K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2013, 08:42   #161
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Er helt enig med Web.

Få fat i Advokaten, og hør hvad han siger.

Din sag burde være oplagt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2013, 16:39   #162
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Jeg ved snart ikke hvad der er oplagt og hvad der er op og ned.

Jeg har besluttet at sove hele weekenden, tage nogle af de piller jeg har fået og sove, jeg kan ikke mere og vil ikke kæmpe mere, mit hoved sprænger snart itu.

go weekend til jer.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2013, 16:46   #163
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
René, jeg husker det ikke, men har din sag nogensinde være "oppe og vende" i toppen af kommunen, altså i forbindelse med noget syltning eller noget?

Under alle omstændigheder ville jeg i forbindelse med en klage sende den tilsvarende og med direkte "brev" til de ansvarlige for dit afsnit i kommunen. Det er sikkert Erhvervs og beskæftigelsesudvalget og/eller Social udvalget de burde jo kende til dig, men man kan aldrig vide dog kan de nogle gange få tingene på gled det er min erfaring...
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2013, 21:28   #164
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Jeg ved snart ikke hvad der er oplagt og hvad der er op og ned.

Jeg har besluttet at sove hele weekenden, tage nogle af de piller jeg har fået og sove, jeg kan ikke mere og vil ikke kæmpe mere, mit hoved sprænger snart itu.

go weekend til jer.
Jeg forstår dig så udmærket, det er jo som at få en hammer i hovedet.

Men som jeg skrev tidligere, hvis du mailer afslaget til mig (du har min mail-adresse), så skal jeg nok lægge det herind, uden personlige oplysninger.

Hvil dig i weekenden, og så må du love mig, at du ringer til advokaten på mandag, og høre hvad han mener om det her.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig alt det jeg kan, men jeg er ikke sikker på, at jeg er dygtig nok til, at skrive det, der skal skrives til ankestyrelsen.
Men jeg er sikker på, at der er andre her på K10, som gerne vil hjælpe med det, og så burde vi kunne få brygget noget fornuftigt sammen, ved fælles hjælp.

Men hør hvad din advokat siger til det hele, det kan jo være, at han har en anden, og bedre, løsning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 12:22   #165
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg forstår dig så udmærket, det er jo som at få en hammer i hovedet.

Men som jeg skrev tidligere, hvis du mailer afslaget til mig (du har min mail-adresse), så skal jeg nok lægge det herind, uden personlige oplysninger.

Hvil dig i weekenden, og så må du love mig, at du ringer til advokaten på mandag, og høre hvad han mener om det her.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig alt det jeg kan, men jeg er ikke sikker på, at jeg er dygtig nok til, at skrive det, der skal skrives til ankestyrelsen.
Men jeg er sikker på, at der er andre her på K10, som gerne vil hjælpe med det, og så burde vi kunne få brygget noget fornuftigt sammen, ved fælles hjælp.

Men hør hvad din advokat siger til det hele, det kan jo være, at han har en anden, og bedre, løsning.

Hej


Jeg har været en tur på OUH, fik taget lige lovligt meget, drukket på antabus og ja det gik rigtig galt, sad og skulle ydmyge mig selv for at få hjælp på P skadestue, de lod mig gå, de kunne ikke hjælpe mig???!!!

VOVSE, kan du ikke sende mig din mail, så vil jeg sende dig svar fra BAN.

Fik en mail fra min advokat igår at vi kunne tale over telefonen d. 20 maj, men det vil jeg have lavet om, for så længe orker jeg ikke at vente.

Endnu et problem er, at den kommune hvor min sag startede, der bor jeg ikke mere, jeg er flyttet til Odense kommune, men jeg tror det er lige omsonst hvor jeg bor

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
René, jeg husker det ikke, men har din sag nogensinde være "oppe og vende" i toppen af kommunen, altså i forbindelse med noget syltning eller noget?

Under alle omstændigheder ville jeg i forbindelse med en klage sende den tilsvarende og med direkte "brev" til de ansvarlige for dit afsnit i kommunen. Det er sikkert Erhvervs og beskæftigelsesudvalget og/eller Social udvalget de burde jo kende til dig, men man kan aldrig vide dog kan de nogle gange få tingene på gled det er min erfaring...

Hej

Nej jeg mener ikke den har været "oppe" men jeg har skrevet til Kertemindes borgmester, men det er lige som at snakke til en dør....!

Undskyld, jeg beklager, jeg sidder ikke med din sag og jeg kunne blive ved!!!! Syltning, ja det tror jeg nok, men nu skal det være slut!

Nu kommer det for en domstol, når den har været i ankestyrelsen.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 13:23   #166
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
har du modet/overskudet til f.eks Ekstra Bladet?

Føler bare så meget med dig, hvor er det en forfærdelig "sag"
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 13:49   #167
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
har du modet/overskudet til f.eks Ekstra Bladet?

Føler bare så meget med dig, hvor er det en forfærdelig "sag"
Hej

Tak for din omsorg, det luner.

Jeg har haft fat i ekstrabladet, men har ikke hørt fra dem, men jeg vil gerne, hvis nogen herinde kender til en som arbejder for EB som ville kunne lægge min sag op, for den er ret "åben" og lige til.

Jeg tilkaldte Falck igår fordi jeg har taget for meget medicin, de kom og gik hurtigt igen, jeg snøvlede så meget at jeg ikke kunne udtrykke mig ordenligt, men jeg bad dem gå, for den ene redder råbte nærmest af mig - senere fik jeg afvide at de havde sagt at jeg skulle have sagt til dem at jeg havde taget 3 panodiler???

Bliver man skæv af 3 panodiler? NOT

Jeg havde ikke engang en æske med panodil, så hvor de fik det fra, aner jeg ikke.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 22:45   #168
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
VOVSE, kan du ikke sende mig din mail, så vil jeg sende dig svar fra BAN.
Du får den lige i en pb.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 22:51   #169
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Den Kerteminde kommune den skal man altså bare holde sig fra siger forskellige mennesker jeg har mødt.

En ting er at Odense og KBH's kommuner minder om hinanden men Kerteminde den skulle overgå selv de værste kommuner i DK.

Det er også den eneste kommune på Fyn som har meget overskud i deres penge-kasse, sikkert på bekostning af syge mennesker.

Der var en gammel dame som var blevet "glemt" mens hun satte på toilettet, så hun endte ude på sygehuset.

Så var der nogen der skulle bruge åndedrætsværn i forbindelse med noget aktivering, det blev ikke overholdt og det gjorde deres hvile-tids-bestemmelser heller ikke.
Men de skal bare have billig arbejdskraft dernede i Kerteminde og så vil de skide på reglerne. For kommunerne er blevet til selvstændige urørlige stater
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2013, 14:06   #170
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Den Kerteminde kommune den skal man altså bare holde sig fra siger forskellige mennesker jeg har mødt.

En ting er at Odense og KBH's kommuner minder om hinanden men Kerteminde den skulle overgå selv de værste kommuner i DK.

Det er også den eneste kommune på Fyn som har meget overskud i deres penge-kasse, sikkert på bekostning af syge mennesker.

Der var en gammel dame som var blevet "glemt" mens hun satte på toilettet, så hun endte ude på sygehuset.

Så var der nogen der skulle bruge åndedrætsværn i forbindelse med noget aktivering, det blev ikke overholdt og det gjorde deres hvile-tids-bestemmelser heller ikke.
Men de skal bare have billig arbejdskraft dernede i Kerteminde og så vil de skide på reglerne. For kommunerne er blevet til selvstændige urørlige stater



Det er på bekostning af syge mennesker, det vil jeg godt skrive under på!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension