K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2013, 11:49   #1
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
stationær, kronisk, udtømt - psykolog??

Davs igen herinde!

Jeg har nu fået afleveret min statusattest fra min ledende speciallæge på Aalborg Sygehus, som tidligere fortalt herinde, skriver at min tilstand er : kronisk, stationær, behandlingsmuligheder er udtømte mv.

Jeg har lige talt med min sagsbehandler - og hun har drøftet attesten med hendes leder. De vurderer nu, at Jeg skal til psykolog samtaler med henblik på en screening (fordi jeg har en depression, og har fortalt at jeg fik det dårlig psykisk af det pres jeg var udsat for, fordi jeg stod til at miste sygedagpengene til 1.1.14, og så ryger min lejlighed mv. - og bagefter skal der indhentes en generel helbredsattest fra min praktiserende læge, hvorefter min sag skal på et rehabilliteringsmøde osv. Men sagen er, at jeg er SYGEMELDT på GRUND af den sygdom (Morbus Chron) som lægen skriver ER stationær, Kronisk, behandlingsmuligheder er udtømte med videre) - KAN det tænkes at kommunen kan feje den af vejen, hvis den psykolog skriver at jeg kan få det bedre psykisk? Jeg er ikke sygemeldt pga. psyken - og har aldrig haft problemer med den tidligere. Det har jeg først fået NU, efter at have været sygemeldt osv et halvt år, hvor jeg hverken ved om jeg er købt eller solgt, eller har jeg stadig chancer for at få pension / fleksjob?

Mvh Peter
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ordet stationær Dame Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 07-10-2013 15:10
Kan man få gratis psykolog hvis man har fået konstateret en kronisk lidelse ??? Krigeren Alt det andet 14 18-07-2013 22:18
Stationær og behandlingsmuligheder udtømt. Bassemanden Alt det andet 14 13-08-2010 00:55
Stationær Bassemanden Alt det andet 7 27-05-2010 20:55
Stationær syg Tukaer Alt det andet 13 08-11-2009 15:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension