K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2011, 00:59   #11
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Jeg har pt. ikke oplevet problemer, dog var der en hændelse ang. syn af lejligheden. Jeg flyttede officielt ind i den den 15. i en måned, men reelt flyttede jeg først ind i den den 28.
Efter tre dages tid kommer de for at skrive fejl og mangler ned, der blev jeg pænt nødt til at sige at jeg ikke havde haft en ærlig chance (ved at ringe senere), jeg kunne så hellere ikke høre ringeklokken for den sidste lejer havde ikke fikset den. Men det var sgu bare ærgerligt! Så jeg frygter lidt for når jeg en dag skal fraflytte.

Ellers har jeg ikke oplevet andet end smidig og hurtig service fra både boligforeningens kontor og varmemester.
Der er en vedligeholdelseskonto som jeg indbetaler til hver måned, den har jeg kun benyttet mig af da jeg flyttede ind og skulle male alle rummene. Køkkengulvet kunne egentligt godt bruge en høvling eller nedlæggelse af nye brædder... nu jeg tænker over det.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 03:52   #12
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
her hos os kan det føles som om her er kliker, og der er forskelsbehandling, det vil sige, at hvis f.eks. et toiletsæde går i stykker skal nogen selv ud og købe et der kan passe???(hvilket er umuligt) og andre kan få?? vi forsøgte også en gang at klage over støj fra nabo der larmede om natten så man troede at hele bygningen var ved at brase sammen, det kom i sidste ende til "Lejerbo" men der var ingen hjælp at hente her, de skrev at de havde talt med min sagsbehandler og at vi havde nægtet at flytte?? 1) sagsbehandleren fortalte at de ikke havde talt med hende, og der er heller ikke noget om det i vores journaler?? desuden er der (mulig kammerateri) mellem tidl. borgmester og tidl. bestyrelses... ved at de var meget gode venner,
vi ønsker begge den dag idag at vi aldrig var flyttet hertil.....
MEN det skal da lige siges at der er dem vi taler med og hilser på men det kan sådan rundt regnet tælles på een hånd,
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 13:26   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Mon det var noget for operation X?

Hej.

Der foregår mange sjove ting, også i DAB. Bl.a med nye køkkener og bade. Hvis man nu forestiller sig, at man har fået dette ved indflytning, så skal betale ca 500 kr for køkken og 500 kr for bad hver måned, i 20 år. I 20 år, hvor sindsygt er det lige... Hvor mange køkkener kan man får for den pris?

Det er hvad jeg selv betaler for nyt køkken og bad, som jeg blev tvunget til at få, selvom jeg sagde nej.

Snydet ligger så i, at den forhøjelse som har været pga disse nye køkkener og bade, hvis man fraflytter og ny lejer ønsker nyt køkken og bad, bare bliver lagt oveni den forrige lejers forhøjelse pga nyt køkken og bad.

Det drejer sig om mega mange penge, og det er da bestemt en go forretning for DAB!

Og lad nu være med at fortælle mig det ikke er sandt... Jeg betaler 7400 kr for en 3 værelses lejlighed i DAB. Socialt boligbyggeri mig et vist sted...

Det er da mange penge på en førtidspension, som enlig. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 15:00   #14
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
^^ Som enlig førtidspensionist får du en forholdsvis høj boligsikring, jeg ville ikke kunne bo i min lejlighed hvis jeg ikke fik det forhøjede beløb.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 21:44   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Hej.

Der foregår mange sjove ting, også i DAB. Bl.a med nye køkkener og bade. Hvis man nu forestiller sig, at man har fået dette ved indflytning, så skal betale ca 500 kr for køkken og 500 kr for bad hver måned, i 20 år. I 20 år, hvor sindsygt er det lige... Hvor mange køkkener kan man får for den pris?

Det er hvad jeg selv betaler for nyt køkken og bad, som jeg blev tvunget til at få, selvom jeg sagde nej.

Snydet ligger så i, at den forhøjelse som har været pga disse nye køkkener og bade, hvis man fraflytter og ny lejer ønsker nyt køkken og bad, bare bliver lagt oveni den forrige lejers forhøjelse pga nyt køkken og bad.

Det drejer sig om mega mange penge, og det er da bestemt en go forretning for DAB!

Og lad nu være med at fortælle mig det ikke er sandt... Jeg betaler 7400 kr for en 3 værelses lejlighed i DAB. Socialt boligbyggeri mig et vist sted...

Det er da mange penge på en førtidspension, som enlig. Kh indiansummer
Har du deltaget i de afdelingsmøder der har været vedr. de nye køkkener og badeværelser?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Almen afd. under Ydelsesservice ? Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 21-07-2012 12:01
lægekonsulent vs.almen læge nielsen17 Alt det andet 2 23-03-2012 09:05
Fup og fidus med almen boliger. FØJ!!! Karo Politik og Samfund 55 22-01-2012 13:11
Leje af Lokaler momse1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-06-2010 21:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension