K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2009, 19:27   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tænker altid, når det ser sortest ud, at man lige så godt kan tage kampen op. Tiden går jo alligevel uanset om man skal vente på en afgørelse eller om man sidder og stener i sofaen....og så hellere stene i sofaen imens sagen verserer.
Synes også erfaringen har lært mig, at man fortryder de kampe man ikke bare kæmpede - og ret ofte, har jeg indset, at man alligevel bliver nødt til at kæmpe....og så ærger det én, at man ikke bare fik overstået det med det samme,........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 19:59   #22
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Jeg føler virkelig med dig! jeg kan desværre ikke sige noget genialt, men blot sende en masse medfølelse og cybersupport.

Er der i øvrigt nogensinde nogen, der har oplevet, at kommunen ændrede beslutning, når man anker et afslag? Jeg tror kun, jeg har hørt, at de fastholder afslaget. De har vel heller ikke noget at tabe på at fastholde afgørelsen?

Og så har vi da lov til at håbe på, at beskæftigelsesankenævnet omgør kommunens afgørelse, så der er da bestemt håb endnu!

Rigtig mange hlsener fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 02:54   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg fik først afslag på fleks og så ankede jeg den , og fik forklaringen at det havde de sørme ikke forklaret godt nok og jeg selvfølgelig ikke skulle have afslag men bare lige skulle til en arbejdspsykolog fire dage efter rapporten så lå fra hende blev jeg bevilliget fleks ...

Så ergo min anke nåede aldrig til ankenævnet de skiftede mening
  Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 09:04   #24
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Hej hejdien!

Okay, man skal lære så længe man lever - det er så første gang jeg hører, at kommunen selv har ændret holdning ved en anke, inden den kom videre i systemet.

De gange jeg har kæmpet med (øhhh... mod) en kommune har de hver gang fastholdt deres afslag og jeg har skullet videre til et ankenævn. Til gengæld har jeg oplevet, at mit afslag på fleksjob og kommunens krav om fuld beskæftigelse blev fejet af bordet og tilbagesendt til kommunen med besked om, at det var en "ommer" - det der hedder, at ankenævnet hjemviser en sag til kommunen.

Nu er jeg desværre flyttet kommunen i mellemtiden (til Kbh.) - og så starter man i mange tilfælde næsten forfra igen.

To gange har jeg klaget over afgørelser angående min søns skolegang (han har aspergers syndrom) og har én gang fået medhold og derved blev kommunens afgørelse ændret - en anden gang fastholdt ankestyrelsen kommunens afgørelse.

men alt i alt har jeg fået medhold i over 50 % af gangene. Det er faktisk ret højt, så jeg har besluttet, at hvor besværligt, stressende og beslastende det end er at føre en ankesag - så kan det betale sig at gøre forsøget! Og det er vel en lære, der er værd at huske os alle på

Mange hilsener til alle fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 15:49   #25
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
JEG ER RASENDE!!!!

Jeg har i dag modtaget det officielle afalg. "Helbredstilstanden kan muligvis forbedre". Hvad tror han selv? At mit kraveben vokser ud igen??? Der er ingen læger overhoevdet som har skrevet nogle steder at tilstanden kan forbedres. INGEN - tværtimod! Han skriver at pågældende fik i 06 fjernet en slimsæk i skuldern - JA OG EN DEL AF MIT KRAVEBENSLED OG OPERERET IGEN 5 MDR EFTER!!! Hold kæft jeg er rystet. Jeg tillader mig virkelig at tvivle på at han har læst mine papirer igennem.

Det er helt sort det her. Det giver simpelthen ingen mening det han skriver. Jeg er lige nu ikke så ked af det...jeg er pisse hamrende rasende!!!!!!!!
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 15:56   #26
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, de er "dygtige".

Husk, at du OGSÅ skal kontrollere, om der er en PLAN for, hvordan i alverden du så skulle kunne blive selvforsørgende.

Der er helt sikkert masser af andre ulovligheder i din sag.

Og husk at få aktindsigt i det videre forløb.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 16:03   #27
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Armen altså...det giver slet ingen mening det her. Hvis det et elelr andet sted kunen give mening, så okay - men det her passer jo slet ikke.

Ved ikke om der er ulovligheder, det hele er læst igennem af min socialrådgiver veninde og advokat, så tror det ikke. Håber det ikke.

Jeg er lige nu bare målløs over den totale inkompetence
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 16:07   #28
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ikke meget af det kommunen laver giver mening...men du skrev at du havde sendt anke ...hvorfor før du fik afslaget på skrift ?

Har du haft partshøring ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 16:20   #29
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
ikke meget af det kommunen laver giver mening...men du skrev at du havde sendt anke ...hvorfor før du fik afslaget på skrift ?

Har du haft partshøring ?
Det var fastholdelse af afslag der kom i dag, på baggrund af anken.

Ja jeg har haft partshørring.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 16:22   #30
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg kan kun sige, at der ofte mangler en plan for at blive selvforsørgende, så jeg vil anbefale dig at tjekke for det... også.

Og skriv det til ankenævnet...også.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag... Marian Spørgsmål ang fleksjob 131 16-08-2012 15:44
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag velcro Alt det andet 10 19-08-2008 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension