synes det er ved at være lige lovligt overdrevet... så vi har blot en lille gruppe af blå ekstremister tilbage der brøler højere end de egentligt har luft til, og det lyder en kende hæsblædende falsk i mine ører når jeg læser deres totalt empatiforladte ego-l**t i debatten...

Lad dem dog ytre sig... de må gerne... men som med Muhammed tegningerne, så må man også finde sig i konsekvensen af sine udtalelser når der gives verbale klaps tilbage igen.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
artikel fra JV.dk mitte87 Politik og Samfund 2 21-02-2012 16:26
Intressant artikel her Hejdien Politik og Samfund 9 24-03-2010 18:33
“Hvis man er rigtig, rigtig syg, kommer man ikke til at deltage i en aktivering” Razmo Politik og Samfund 2 29-05-2009 13:08
God artikel i førtidspensionisten Stella Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 16-12-2007 13:18
Artikel af Politiken. Maj-Britt Et godt link! 2 26-10-2007 11:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension