K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-08-2009, 13:08   #1
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Tage kontakt til kommunen - hvordan?

Hejsa

Egentlig burde det være simpelt nok, men jeg har nu fået forvirret mig selv , så beder lige om råd.

Jeg skal bede kommunen om aktindsigt. Den eneste jeg har kontakt med er en Jobkonsulent. Er det ham jeg skal stile det til og hvilken måde er den bedste, tænker brev, mail eller andet?

Jeg skal bede samme Jobkonsulent om en redegørelse eller status for, hvad der sker med min ressourceprofil. Igen, er det bedst med brev eller er mail OK?

Det er for at gøre det bedste og rigtige og for at få et nemt overblik fra start af.
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2009, 13:55   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Cillenolle.
På forsiden under "aktindsigt" finder du følgende: http://www.k10.dk/index.php?pageid=aktindsigt som du udfylder og sender til din kommunale sagsbehandler.

Videre gør du følgende til en begyndelse.
Søg aktindsigt hos hospitaler, røngten CT og Mr-beskrivelser, læger, speciallæger og alle der har været omkring din sag.

Hold orden i alle disse vigtige papirer, der kommer mange flere.
Fortsæt her på DIN tråd, så bliver det lettere for os andre at have overblik i din sag

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2009, 22:33   #3
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Kære Cillenolle

husk at sende brevet om aktindsigt anbefalet eller aflevere personlig mod kvitering på jobcenter.
Det er VIGTIGT!

Jeg kan godt forstå dig fordi, det var over 6 månader efter jeg blev syg, ha´ jegfundet ud at min "jobkonsulent" der sidder på jobcentret vist sig at være min sagsbehandler og er ansæt på kommunen.
Så du er ikke alene forvirret Cillenole. Husk får på alt din korespondence kvittering. Så er du på sikker side. Held og lykke!

__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg

Sidst redigeret af forvired; 04-08-2009 kl. 22:43. Årsag: forglemmelse
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2009, 23:04   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
I min kommune er det dem der passer receptionen i jobcentret, som tager sig af akt-indsigt.
Jeg stiler den ikke til nogen, skriver bare hvad det er jeg vil, afleverer den ved skranken og beder om en kvittering.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
må min sagsbehandler tage tlf. kontakt til min læge?!?! louisesparadis Alt det andet 9 07-09-2013 00:07
Tvinge kommunen til at tage ens sag med på møde - kan man det? Whattodo Spørgsmål ang fleksjob 12 05-11-2012 13:47
Hvordan klager jeg over Kommunen? carm Alt det andet 9 11-01-2012 11:55
Har kommunen tvunget dig til at tage lykkepiller? MortenB Alt det andet 32 04-03-2011 23:06
Kan kommunen tage førtidspensionen igen? Antoniette Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 20-10-2007 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension