K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2008, 21:30   #11
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Synes det lyder som om du virkeligt har været heldig men desværre også som om du selv er din egen værste fjende.

Du skal give dig selv den tid det tager at vænne sig til et nyt job og der er 3 til 6 måneder slet ikke ualmindeligt især hvis man har været væk fra arbejdsmarkedet i en periode.

Tag det med ro og lad være med at presse dig selv. Før eventuelt også en lille kort dagbog hvor du skriver ned hvordan dagen er gået.

Men ellers held og lykke.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:45   #12
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Tak for de gode råd THJ
Du har sikkert ret i at jeg er min egen værste fjende. Men mon ikke det lige så stille kommer til at gå bedre og bedre. Tror det er en god ting, at praktiktiden er forlænget. Det har jeg brug for.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:46   #13
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Gud, hvor jeg nyder lidt solskinshistorie

Hej Sun-lady.

Jeg kan ikke sige dig hvor glad jeg blev over at læse din opdatering. men hæng på og giv ikke op.

Jeg ved nemlig at når du kommer til et vist tidspunkt i din ansættelse begynder det at blive lidt mere rutine. Derefter vil du tænke mindre og mindre på jobbet som et ønske eller et problem men simpelt hen som noget godt eller skidt der bare skal klares.

Så kan du holde ud, skal det nok komme. Du skal bare lade være med at fokusere på angsten for at miste jobbet igen. Og jeg ved godt at det sidste er meget meget lettere at sige end at gøre.

Jeg håber og beder for dig (selv om jeg ikke er religiøs).

Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 22:12   #14
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sun-lady Se meddelelser
Tak for de gode råd THJ
Du har sikkert ret i at jeg er min egen værste fjende. Men mon ikke det lige så stille kommer til at gå bedre og bedre. Tror det er en god ting, at praktiktiden er forlænget. Det har jeg brug for.
Jeg er sikker på at efterhånden som tiden går og du begynder at opleve flere og flere ting som en rutine så vil det hele også komme til at gå meget lettere.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revilidering med henblik på selvforsørgelse? JW123 Alt det andet 9 20-06-2010 22:04
Fået job, hvad med praktik først... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 7 29-11-2008 12:24
Arbejdsprøvning med henblik på flexjob Kjersti Spørgsmål ang fleksjob 3 27-07-2008 16:31
Nu har jeg fået job! Enhjørning Jeg har fået job. 9 10-04-2008 21:58
arbejdsprøvning med henblik på fleksjob vonsyld Spørgsmål ang fleksjob 1 19-03-2007 20:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension