K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2013, 23:44   #1
Rigde
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2013
Indlæg: 29
Styrke: 11
Rigde er ny på vejen
Resourceforløb

Jeg var til rehabiliteringsmøde i starten af december,efter at have været sygemeldt lidt over 2 år.Jeg har været hele turen igennem og så frem til endelig at blive afklaret.Dagen efter mødet får jeg så at vide at jeg er visiteret til 1års resourceforløb.Kort tid efter var jeg så til møde med min nye sb,hvor vi skulle planlægge forløbet.Hun startede med at sige,at teamet havde fundet mig for dårlig til flexjob og for god til pension.Er det sådan man beslutter at det skal være et resourceforløb?Yderligere siger hun at forløbet måske kunne presses ned til 3måneder og at jeg så skulle til møde i teamet igen.
Forløbet skulle bestå af træning i varmtvandsbassin og et hjemmebesøg af en ergoterapeut og det var det.For mig virker det lidt lal lal.Jeg har været igennem diverse genoptræningsforløb rygskoler og adskillige fysioterapeuter,som alle har opgivet mig,da træning kun forværrer mine smerter.(jeg har svær slidgigt og 2discusprolapser i lænden,desuden sarcoidose og angst)
Er der nogen der har gode ideer til,hvordan jeg skal gribe det næste møde med min sb an,da jeg føler at det kun handler om at udskyde afgørelsen.
V.h.Rigde
Rigde er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension