K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2014, 15:17   #1
iii8765
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2014
Lokation: Jylland
Indlæg: 19
Styrke: 11
iii8765 er ny på vejen
hjælp mig her

Jeg er på sygdagpenge og min situation er uændret og ved siden af min sygedagpenge modtager jeg pension.
Det er det sidste jeg vil komme ind på, for jeg tror jeg bliver overvåget

Når jeg trækker gardinerne for og vil have lidt lys ind kan jeg mærke/se blitz ved mit vindue.

efter nogle måneder oplevede jeg at en mand stoppede mig på vejen og ville have jeg havde tid og blev og snakkede med ham, jeg kender ikke manden og det er mærkeligt at blive opsøgt midt i gaden og sådan nærme sig mig og teste mig. Jeg takkede nej og tog videre til mit ærinde

Jeg bliver overvåget af mit pensionsselskab, trods at jeg er syg og reel.

Hvad gør jeg? Det er ubehageligt og er blevet mere syg
Kan man ringe og spørge dem ligeud om det overvåger mig? Eller vil de tro at jeg skjuler noget, for det kan jo godt misforstås ik?
Skal der advokat på?
Hvilke advokater er gode, kan i anbefale nogle til mig?
Jeg er fra Jylland, men ønsker advokat bistand fra Kbh, da jeg har hørt at i København er det gode, er der noget om det eller er det også gode her i Jylland?
Kan min svoger på vegne af mig køre en sag med min fuldmagt?

Skriv endelig
Hilsen Tim
iii8765 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 15:34   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg tænker, du måske lider lidt af forfølges vandvid, hvis ikke, så er det vel ligegyldigt, hvis man har rent mel i posen tror dette er noget du forestiller dig.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 17:03   #3
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
hvis man er meget belastet kan man godt udvikle paranoide forestillinger, i bare stress.

Kontakt din læge og sørg for at vedkommende skriver i din journal at du er uændret syg, så bør der ikke være nogen tvivl hvis pensionsselskabet skulle spørge.

Man bør overveje hvor mange ressourcer et forsikrings/pensionsselskab har at sætte ind med i forhold til en enkelt sag.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:11   #4
havnissen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Alder: 66
Indlæg: 61
Styrke: 13
havnissen er ny på vejen
Det var da et uanmindligt frækt svar du der kom med JJsonn.

Så lider jeg også af forfølges vanvid, for jeg har prøvet noget af det samme, dog ikke at de tog billeder af mig.
Men folk der lusker rundt, biler der holder udenfor ens hus, kald det paranoia, men mine naboer og familie har også set det, jeg har intet at skjule, så de kan bare komme an.
havnissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:28   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kan man ikke sige noget om det konkrete forhold....

Men de forskellige selskaber...forsikring, pensionist osv osv....ja de bruger faktisk overvågning af folk...

Det er set flere gange og har både været omtalt i tv og i aviser...

Så folk behøver ikke nødvendigvis at lide af forfølgelsesvanvid hvis de tror at nogen holder øje med dem...

Hvad kan man gøre...tror ikke at man kan gøre særligt meget...

Ved ikke om det vil hjælpe noget at forsøge at skaffe beviser for det...

Til trods for at det er ret ubehageligt at vide man er overvåget...og det er man også selv om det ikke lige har med en sag at gøre....ja så tror jeg man står sig bedst ved at lade dem overvåge det de vil....for så kan det jo være at det går op for dem at der ikke er noget at komme efter...

Jeg kan ikke rigtig se hvad en advokat skulle kunne gøre...medmindre man har faste beviser...og selv der kan jeg tvivle....medmindre man har beviser på at de overvåger en i ens hjem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:04   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg mente det ikke frækt, beklager hvis det bliver læst sådan, men at forsikringen skulle så på lur og fotografere hvis man trækker gardinet fra.

Så er det nok nærmest stress men er ved at gå ned med.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:07   #7
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ej hvor er det egentligt frækt . Er det ikke i strid med grundloven og krænkelse af privatlivets fred ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 20:46   #8
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jo hvis de fotegrafer i privat rum.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:56   #9
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Altså hvis de fotografere ind på matriklen ? Men hvad kan de så bruge det til, tænker jeg ... Det er jo udsagn mod udsagn ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 22:14   #10
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Man kunne også være så fræk og gå direkte ud og spørge dem om hvad de laver, mens man holder øje med om man kan se nogle ting inde i deres bil om der står kommunenavn på noget, eller lign.
Finder man noget der, så søger man aktindsigt og kan deri se om der er grund til at de spionere én.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension