K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2008, 02:05   #31
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Tak for din mail. Jeg ville gerne tages af din mailingliste.


Måske du skulle skrive noget andet i overskriften på dine mails.

Også hvis du skriver til Lene Espersen.

Citat:
Espersen vil se alle politiklager
http://www.fyens.dk/article/1018648:...e-politiklager


Men det er selvfølgelig også nemt sagt, for det betyder bare, at der på et tidspunkt kommer en "redegørelse". Og den hører vi sikkert aldrig resultatet af... måske en "syltekrukke".

Måske man skulle lave en kampagne.

At SAMTLIGE utilfredse borgere sender ATAMON til SAMTLIGE politikere, så de sikrer sig, at der ikke går MUG i alle deres "syltekrukker".

ATAMON-aktion - NU!!!!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2008, 10:17   #32
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hold da op et svar
Det er da helt hen i hampen, at de sidder derinde og ikke gider høre om det system, der ikke virker
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2008, 14:25   #33
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hejsa!

Det er da rystende - gad vide hvad, han tror han er - født med tøj på eller hvad. Man må jo ikke håbe, at manden kommer til at fejle nogt - med den holdning han har til sine medmennesker. Han burde, med den politik DF fører, tage sagen op istedet for at lukke øjnene og lade som om, at han ikke har set det. Det er i den grad uforskammet!


Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2008, 15:31   #34
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Kære Sara

Mon dette her kan hjælpe dig lidt? Og lad mig lige fortælle dig at der er ikke noget der hedder for rask til en pension men for syg til et fleksjob, dette latterlige argument bliver dog brugt næsten som en standard i håbet om at borgeren bliver så skræmt for at havne med ingen forsørgelsesgrundlag og derved "tager sig sammen". Men den går sgu bare ikke da direkte er et lovbrud og som følge sætter din retsikkerhed overstyr. Jeg sender dig denne lovgivning som du nu kan bede din socialrådgiver om at efterleve - ellers må du jo betragte hendes behandling af dig som værende lovbrud. Se § 9 og 10 samt de andre love i denne bekendtgørelse. Der er sikkert en masse at hente.


https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31034

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!!!!!! vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2011 12:54
Jeg har virkelig brug for hjælp mormor2010 Alt det andet 1 11-09-2011 17:06
Jeg har virkelig brug for rådgivning HJD Alt det andet 6 12-07-2010 11:27
Har virkelig brug for hjælp!!! msmv Spørgsmål ang fleksjob 13 24-08-2009 14:26
Har virkelig brug for hjælp... Helenevind Alt det andet 34 19-08-2009 11:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension