K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2008, 12:13   #21
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
snakkede med min sagsbehandler idag.
Hun fortalte mig at hvis afklaringen ikke er færdig til maj måned hvor mine sygedagpenge stopper, så forlænger de dem til vi har en afklaring.
Det er deres skyld det har trukket ud, og ikke min. Spurgte om hun skriver det i sagen, og hun sagde hun skriver det til min advokat og fagforening nu
så det kan være de klager har hjulpet!!!

nu skal jeg bare vente til 3. marts. Er godt nok spændt og MEGET nervøs. Har altid gerne ville give mig 100 % på job, men det kan jo ikke lade sig gøre mere. Og det irriterer mig
Men jeg må gøre det jeg kan, og være tilfreds med det.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2008, 11:27   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis, man må tage det som det kommer, og helst én dag af gangen.

Men godt der sker noget!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 11:32   #23
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
nu kan jeg snart ikke mere

jobkonsulenten ringede ikke igår som aftalt, efter hun havde været ude ved det sted jeg skal i prøvning.
Jeg prøvede og ringe til hende, lagde besked, intet svar.
Fik snakket med min sagsbehandler, som kunne se hun var på arbejde, hun kunne heller ikke få fat på hende, men regnede med hun ville ringe til mig.

Her til morgen/formiddag, har jeg stadig intet hørt. Det var mendingen vi skulle ud p åvirksomheden idag, som jeg skal starte på, på mandag.
jeg tror simpelthen ikke de har en plads til mig, men bare trækker tiden ud og lyver at de har fundet et sted.
Venter til kl 12, og ringer til min fagforening, det har vi aftalt. Så ringer de til kommune og hører hvad f***** der sker....

Jeg kan simpelthen ikke holde til det her l*** mere. Utroligt de skal køre sådan rundt med en i manegen....
Puha skulle lige ud med det....

Fortsat god dag til jer alle!! (og tak fordi du læste med)
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 15:09   #24
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
EHH......... forstår godt du synes det er ved at være NOK NU!!!
Godt du GØR noget. Er spændt på at høre om jobkonsulenten pludselig "dukker op af sit skjul".....

Det er godt holdt ud af dig - jeg føler med dig!!!!
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 15:10   #25
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
har du hørt noget Marolle ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 19:59   #26
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
ja, hun ringede kl 11 og sagde at virksomheden havde aflyst tiden igår, og at hun skal derhen imorgen kl 14, og ville ringe til mig efter der....
DET er jeg godt nok spændt på. Jeg skal til genoptræning om eftermiddagen og hvis hun ringer der, er det bare ærgeligt, jeg kan ikke vente på de ringer mere, når de aldrig holder aftalerne.
Og jeg er spændt på hvad det bliver med arbejdsprøvning fra på mandag.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 20:22   #27
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja gå du bare til genoptræning Marolle de holder aldrig deres aftaler og når man så husker dem på det ...vender de situationen og siger man er skør og ikke kan huske noget...derfor ringer man det har jeg været ude for flere gange......de er langt ude og de ved du er den svage og de kan gøre hvad de vil...

Det er ikke din skyld.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 09:41   #28
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
fagforeningen sender en klage i næste uge til kommunen hvis der ikke sker noget nyt idag. Jeg er ret spændt på hvad der sker. Ville bare gerne holde weekend nu...
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem har ansvaret for diagnosen? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 17 21-09-2009 22:03
Misinformering fra kommunen, hvem har ansvaret ? perbeer Spørgsmål ang fleksjob 73 22-08-2009 17:49
Kommunalbestyrelse har ansvaret zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 3 27-04-2009 12:13
Hvem skal finde stedet for arbejdsprøvning? ayla Spørgsmål ang fleksjob 8 20-04-2009 16:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension