K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2017, 22:59   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
fremmøde forbud på kommunen

Nogen her der ved om det er lovligt at kommunen bruger uskreven retsregler for at give fremmøde forbud på kommunen uden at man bliver partshørt
om det og blot for en mail på sin eboks om at man ikke længere må møde op på kommunen og kan risikere at de i så fald kontakter politiet.

Fordi kommunal fuldmagten tillader ikke disse ting.

netop fordi det forskelsbehandler borgere når de bruger anstaltsforholder som er uskreven retsregler tillader de åbenbart forskelsbehandling.

detsværre må de åbenbart lave deres egne regler som gør at det forskelsbehandler deres borgere.

min klage har været behandlet i samlet indstandser blev afvist. har ellers set flere sager omkring fremmøde forbud som var hjulpet hos ombudsmanden.

Sidst redigeret af mistereu; 11-11-2017 kl. 23:04.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2017, 09:24   #2
Bilen88
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2017
Indlæg: 20
Styrke: 7
Bilen88 er ny på vejen
Mistereu søg viden hos retshjælpen. Det er da forfærdeligt kommunen kan afvise en borger. De kan vel kun kontakte politiet hvis du er truende. Med hvilken begrundelse afviser kommunen dig. Selvfølgelig skal du partshøres kontakt retshjælp.
Bilen88 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2017, 12:44   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Ombudsmanden har udtalt sig om dette med fremmødeforbud på kommunen, jeg ved ikke om du kan bruge det, men prøv at kigge på det.

http://www.ombudsmanden.dk/find/nyhe...orgere_adgang/

her står bla. at kommunen skal have en meget vægtig grund til at forbyde en borger adgang, det er vist kun, som jeg læser det, hvis borgeren er til fare for personalet, altså eks. har opført sig truende.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2017, 17:39   #4
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
jeg har været alle indstandser igennem.
der står flere forskellige ting men som jeg nævnte pga de bruger anstaltsforholdet mener de ikke jeg skal partshøre.

har aldrig opført mig af truende adfærd .
jeg har som sagt en hjerneskade
og har dårlig hukommelse og de mener jeg spilder kommunens resourser ved for mange af de samme henvendelser jeg har bedt om deres hjælp men de er ligeglade.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension