K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2011, 10:24   #1
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
sløseri fra randers jobcenteres side

nogen som også har haft en træls oplevlse med randers jobcenter de har vartager deres eget behov frem for deres klienter ,mener min sag bliver syltet for min sagsbehandler ville presse mig til en §17 og siden jeg ikke har taget mod den har vi ikke hørt fra hende , ved der er skrevet en mail til hendes leder og flerer til hende men uden svar hvad kan man gører ved sådan en sagsbehandler mon ders moral er helt væk i randers jobcenter eller vi bare skal sættes i bås som de ander år i randers
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 16:11   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Træls!

Skriv til jobcenterchef med klage over manglende reaktion fra SB, giv en tidstrist for svar (fx. 14 kalenderdage).

Har du ikke fået svar indenfor fristen, skriv da til Borgerrådgiver (hvis det findes i Randers) eller Borgmester (plus evt. relevante partier i kommunalbestyrelsen).

Går det helt i hårdknude, overvej da henvendelse direkte til Statsforvaltningen.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 16:25   #3
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
hejsa vil nok sige vi har snart prøvet hele vejen rundt men intet svar kommer der frem i denne sag , men jeg bliver kørt længer og længer ned over alt det pjat her har ricky på sagen men han får heller ikke svar fra dem selv arbejdskadestyrlsen for heller ikke de svar de beder om til tiden selv om hun hade 3 uger til det, det kan godt værer hun ikke en dansker men hun skal sku behandler hendes klienter ordentligt kender flerer sager hvor der har været fjøjtet for nøj , og der er blevet rygget efter svar ,
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 16:51   #4
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skivehansen Se meddelelser
hejsa vil nok sige vi har snart prøvet hele vejen rundt men intet svar kommer der frem i denne sag , men jeg bliver kørt længer og længer ned over alt det pjat her har ricky på sagen men han får heller ikke svar fra dem selv arbejdskadestyrlsen for heller ikke de svar de beder om til tiden selv om hun hade 3 uger til det, det kan godt værer hun ikke en dansker men hun skal sku behandler hendes klienter ordentligt kender flerer sager hvor der har været fjøjtet for nøj , og der er blevet rygget efter svar ,
Megatræls!

Men har du Ricky M. på sagen, så er jeg mere tryg - HAN rykker, er mit indtryk :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 16:59   #5
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
ricky.m har også vært på et stykke tid men han hører ikke en skid fra dem selv om han prøver alt. det som sker er jeg bliver kørt længer ned af det her min historie er lang , men er altid blevet sat i en bås her i randers da jeg har vært syg efter en arbejdsulykke over 10 år snart 11år hvordan vil de få mig tilbage i arbejde ,men en smadret ryg og ben og nældefeber ved stress kun 11gange på sygehuset på et år , hvor mon de vil plante mig
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 17:11   #6
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Der er sket noget nu...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 17:19   #7
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
håber du får fat i dem kan ikke takke dig nok for din storer hjælp kan se hvor svært det er at komme i kontakt med det jobcenter her i randers , håber du får hende i snakke eller en højer en der inde , mvh john
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 19:00   #8
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Jeg har ikke haft problemer med at komme i kontakt med min forhenværende sagsbehandler. X svarede altid lynhurtigt på mine spørgsmål og sendte relevante papirer, når jeg bad om aktindsigt.

Det var dog nødvendigt at kontakte sagsbehandler direkte, for henvendelser til receptionen førte aldrig til noget...de var mildt sagt ikke servicemindede, og nægtede nærmest konsekvent at besvare høflige og relevante spørgsmål. Måske har de været på er kursus i ansvars-fralæggelse. Men jeg har altså ikke haft problemer med at komme i kontakt med sagsbehandleren.

At der så har været en del smøl, og dermed unødvendig ressourceforbrug er så en anden sag. Jeg ventede fx 1 år på en arbejdsprøvning = et år ekstra på sygedagpenge.

Derudover må jeg sige, at de rykkede usædvanligt hurtigt i den sidste ende, og i løbet af meget få dage var jeg tilkendt førtidspension.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 20:42   #9
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
hejsa der er vis ingen receptionen længer alt er flyttet op på den gamle kassere , der er sket meget det sidste år du må kun komme til 3 samtaler om året nu ellers er du et problem for dem sage hun
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2011, 10:05   #10
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skivehansen Se meddelelser
hejsa der er vis ingen receptionen længer alt er flyttet op på den gamle kassere , der er sket meget det sidste år du må kun komme til 3 samtaler om året nu ellers er du et problem for dem sage hun
Jo jo, de er der stadig. Lige når du kommer ind ad døren ligger der en lille reception, og de besvarer indgående telefonopkald og stiller om, hvis man ikke selv har det direkte telefonnummer.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
God læge i Randers? Nokernok Alt det andet 2 23-04-2012 18:06
Ros til Randers kommune TætPå50 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 28-12-2010 12:23
Lokalafdeling Randers isteen Dit og Dat 2 30-05-2010 21:59
Cbr-randers CKJ7000 Alt det andet 1 12-01-2010 18:08
Livtagerne i Randers zuza Et godt link! 19 23-04-2008 19:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension