K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2012, 15:32   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Ankenævn over hele Danmark løgn og latin?

Ja det er groft skrevet, men jeg føler efterhånden den kun er af navn, men ikke til gavn for dem som skal bruge disse nævn.

Tiden går og klokken slår, og mange af os har sikkert fået afslag fra Arbejdsskadestyrelsen hvori man har tænkt, det var da mærkeligt at de har brugt begrundelsen for at man ankede sagen, som afslag på at man ikke kan få det?

Jeg har mange eksempler selv fra denne styrelse. Nu er det så patientankenævnet den er gal med. Og en poliker som siger " jeg troede de var til for folket"..... Ha ha må jeg skrive.

Mange af os, har oplevet på egen krop at prøve at klage, kun for at opdage at det hele er en stor gang gylle. ( må jeg skrive gylle?)

Så nej, Ankenævn som er statsejet, er ikke for folket. Det skal kun se pænt ud på overfladen, så vi ikke skal kunne sammenligne vores land med de mange som ikke behandler deres medmennesker ordenligt. Det er nu min mening. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 15:42   #2
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
ban syd stjal akter fra min samlever....jo en stor gang gylle, ajle, bæ........korruptionen stortrives til og med ombudsfisen
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 15:57   #3
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Hvad så med alle dem, der får ret og medhold i diverse ankenævn og styrelser?

Det er tit set, at ankenævn hjemsender en afgørelse eller ændrer en afgørelse til fordel for en borger. Også set her på k10.

Så får man medhold, så er det fint og godt med ankenævn - og får man ikke medhold, og ankenævnet stadfæster en truffet afgørelse, så er ankenævn ikke meget værd.

Men sådan vil det altid være - får man ret, så er det godt og får man ikke ret, så vil det føles som i de lande der er totalt ligeglade med deres egne borgere, og hvor anke/klagesystemer slet ikke findes.

Nedlægger man Ask og ankenævn, hvad skulle der så sættes i stedet for?
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 16:06   #4
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
uanset hvad er det da en overlagt kriminel handling fra den danske....bananrepublik når de stjæler sagsakter

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyhede...4.htm&regional

påfaldende nok var det inge metas holm nielsens ansvar da sagsakter i min sag "forsvandt" - mindre end 72 timer efter klage til daværende borgmester leif lalleglad skov
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 20:43   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Personligt synes jeg, at for dem som har selv altid respekteret loven, den bordel tilstand som hersker nu om dage, er meget svært til at acceptere.

Nogle gange få jeg raseri anfald når jeg tænker på hvor naiv og tillidsfuld jeg har været. Yak!
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 21:24   #6
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
uanset hvad er det da en overlagt kriminel handling fra den danske....bananrepublik når de stjæler sagsakter
Hvordan kan en kommunen stjæle sine egne sagsagter vedr. en borger i kommunen ?

BTW: Bed om aktindsigt - gerne løbene aktindsigt i alt hvad der kan udleveres ... så bliver det lidt vanskeligere at få vigtige sagsagter til at "falde om bag en radiator".


Helsingør-dommen siger noget meget præcist om det at være "for syg til fleksjob" og "for rask til førtidspension".

Lav evt. en søgning her på sitet ... der er skrevet en del om den vinkel.
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU

Sidst redigeret af TimeGuest; 22-01-2012 kl. 21:36. Årsag: TyrKfJel ... 9 --> ]
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 22:47   #7
kisser72
Hvor skulle jeg ellers være
 
kisser72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2010
Lokation: Næstved
Indlæg: 110
Styrke: 14
kisser72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Hvordan kan en kommunen stjæle sine egne sagsagter vedr. en borger i kommunen ?

BTW: Bed om aktindsigt - gerne løbene aktindsigt i alt hvad der kan udleveres ... så bliver det lidt vanskeligere at få vigtige sagsagter til at "falde om bag en radiator".




Helsingør-dommen siger noget meget præcist om det at være "for syg til fleksjob" og "for rask til førtidspension".

Lav evt. en søgning her på sitet ... der er skrevet en del om den vinkel.
Problemet med Helsingørdommen er jo så desværre bare, at kommunerne tilkender fleksjob på 6-8 eller 10 timer og hvor finder man sådanne jobs, når tilskuddet ik ændres til arbejdsgiver????
kisser72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 08:11   #8
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Hvordan kan en kommunen stjæle sine egne sagsagter vedr. en borger i kommunen ?

BTW: Bed om aktindsigt - gerne løbene aktindsigt i alt hvad der kan udleveres ... så bliver det lidt vanskeligere at få vigtige sagsagter til at "falde om bag en radiator".




Helsingør-dommen siger noget meget præcist om det at være "for syg til fleksjob" og "for rask til førtidspension".

Lav evt. en søgning her på sitet ... der er skrevet en del om den vinkel.
det er let nok....fjern akterne fra sagen og bestik ankeinstanser til at hugge kopier, bagefter bestikker man ombudsfimsen til at ignorere at der er fjernet xxx sider fra sagen, selv om de manglende sider er tydeligt beskrevet - ombudsfisen har 80 ansatte, der er osse rådne imellem
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 10:02   #9
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
det er let nok....fjern akterne fra sagen og bestik ankeinstanser til at hugge kopier, bagefter bestikker man ombudsfimsen til at ignorere at der er fjernet xxx sider fra sagen, selv om de manglende sider er tydeligt beskrevet - ombudsfisen har 80 ansatte, der er osse rådne imellem
Interessant vinkel - det hele drejer sig om bestikkelse

Hvad så med de borgere der får ret og medhold? Har de så også bestukket ankeinstanser og ham ombudsfisen og nogle af hans ansatte?

Sådan alt efter, om folk/kommuner betaler for bestikkelse, så træffes der en afgørelse?

Ok, enhver sin holdning og mening om systemet
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 13:24   #10
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down

Hov hov hov. Så syntes jeg da lige, at man f.eks kunne kigge på ankenævn for forsikring. Der bliver man da slået af, at hvor mange der faktisk ikke får ret over forsikring.

Og selvfølgelig bliver man da også nød til at give nogle ret over det de klager over, man saver da ikke den gren over man selv sidder på vel? Men selvfølgelig hver har lov til sin mening. Jeg er bare ikke så naiv mere, efter at have været i skærsilden med flere statsinstanser, jeg kan ikke se forskellen på Rusland og Danmark, på alle andre lande som undertrykker deres folk, med løgne og fortielser og div ankeinstanser som er fake. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beskæftigelses ankenævn kurtf Spørgsmål ang fleksjob 4 30-05-2012 01:13
Retshjælpsforsikring er det løgn eller latin? Indiansummer Politik og Samfund 10 01-04-2012 15:28
Seniorførtidspension: løgn og latin! buster Politik og Samfund 6 17-05-2011 13:31
LANGSOMME ankenævn??? sandie86 Alt det andet 26 11-11-2010 20:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension