K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2015, 02:46   #1
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Forkortelser

Ja, jeg sidder og har svært ved at forstå mange af indlæggene, for der bliver brugt mange forkortelser.

Nogle af dem har jeg gennemskuet (tror jeg da)...såsom;

GF = Gensidig Forsørgerpligt
FP = Førtidspension

osv...MEEEN findes der ikke en eller anden "ordbog" herinde, så man kan se, hvad de forskellige forkortelser står for?
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 02:50   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja måske det link på forsiden af K10 der hedder Ord og forkortelser kan hjælpe

Det er det eneste som findes herinde http://www.k10.dk/showthread.php?t=20670
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 03:51   #3
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Tak!! For jeg ledte efter det, for jeg har nemlig haft spurgt efter det før, men kunne skutte finde det men jeg synes dog, at jeg er stødt på mange flere forkortelser end der står der.

I et indlæg stod der BN's hjemmeside....hvad er BN?

Sidst redigeret af bubbihund; 27-03-2015 kl. 04:00.
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 04:01   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er heller ikke altid så nemt med alle de links...men godt du nu har fundet det og er der nogle forkortelser der mangler...så kan du altid lige smide et indlæg her og så skal jeg forsøge at forklare..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 04:04   #5
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nej det er heller ikke altid så nemt med alle de links...men godt du nu har fundet det og er der nogle forkortelser der mangler...så kan du altid lige smide et indlæg her og så skal jeg forsøge at forklare..
Ja. Det der BN hjemmeside...hvad mon BN står for?
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 04:07   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm den kender jeg ikke lige...ikke BN....men hvis det var BM hjemmeside så er det beskæftigelsesministeriets hjemmeside...

Hvor har du set det der BN hjemmeside?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 05:34   #7
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden igen. Men når jeg kan komme på min computer, så kan jeg finde det - her på telefonen kan jeg åbenbart ikke
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 20:03   #8
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Ahaaa....der stod jo ikke BN, men BM - og mon ikke det er beskæftigelsesministeriet?

Men det var forresten i denne tråd:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28257
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 20:27   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jow det er beskæftigelsesministeriets hjemmeside
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2015, 20:49   #10
bubbihund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
bubbihund er ny på vejen
Super - takker for tålmodigheden ��
bubbihund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension