K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2011, 16:26   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Og hvis du vil gøre så der kommer en lille boks med det du vil kommentere på, så klikker du på quote i indlæggets nederste højre hjørne.

Man kan også multiquote, men det har jeg endnu ikke selv fundet ud af.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 16:27   #22
SUZ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Svendborg
Alder: 48
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 3
Styrke: 0
SUZ er ny på vejen
Det er ikke helt ved siden af da jeg bla. har dianosen Post traumatisk hjerne symdrom men dette e kommet efter slag mod hoved i bilulykke.

Jeg har da klart oplevet jeg er ramt pga. ændrede livsvilkår og det er jo barsk da denne person der ikke lever her på jorden var min far.

Så det ka være svært hvorfor nu igen og også der er jo en årsag...

Det som om dette der sker, har sin egen vilje og min stædighed for at flygte fra spøgelser i skabene ikke rigtigt længere fungere som jeg ellers syntes jeg har kunnet.

Det ene har taget det andet traume og så kan man forsøge at være nok så stærk og selvhjælpende til den dag tæppet faktisk går ned for en...

Det her terrain jeg går og køre rundt i er ikke min vilje men kan ikke bar se til men samme tid har jeg også været tvunget gemmen livet at tage mig sammen og bære rygsækken.

Hver gang der er en hjælp(psykolog) går der ikke mange besøg før det ender med jeg føler jeg betaler for et svar jeg nok har fundet frem til på et tidspunkt selv.

Jeg slipper og tænker de er der jo ikke for mig men jeg er der for dem og den vil jeg gerne væk fra da jeg virkeligt føler jeg vil have hjælp til at tacle de dyk jeg får stærkere men med længere tid imellem..

Tak for de gode fif til jer ALLE =)

Bedste venlige tanker

SUZ

Sidst redigeret af Stezu; 23-07-2011 kl. 23:38. Årsag: indlæg lagt sammen - brug redigerfunktion ved tilføjelser
SUZ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 16:53   #23
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SUZ Se meddelelser
Hver gang der er en hjælp(psykolog) går der ikke mange besøg før det ender med jeg føler jeg betaler for et svar jeg nok har fundet frem til på et tidspunkt selv.
Den følelser kender jeg skam udemærket, og som vi mange gange har snakket om, kan en psykolog jo ikke give os, de mange kære vi har mistet tilbage.

Det er en rigtig svær problematik, at stå med.

Jeg tror bare at til tider, hvor vi er mest svage vender de frygtlige minder tilbage og at tiden læger alle sår tjaaa.

Jeg kunne opfordre dig, at få en god snak med din egen læge, som forhåbenlig kender dig og din baghistorie.

Det er helt iorden at have dårlige perioder, hvor man er langt nede og alt synes håbløst, det vender igen på sigt. Man skal nok bare vide at disse perioder vil komme i ny og næ og måske når man venter det mindst.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 17:18   #24
SUZ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Svendborg
Alder: 48
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 3
Styrke: 0
SUZ er ny på vejen
Der er også sandt at når jeg tænker tiden,s forløb tilbage er der da meget der kan tyde på Post traumatisk (stress) symdrom er en dianose jeg er er beslægtet med. Mit er så Post traumatisk (hjerne) symdrom.

DIanose er jo barenoget at gribe til hvis man har brug for specifik retnings linje, men med de andre blandet sammen er det svært rep. alle ´opblussede tider over en kamp.
SUZ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jagt stop på aktiveringens indre fugl! buster Politik og Samfund 8 24-09-2011 13:52
Ingen indre fugle på Trollesbro! buster Politik og Samfund 4 18-11-2010 09:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension