K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2018, 13:22   #31
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Lige precis der ligger min sag nu og jeg har lige fået besked fra min kommune at jeg skal til møde på onsdag og her kommer nu med en repræsentant fra retshjælpen og får mæglet i min sag så der kommer en fremadrettet løsning og afklaring på hvorfor de ønsker forhale min sag i et omfang jeg slet ikke kan holde til når der er og findes her og nu løsninger for at hjælpe mig bedst muligt mod en fortidspension mvh p
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2018, 09:20   #32
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Hej nu er jeg totalt forvirret i jan 18 blev det enighed på at min sag skulle sendes til klinisk funktion og i marts kom en tilbagemeldning fra en sundhedskoordinator som jeg nu fundet ud af er ansat i friklinikken ? Jeg blev ikke indkaldt eller hørt fra vedkommende og min sag kom som sagt i rehabteam i juli til rehabmødet er det så en anden læge som så presenterer sig som sundhedskoordinator fra regionen vil kommentere at disse 2 sundhedskoordinator er ansat i samme region som jeg personligt ikke har mødt og jeg har så fundet ud af nu her at min sag ikke varet i klinisk funktion de har intet fået i min sag fra kommunen men det har så friklinikken og jeg forstår slet ikke hvorfor jeg ikke kommet videre hos klinisk funktion som kommunen aftalt med mig i jan ? Har de ikke brudt loven da de ikke overholdt den indgående aftale? Mvh p
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension