K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2011, 21:25   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Ld,

Det vil jeg også benytte mig af, bare pr. alm. mail da jeg ikke har word, må så gemme de enkelte dage som kladde.

Denne her sagsbehandler som jeg nu får, hende må jeg jo holde fast i så jeg har een der også kan følge mig til dørs. Ellers ender jeg sgu hos jobcenterchefen eller på borgmesterkontoret. Skal bare huske på det og ikke "grave mig ned" som jeg desværre også kan have tendenser til i "krise-tider".
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 21:31   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
EE.. jeg havde en tæt mailkontakt med min jobkonsulent fra kommunen .. sendte hende også min dagbog hver fredag.. og de dage hvor jeg blev nødt til at melde mig syg, så ringede jeg til arb.prøv. steder og mailede til min jobkonsulent..

Den tætte kontakt var guld værd.. hun vidste hele tiden 100% hvordan jeg havde det.. og til sidst greb både hun og min sagsbehandler ind og stoppede min arbejdsprøvning..

Jeg vil ønske for dig at du kan få den samme kontakt... ♥
Knus Lone
Jeg er helt enig i, at det er rart med en tæt kontakt.

Selv var jeg i telefonisk kontakt med min konsulent fra anden aktør hver gang jeg gik for tidligt hjem, d.v.s. 4 dage om ugen - havde fri onsdag, min afprøvning blev ikke stoppet, men konsulenten mindede mig om, at jeg skulle ikke vise hvor meget smerter jeg kunne klare, "kun" hvor meget jeg kunne arbejde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 21:36   #13
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Hej enteneller.
Jeg er fra Gladsaxe.
Håber det går godt for dig.Jeg følger dig.
Kan ikke skrive så meget, da det gør ondt i fingrene.
Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 21:50   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Isabel Se meddelelser
Hej enteneller.
Jeg er fra Gladsaxe.
Håber det går godt for dig.Jeg følger dig.
Kan ikke skrive så meget, da det gør ondt i fingrene.
Isabel
Øv, bøv, håber dine læger hjælper dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdskade - tab af erhvervs. + afspadsering Bodrum Alt det andet 7 16-12-2013 15:16
erhvervs evnetab og kontanthjælp louisesparadis Alt det andet 1 30-09-2013 10:14
Vil det ændre på mit erhvervs evne tab? lunaQinde Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 02-09-2011 08:01
Øget brugerbetaling på VUC-centre Agnes XXX Politik og Samfund 4 17-11-2010 22:26
Erfaringer med reva-center Roskilde Bomi? Ida Alt det andet 0 11-03-2008 16:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension