K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2013, 18:37   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
rehab og transport

hejsa herinde:-)) ja nu jeg lige på banen igen....jeg er så heldig at jeg er bevilliget flexjob men stod også i mine papire fra psykiatrisk afklaring at jeg skal have behandling i længere tid da jeg har nogen psykiske problemer plus jeg lider af kol...jeg var så til møde på komunen og de siger så jeg kan komme i rehab med min kol og kan komme i terapi behandling i ballerup(60km væk) for hjælp til min psyke,,,blev meget glad da jeg meget gerne vil dette..men da jeg så spurgte hvem der skal betale transport ,sagde de at det kunne de ikke hjælpe med ,at jeg selv ud af min ledighedsydelse skulle betale transport...som vil løbe op imod ca 1000 kr om måneden...penge jeg simpelthen ikke har mulighed for tage ud af de få penge jeg i forvejen har leve for...samtidig sidder de på de møder hver 3 måned spørger om jeg har søgt arbejde???? kan det være rigtigt jeg intet behandling kan få fordi jeg ikke har penge til transport???? jeg kan ikke bare gå ud søge et arbejde når jeg stadig har dage hvor min psyke gør jeg ikke kan gå ud foran en dør??også selvom det kun er feks 3 timer om dagen?
og skal man oprette et cv når man ikke helt er til rådighed for arbejdsmarkedet???

kh tina

Sidst redigeret af pruttenQ34; 19-09-2013 kl. 18:45.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 18:54   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du vil blive på fleksjob ordningen....ja så skal du oprette cv og følge de regler der findes...

Hvis du ikke gør...ja så ryger du af fleksjobs ordningen...

Ang det der terapi...der er jeg lidt usikker på om det er det samme som ved hospitaler og behandling derpå....

Men prøv at ringe til stedet for at høre om det er muligt at få transport dertil...

Det er ikke kommunen der skal hjælpe med transport til behandling....så det har de ret i når de siger det...

Søg evt rundt herinde...der er flere tråde om transport til behandlinger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 19:02   #3
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis du vil blive på fleksjob ordningen....ja så skal du oprette cv og følge de regler der findes...

Hvis du ikke gør...ja så ryger du af fleksjobs ordningen...

Ang det der terapi...der er jeg lidt usikker på om det er det samme som ved hospitaler og behandling derpå....

Men prøv at ringe til stedet for at høre om det er muligt at få transport dertil...

Det er ikke kommunen der skal hjælpe med transport til behandling....så det har de ret i når de siger det...

Søg evt rundt herinde...der er flere tråde om transport til behandlinger...
okey tak for svar:-))))

men dvs at selvom de vidste jeg ikke er helt rask og behøver behandling før jeg kan komme i arb,så det mig selv der skal sørge for transport...det lyder bare lidt vildt syntes jeg
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 19:15   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det jeg siger er....at du skal kontakte behandlingsstedet...og se om du kan få hjælp til at komme dertil...

Der er noget med at hvis der er over 50 km til behandlingsstedet...så kan man få hjælp...

Men det er behandlingsstedet der skal hjælpe...hvis du kommer under de regler hvor man kan få hjælp...

Vi havde en tråd den anden dag om en smerteklinik....og der kunne folk godt få hjælp hvis det var over 50 km væk....

Om det er det samme med den behandling du skal til...ved jeg ikke...derfor jeg siger du skal ringe til behandlingsstedet for at høre dem ad...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 19:52   #5
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det jeg siger er....at du skal kontakte behandlingsstedet...og se om du kan få hjælp til at komme dertil...

Der er noget med at hvis der er over 50 km til behandlingsstedet...så kan man få hjælp...

Men det er behandlingsstedet der skal hjælpe...hvis du kommer under de regler hvor man kan få hjælp...

Vi havde en tråd den anden dag om en smerteklinik....og der kunne folk godt få hjælp hvis det var over 50 km væk....

Om det er det samme med den behandling du skal til...ved jeg ikke...derfor jeg siger du skal ringe til behandlingsstedet for at høre dem ad...
okey det vil jeg gøre så...1000 tak :-)))
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
forvirret over rehab ninna66 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 18 22-11-2013 12:39
Rehab. team jasch Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 02-10-2013 00:35
fastholdelseskonsulent/rehab. team.... ene Spørgsmål ang fleksjob 1 29-08-2013 15:40
Erfaring med Rehab ? Physen Alt det andet 4 29-11-2010 15:15
Rehab zuza Et godt link! 1 26-05-2009 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension