K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2010, 17:30   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Whistleblower søges...........

Hvad er en Whistleblower? http://www.whistleblowers.dk/live/hvaderenwb.php
http://aabenhedskomite.homepage.dk/


Underlig efterlysning.........men efter at have været med fra begyndelsen har samstemmende påstande rumsteret i mit kønne hoved.

Eksempelvis fra denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=15332 hvor der bla nævnes:

"jeg tror det der er sket , er at kommunalbestyrelsen har været inde over og sagt " vi har ikke penge til at give flere førtidspensioner for i år" og så gives der afslag selvom, du egentlig er indstillet positivt. Det var det jeg fik at vide af min egen SB , inden at min sag blev sendt videre i systemet og at jeg ikke kunne vide mig sikker.... førend hun ringede og sagde at den var gået igennem."

Sådanne udtalelser dukker op med jævne mellemrum.....een jeg især kan huske var følgende, fra en sagsbehandler der påstod følgende:

"Forvaltningschefen kaldte os alle sammen og udstak følgende ordre: denne form for ansøgning SKAL fremover bare afvises med et afslag da vi derved får et rimeligt frafald da ikke alle anker"......uden vurdering eller anden lovkrævet behandling.

Om disse påstande kan der kun siges følgende: enten er de ukorrekte eller også pågår der en åbenlys lovovertrædelse af embedsmænd!

Findes mon en måde at få dette be- eller afkræftet?
Findes der mon sagsbehandlere der kunne fremkommen med egentlig beviser på at noget sådan pågår i kommunerne?
Findes der mon noget på tryk som jeg evt kunne bruge i en principiel klage?

Hvis......må du gerne kontakte mig så vi kan få problematikken op til overfladen og få stoppet evt ulovligheder.

Mange hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 20-11-2010 kl. 17:50.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
whistleblower ? SÅrdnok! Politik og Samfund 1 26-01-2015 03:48
Råd søges. ASS. DahlDK Alt det andet 4 11-03-2013 13:17
Whistleblower-ordning:Frederiksberg først buster Politik og Samfund 0 13-01-2011 13:03
Tænk dig om før du bliver whistleblower Lilli Susanne Skal kommuner ikke overholde loven? 6 09-06-2009 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension