K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2009, 10:42   #1
ema
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
ema er ny på vejen
Cool åse goos

kan jeg få et andet logo,på end min navn og efternavn,da jeg også gerne vil være lidt annym,når jeg skriver,har lidt svært ved at finde det sted ,mmvh åse
ema er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2009, 10:48   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jo det kan du ved at gå nid og rette det profil naven og så lade være med at skrive åse over det helle håber du ellers finder det du søger på k 10 ,selv er jeg blevet tids røvet her på siderne
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2009, 11:27   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Æææ, tror faktisk kun det er Web der kan redigere navne. De låser, når man først har valgt (forkert)....

Jeg kontankter ham lige med en forespørgsel til ændring af brugernavn.

- så har jeg skrevet til ham. Så sker der nok snart noget.

Sidst redigeret af Webmaster; 13-11-2009 kl. 00:35. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 00:10   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he han har ikke været hjemme hele dagen og har været nede og blive vaccineret så jeg vader lige hjem til ham og ser om der er liv og spørger om han ikke lige kan gå ind og få det rettet, han har nok ikke set det her ...

Og så husk åse hvis der er noget du skal bruge hjælp til så send en pb til web han når slet ikke at læse alle de tråde der er så det kan nemt smutte

Nu er det ikke nødvendigt Helene har skrevet og jeg går over og sparker nu
  Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 00:47   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har skrevet til Åse at hun skal skrive til mig med det ønskede navn...og så kan jeg ændre det for hende
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 02:57   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så så, ikke sparke en mand der sidder med nålen i armen, vel...hehe.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 03:16   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nål i armen.....mig.....nej nej det var i eftermiddags he he...og jeg lever skam stadig....sådan da
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 03:25   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hva' mener du med sådan da?? - sparkede hun hårdt!?

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 03:31   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Næææ men den vaccine kurrede mig desværre ikke for alle de ting som jeg ellers fejler...
Derfor jeg skriver sådan da....da jeg vader rundt i en zombie ligende tilstand...men det har nu ikke noget med vaccinen at gøre...

Men for dælen da...det kunne være fedt hvis man bare kunne få sådan en sprøjte og vupti...så var man rask...(siger han drømmende)

Edit

UPS nu kupper vi Åse´s tråd...sorry..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 03:35   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, hvis dén sprøjte fandtes, så kunne vi skam godt dele nål!!!

Synes også jeg befinder mig i en zombie lignende tilstand - en blanding af forkølelse, lidt ondt i ørerne, gigt i knæene, børn der skranter, ingen søvn, for meget kaffe og for lidt bøf med fedtkant osv osv....gaaaaaaaab.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension