K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2007, 20:53   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Informationsmøde

Hej AIDA

Jeg kan ikke se at du nogensteder har gjort/skrevet noget der skulle være noget galt med...

Hvis det er de nye retningslinier du tænker på....har dette intet med dig specielt at gøre....det er beregnet til alle her på K10....

Jeg håber at det er som Kongefugl skriver....at du måske har misforstået det at der står dit navn....men som Kongefugl rigtigt skriver...så står det ved alle....

Jeg satte bare navnet på for at det skulle se lidt mere personligt ud....og ikke fordi det er myntet på nogen speciel....

Jeg håber at du lige vil give besked her om det var det der var problemet....

Hilsen Webmaster
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 21:27   #12
AIDA
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2006
Indlæg: 35
Styrke: 19
AIDA er ny på vejen
RE: skuffet

Jo jeg er skuffet og kede af det. Jeg har fra WEBMASTER GURU fået en påmindelse, at jeg skulle have overtrådt Retningslinjerne på K10, så de måske vi slette min profil. Jeg har læst betingelserne igennem, og kan ikke se, hvad jeg skulle have overtrådt og gjort forkert, og at de spørgsmål skulle være et problem. Jeg troede vi havde demokrati og ytringsfrihed, til at stille nogle spørgmål og høre andres mening med de problemstillinger som man har, når man er fleksjobber. Ofte er man helt alene med sine problemer. Jeg har bare ikke lyst til at underskrive noget, som jeg ikke har 100% tillid til. Jeg har også det store problem, at jeg har mistet min selvtilid og troen på det gode i livet. Jeg har døjet meget med depressioner, lavt selvværd og præstationsangst, så jeg er også bange for at kikse til den næste arbejdsprøvning. Jeg har også haft mange selvmordtanker, da jeg snart ikke orker længere, hvis det ikke bliver bedre næste gang. Jeg har måske behov for psykologhjælp til noget samtaleterapi, men jeg tør ikke spørge min læge om en henvisning, eller min sagsbehandler om jeg kan få økonomisk hjælp til det, da psykologtimer koster mange penge, så jeg har ikke råd til at betale selv.

Man skal passe godt på sig selv, og hvad man siger til andre, for man kommer lettest galt afsted, eller bliver misforstået.
Men hvis WEBMASTER GURU, mener at jeg har overtrådt Retningslinjerne, vil jeg gerne undskylde dette.
AIDA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 22:02   #13
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: skuffet

Kære Aida

Jeg kan jo ikke præcist vide, hvad du har fået af mails fra Webmaster/Guru.
Jeg er dog temmelig sikker på at det er en misforståelse. Vi har alle fået besked på at læse retningslinierne for deltagelse på K10. DE ER IKKE SPECIELT MØNTET PÅ DIG. Så tag det helt roligt. Læs lige indlæggene ovenfor bla. fra WEBMASTER/GURU.

Op med humøret Aida---vend tilbage hvis du stadigvæk er usikker.

Kærlig HIlsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 22:06   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Informationsmøde

Hej AIDA

Nej du har bestemt ikke overtrådt nogen regler....

Den besked du ser i toppen af siden her på K10....det er en besked som alle her på K10 ser....
Hos mig selv stod der feks.....Hej Webmaster...

Beskeden er til alle på K10....fordi vi har fået nogle nye retningslinier...

Du har ikke noget at undskylde for AIDA...da du ikke har gjort noget forkert...

Så du behøver ikke være skuffet og ked af det mere....

Jeg har ændret beskeden så der fremover ikke står noget navn på...da den jo er til alle brugere på K10...

Jeg håber at du bliver i bedre humør AIDA...efter du har læst denne besked...

Jeg håber det bedste for dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 22:38   #15
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Informationsmøde

Hej AIDA

Hvor er det godt at få misforståelserne ryddet af vejen, der er ingen grund til at være ked, hvis det kan undgås. Min erfaring er, at hvis man er presset, kan man let misforstå ting, og jeg fornemmer at du er vældig presset lige nu, og det er der bestemt ikke noget at sige til. Jeg vil gerne sige dig tak fordi du valgte ikke at tie stille, men fortalte hvorfor du blev ked. Det kræver mod at gøre – respekt til dig

Jeg forstår godt din angst med hensyn til arbejdsprøven, men som jeg ser det, er det vigtigt, at du ikke presser dig selv ud over, hvad du synes er rimeligt. Hvis du gør det så godt, du kan, er der ingen der kan tillade sig at forlange mere. Der er jo ingen grund til at du yder så meget, at du går ned på det vel?

Jeg krydser fingre for dig

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Informationsmøde og opfølgningssamtale Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2010 14:06
Informationsmøde vedr. sygedagpenge Fjollerik Alt det andet 7 09-09-2010 06:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension