K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2012, 11:55   #21
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Vovse:
det har du fuldstændig ret i. Og jeg er måske lidt dum og naiv, når jeg så alligevel liiige giver ....... en chance for i det mindste at få afsluttet vores "samarbejde" ordentligt.
Men det har jeg det nu bedst med jeg har sat en frist der hedder ugen ud, og har jeg ikke modtaget det forventede, ja så må jeg gøre brug af Hejdiens gode brev.

Stampe: ja privat søgsmål vil være vejen at gå, hvis det kommer dertil - hvilket jeg naturligvis ikke håber. Men skulle det være, så har jeg inbygget i min forsikring, at jeg kan få hjælp til det via advokat.

Tusind tak for jeres svar - det har givet mig overskud til rent faktisk at gøre noget nu. Ved ikke om I kender det, men jeg har det sommetider sådan at jeg tænker - ååårrrhhh det er også bare mig der er åndssvag og nærtagende.... og så lader jeg folk fortsætte med at træde på mig. Så tak for alle svar indtil videre Det er virkelig brugbart - tak
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 12:16   #22
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Vovse:
det har du fuldstændig ret i. Og jeg er måske lidt dum og naiv, når jeg så alligevel liiige giver ....... en chance for i det mindste at få afsluttet vores "samarbejde" ordentligt.
Men det har jeg det nu bedst med jeg har sat en frist der hedder ugen ud, og har jeg ikke modtaget det forventede, ja så må jeg gøre brug af Hejdiens gode brev.

Stampe: ja privat søgsmål vil være vejen at gå, hvis det kommer dertil - hvilket jeg naturligvis ikke håber. Men skulle det være, så har jeg inbygget i min forsikring, at jeg kan få hjælp til det via advokat.

Tusind tak for jeres svar - det har givet mig overskud til rent faktisk at gøre noget nu. Ved ikke om I kender det, men jeg har det sommetider sådan at jeg tænker - ååårrrhhh det er også bare mig der er åndssvag og nærtagende.... og så lader jeg folk fortsætte med at træde på mig. Så tak for alle svar indtil videre Det er virkelig brugbart - tak
Nej du er hverken dum eller naiv... og jeg kan godt forstå at du lige giver det en sidste chance.. så har du gjort hvad du kan i det spil... ♥
Og så derefter gøre brug af de råd du har fået ...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 12:36   #23
Trunten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 175
Styrke: 14
Trunten er ny på vejen
Jeg har prøvet at trække en tilbage.

Skrev ganske kort at jeg trak fuldmagten tilbage, afleverede den mod kvittering på kommunen og derefter modtog jeg alt selv.

Det ville jeg personligt ikke overlade til en privat rådgiver at gøre, gør du det selv, ved du det er gjort.

Pøj pøj.

Trunten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 21:12   #24
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
I dag startede så med, at jeg faktisk fik en mail - weeeee, hvor der stod at ........ ville svare mig senere!!!! men altså en bekræftelse på at min mail var modtaget.

Senere - fik jeg så tilsendt en blank mail - kun vedhæftet forsiden (og kun side 1 af 2!) af det afslag på §100 der er indgået til ....... den 3/5.
Og heldigvis er den så præcis anket til tiden den 31/5 - hvis den altså er sendt med sneglepost og ikke mail. Og det vælger jeg at gå ud fra.

OK - så langt så godt tænkte jeg. Og havde så egentlig forventet en mail senere - med svar på alle mine tidligere spørgsmål osv osv. En opsummering af div sager der er igang ville også være godt - og ja dialog.

Derimod har jeg fået en mail, der er så flabet og så uprofessionel, at jeg slet ikke kan finde ud af at forholde mig til den endnu! Jeg er chokeret over tonen, jeg er chokeret over indholdet og jeg er chokeret over, at nogen tror at jeg vil finde mig i den slags.

Men ja - chokeret, og skal lige trække vejret, inden jeg bestemmer mig for, hvad jeg præcist gør og hvordan jeg vil forholde mig til det her.
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 21:20   #25
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
håber at du vil dele indholdet med os på et tidspunkt
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 11:41   #26
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
tjaaa denne mail er så afsendt i dag:

!!!!! – nu venter jeg ikke længere.

Du har haft en uge, til at samle og sende mine papirer, siden jeg opsagde vores samarbejde.
Det er under al kritik – og heller ikke lovligt – at du tilbageholder mine papirer.

Derfor gør jeg dig nu opmærksom på, at alt hvad der vedrører mine og min søns sager er min ejendom, inklusive kopier af vores interne mails.

Hvis jeg ikke har modtaget alt dette inden kl. 12 i morgen (den 12/6 2012) – melder jeg dig til politiet.

Maja



ha ha ha og sørme om jeg ikke allerede har fået svar

"Jeg er i gang, og du får dem i din postkasse senest i morgen formiddag..."

Sidst redigeret af Maja44; 11-06-2012 kl. 13:18. Årsag: sammenlagt to
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 13:04   #27
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Godt at der sker noget. Men ærgeligt at man skal true med politiet før der sker noget.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension