K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2013, 12:05   #11
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Præcis, det var det jeg var inde på i mit første indlæg - vores institution både fritidshjem og klub, åbner også først senere, men lukker på samme tid.
Dog har de ikke helt styr på hvad tid de åbner endnu, men de regner med det bliver efter kl 14, da der ikke er nogle børn før efter 14 - 15 tiden.

Klubben lukker helt om morgenen. Men fritteren åbner ved sædvandlig tid, mener det er fra 7-8, hvor efter den lukker igen.
hej igen alle sammen !!

og mange tak for jeres svar. ja,nu må jeg jo så bare håbe på det bedste" og se hvad der sker. vi har ikke DUS i huset. den ligger dog 150.meter væk men har så både special gruppe i huset. og fritidsklub. og så ungdomsklub 3.dage om ugen,den deltager jeg heldigvis" ikke i,da jeg ved at de unger der indimellem kommer er nogle ret barske-halv kriminelle unger.så der er jeg godt beskyttet. for det ville jeg ikke have psygiske kræfter til at være. men hold" da op hvor er det stressende og gå i uvished om hvad der sker.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2013, 22:38   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
jeg har lige siddet og nær læst min ansættelses kontrakt. jeg ved ikke helt hvordan det skal tolkes men der står som punkt D. ... ( Hvilke skånehensyn kan der tages i jobbet. )

-Der kan tages skånehensyn i forhold til tunge løft og lign,ligesom her er maskiner og køkkenfacilitetertil det meste.

-Arbejdstid kan tilrette lægges efter behov.
-Der stillesikke krav ift. arbejdstempo.

-Personalet i Huset har indsigt i rummelighed ift. mennesker med forskellige funktionsbegrænsninger fysiske som mentale.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis det står under skånebehov ja så er det jo flekserens skånebehov...da arbejdspladsen jo ikke har skånehensyn...
Jeg læser det som, at det er de skånebehov arb.pladsen kan tilbyde. Se mine fremhævninger.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension