K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob Når du er visiteret til fleksjob og skal igang med at søge "JOBBET" er der nogle ting der er værd at vide!

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2012, 01:53   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nemlig....og kan man ikke undgå at tale med en sagsbehandler som man ved lyver...så optag det på en mp3 afspiller eller telefon så man har dokumentationen på det der bliver sagt...

Det er dybt useriøst at de bruger den slags tricks.....og er det ikke for at spare penge...men fordi sagsbehandleren ikke ved bedre...ja så burde personen ikke sidde med borgerne og behandle deres sager...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 09:05   #12
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg har det på skrift da jeg altid skriver pr mail til min sagsbehandler, og andre i systemet, da jeg kender dem så meget at jeg ved hvordan de er osv. men igen man forventer at man som borger og syg får den hjælp man er berettiget til men man bliver hurtigt kolgere når man ender i systemet..

Og det kræver meget at være i systemet som om man ikke har nok i forvejen når man ender der..
Jeg tager kampen op igen igen selvom det er såååå træls hvergang man skal have noget ændret eller andet..
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 18:26   #13
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Da du har det på skrift, så kan du jo overveje at sende en kopi til jobcenterchefen og bede ham/hende om at finde de lovparagraffer, der understøtter en sådan påstand.
Gør du det, er det en god ide at få en kvittering på, at du har afleveret brevet
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 18:29   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Samtidig kan chefen se hvad det er for noget juks hans medarbejdere laver...hvis du sender det du har på skrift....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 20:01   #15
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg sendte en sygemelding til jobcenteret med beskeden om at min sb ikke ville sygemelde mig

Så fik jeg ellers et svar fra min sb om at hun troede vi havde en aftale om en rundbordssamtale hos min læge om det nu passer at jeg har det dårligere og at jeg ikke kan klare en skånsom praktik på flere mdr hvor jeg skal presses op i timer og at der ikke var nogen forskel på om jeg var sygemeldt eller ej andet end jeg jo så ikke kunne komme i praktik
glad for min læge skal deltage personligt sammen med mig og min mand til den rundbordsamtale og evt min fagforening kommer hvis hun kunne nå at få ændret hendes kalender
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 21:23   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg håber du får det som du har brug for,og det er godt du har din læge med på din side.


Men tildels har sagsbehandleren dog ret i at flex indebære at borgeren har begrændset rådighed.
Jeg har selv været i en arbejdsprøvning på et tidspumt hvor jeg verken sykisk eller fysisk enlig var til noget,men der blev fundet et sted hvor det enlig bare var i orden at man bare mødte op.
Det skal ikke forstås sådanne at jeg syntes det er rimeligt,men efter som man bare skal kunne møde frem ,så er det vist meget svært at få lov at være sygemeldt ,spicelt hvis det er det man har fået flex på.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 22:38   #17
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg håber du får det som du har brug for,og det er godt du har din læge med på din side.


Men tildels har sagsbehandleren dog ret i at flex indebære at borgeren har begrændset rådighed.
Jeg har selv været i en arbejdsprøvning på et tidspumt hvor jeg verken sykisk eller fysisk enlig var til noget,men der blev fundet et sted hvor det enlig bare var i orden at man bare mødte op.
Det skal ikke forstås sådanne at jeg syntes det er rimeligt,men efter som man bare skal kunne møde frem ,så er det vist meget svært at få lov at være sygemeldt ,spicelt hvis det er det man har fået flex på.
Det 'bare' at møde op kan jo sagtens være en umulighed, hvad end sygdommen er fysisk eller psykisk. Selv er jeg fysisk syg, og jeg har da mange dage, hvor jeg ikke kommer uden for en dør, simpelthen fordi jeg er så dårlig...
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ledig fleksjobber i det nye år? vanessa Alt det andet 0 11-12-2012 00:53
ledig fleksjobber Lindblad Spørgsmål ang fleksjob 9 18-11-2012 01:22
Ledig som fleksjobber! Mamik Spørgsmål ang fleksjob 3 08-02-2012 20:04
Fra sygemeldt til ledig fleksjobber Hansenjoe Spørgsmål ang fleksjob 4 22-08-2011 15:16
hvis man er ledig fleksjobber, må nilla Spørgsmål ang fleksjob 10 13-09-2010 20:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension