K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2012, 14:22   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
jeg forstå ikke i gider
de ændre ikke holdning før den dag de har mistet noget eller helt deres erhversevne
og så kommer de selv ind i systemet som de selv har været med til at skabe
så kan de lærer det, men det skriver de nok ikke inde på 180 grader
men kigger på k10 for at få råd

har absolut intet til overs for deres holdninger
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 14:58   #12
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
...de ændre ikke holdning før den dag de har mistet noget eller helt deres erhversevne
og så kommer de selv ind i systemet som de selv har været med til at skabe
så kan de lærer det, men det skriver de nok ikke inde på 180 grader
men kigger på k10 for at få råd

har absolut intet til overs for deres holdninger
Enig og efter at der har været og stadigvæk er et par stykker af dem på vores side , burde vi bare ignorerer deres indlæg så snart vi fornemmer blæsten fra højre.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 16:14   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er stadig chokket over jeg har skrevet med - sådan en
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 19:40   #14
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Håber Gud holder hånden over dem, så de ikke selv en dag står med en hjerneblødning, eller en slem blodprop der lammer, eller der på anden måde sker dem noget, så de får brug for systemet. Det er desværre ikke alle sygdomme og lidelser man kan arbejde sig ud af. Og selvom man sviner syge og handicappede mennesker til, så får de altså heller ikke en arbejdsevne af det...
Almindeligvis, er jeg ikke en ondskabsfuld gammel hejre, kun det sidste, ha ha, men lige nu er jeg fristet til, at ønske Dem derovre fra, det modsatte af ovenstående.


Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:34   #15
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Ha ha Pedro. Forstår godt hvad du mener. Ikke desto mindre er jeg enig i at jeg ikke ønsker at nogen kommer ud i den situation. Det er, alt andet lige, et uværdigt liv når man skal kæmpe for sin eksistensbrettigelse, blot fordi man har fået en sygdom eller skade der gør en ude af stand til at arbejde på fuld tid, og så oven i købet skal retfærdiggøre sin fortsatte eksistens. Sådan burde intet samfund, her eller i et hvilket som helst andet land, behandle sine borgere. I virkeligheden er det mere uværdigt for staten Danmark, mere end det er for den syge, men det vil jo nok kræve ekseptionelt gode talegaver at overbevise politikere i dette land om sandheden i DEN mening.
Som jeg skrev i artiklen, er det et meget fattigt land, både kulturelt og medmenneskeligt, der har den indstilling.
Jeg tror desværre også at mange har ret når de mener at vedkommende selv skal igennem samme mølle før de forstår syges situation.
Til gengæld er jeg uenig i den mening at sådanne menneskefjendske stemmer bare skal ties ihjel. Hvis der ikke kommer en udtalt respons får de jo bare det indtryk at de har ret og at de syge føler sig truffet der hvor det gør mest ondt.
Og skal vi så køre den helt ud i det ekstreme, så var det jo lige den slags laden som ingenting der bragte Hitler og hans slæng til magten dengang. Har I nogensinde hørt om Giessen hvor man i Nazityskland myrdede dem der var syge og síndssyge i "herreracens" hellige navn? Man kan desværre ikke tie et problem ihjel. Det giver bare problemet vind i sejlene. Hvad ville det næste have blevet hvis ikke krigen var kommet? udryddelse af dem der bar briller eller høreapparater? En bitter erfaring her i livet.
Og så er der lige den sidste, som faktisk er en sætning jeg lever efter, og som jeg faktisk mener også har relevans på K10; "Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv." Dette gælder også kvaliteterne af disse liv i mine øjne. En leveregel som også min kære afdøde kone Hyanna så som værende rigtig.
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 01-06-2012 kl. 00:11.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:26   #16
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Så længe i Danmark man kan frit vifte med hægekors mener jeg at det er lidt dobbelt moralsk, at blive forarget over sådan nogle udtalelser som disse individer kommer med på diverse fora.

Dansk Politi lukker også øjne for racistiske episoder og faktisk Danmark har fået mange påtaler fra udlandet af den grund dog uden at regeringen griber ind.
Det hvad disse individer præsterer er ikke anden end racisme mens dansk politiker som ejer siden mener at det er OK.

Desværre så man må konstatere at efter 10 år med DF i spidsen, Danmark er blevet et meget mærkelig land hvor alle kæmper mod alle og hvor næsten ingen er mere tilfreds.

Som skrævet før, det er kun godt at disse individer udleverer sig selv men at stresser sig over det de mener, nej…. det hjælper ikke på noget som helst, snarest tværtimod…..
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:31   #17
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Du har fanget noget Karo. Men netop derfor så meget desto mere grund til at råbe op. Som sagt i mit sidste indlæg; Hvis vi tier det ihjel opnår vi kun at det får vind i sejlene fordi det får lov at stå uimodsagt.
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:48   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har bare kraftigt på fornemmelsen, at de hellere vil have dårlig omtale, end slet ingen!

Jeg kan også godt forstå man har lyst til at ytre sig og sige dem imod, men jeg synes bare ikke det bør foregå på k10 - så hellere fare i tastaturet over på DERES side - som jeg også selv gør når jeg orker.

Men at tage kampen hér synes jeg ikke er så smart igen, det giver uro i rækkerne og yderligere brænde til deres bål samtidig med, at det STADIG IKKE gør en forskel.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 01:02   #19
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viper Se meddelelser
Du har fanget noget Karo. Men netop derfor så meget desto mere grund til at råbe op. Som sagt i mit sidste indlæg; Hvis vi tier det ihjel opnår vi kun at det får vind i sejlene fordi det får lov at stå uimodsagt.
straffelovens § 267. ?
http://www.retssal.dk/?page=emne&id=225&indexid=49
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 11:11   #20
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har bare kraftigt på fornemmelsen, at de hellere vil have dårlig omtale, end slet ingen!

Jeg kan også godt forstå man har lyst til at ytre sig og sige dem imod, men jeg synes bare ikke det bør foregå på k10 - så hellere fare i tastaturet over på DERES side - som jeg også selv gør når jeg orker.

Men at tage kampen hér synes jeg ikke er så smart igen, det giver uro i rækkerne og yderligere brænde til deres bål samtidig med, at det STADIG IKKE gør en forskel.

Det samme vil jeg sige... det eneste der sker hvis man fører en kamp mod dem her på K10 er at web får rasende travlt...

Enten så skal det gøres på den anden side eller også må man oprette sit eget forum...
Og nej.. det er ikke for at begrænse ytringsfrihed .. som en eller anden her på K10 skrev om mig... men I skriver i et privat forum..

Som jeg skrev i min tidl indlæg i denne tråd... så fryder det dem at der bliver skrevet om dem her på siden... De labber det i sig akkurat ligesom Breivik ville gøre hvis han havde internetforbindelse
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandler har vendt 180 grader... tm1978 Din historie 52 28-11-2012 12:04
ny tråd c.l.e.o. Hjælp til Forum Brug 1 21-04-2010 01:37
Lørdagshumør Steget 1.000 Grader zuza Politik og Samfund 2 27-10-2007 16:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension