K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2009, 16:23   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ville ønske jeg sad lige ved siden af dig og kunne give dig verdens største

Det hjælper dig selvfølgelig ikke lige her og nu at kunne fortælle dig at vi desværre er mange i samme båd, det er jeg klar over, men åh, hvor kan jeg huske og genkende følelsen.
Ganske enkelt rædselsfuldt men min redning var at jeg midt i kaos fandt k10 og alle de dejlige mennesker herinde, tænk, de havde overskud til at hjælpe og lytte når det så værst ud.
Det har jeg aldrig glemt.De reddede mig simpelthen fra at blive vanvittig -eller det der var værre.

Og siden er jeg blevet hængende herinde for kan jeg bare give en ganske lille bitte smule retur til -desværre- flere af os der fortsat kommer i klemme ja, så er det min måde at sige tak på

Har du ikke lyst til at lade alt komme offentligt på tråden, så skal du være velkommen til at sende en pb

Ang. aktindsigt kan jeg varmt anbefale den gode skabelon der ligger herinde under Nyttige Links. Du kan altid selv formulere en sådan men synes at den herinde er super prof.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 16:58   #12
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tak for dine gode tanker. Jeg sætter pris på det og pris på alle ord og hjælp.

Jeg tror bare ikke på det længere. Jeg tror ikek på at jeg får fleks. Jeg bliver nødt til at se på det som om alt er tabt. Hvad andet kan jeg gøre? Nederlag på nederlag. Jeg er et trafikoffer som har fået smadret mit arbejdsliv og livskvalitet og der ingen som vil tage et ansvar eller hjælpe mig. Jeg har mistet al udsigt til fornuftig økonomi som jeg kan overleve fornuftigt på.

Jeg ved godt at det er træls at høre på sådan en gang klynk, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Tænker en hel masse måske tanker, måske skal jeg, måske burde jeg, måske måske måske...men til hvilken nytte.

Undskyld for min tudetråd
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:13   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Daisiboo tud du bare ...jeg ved godt hvor ked af det man bliver når man ikke bliver hjulpet...føler sig afvist når man inderligt har arbejdet for at opnå noget der ville hjælpe ...

Men anke den det må du...få en til at hjælpe dig hvis du kan...ved godt man bliver så træt af alt det bureaukrati og klagebreve...men nogle gange så ændrer Beskæftigelses ankenævn altså afgørelser ..og hvis de mener din sag er for dårligt belyst så hjemsender de dem og kommunen skal gøre det hele om igen...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:18   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
du skal overhovedet ikke undskylde din tudetråd, bare lad dem flyde til et helt hav(kan undre mig over at mit tastatur har overlevet mine syndfloder nogen gange) og SÅ kravler du derudaf igen, når du er klar.

Hm, er dit alternativ at lade dem vinde -nej vel?

f... nej, om ikke andet skal du stå op hver morgen BARE for at irritere dem alle

-men klart at det desværre bliver dig som skal bære byrden af at fremlægge "beviser" -og den vej kan være rigtig lang, øv.

Find fokus frem igen, når du er klar og start så fra en ende af, det er du pine død nødt til. I mellemtiden kommer du herind og får opmuntring og råd og lad høre fra dig hvordan det går -aftale
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:18   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Aktindsigt...er det noget jeg beder om selv eller hvordan?

Buster - ja op på hesten og alt det der. Jeg er bare så træt. Træt i mit hoved, træt i min krop, træt i mig forhold, træt i livet - forstået på den måde at jeg er så udbrændt. Jeg gider ikke bruge det næste halve år på endnu et afslag. For hvad så? Så skal jeg bare leve af en deltidsløn resten af livet? Så skal jeg bare vinke farvel til min erstatning? Så er alt tabt. Konsekvenserne af det her er, ja jeg ved ikke. Hvordan skal det hele fungre? Det er sgu trist når jeg tænker på fremtiden...og jeg er kun 27. Hold kæft hvor jeg bander den postdanmark chauffør som kørte mig ned langt væk...idiot x 1000.

(nu kan jeg efterhånden mærke reaktionen i kroppen og klumpen i halsen er på vej...)

Her er formular til aktindsigt du kan bare printe den ud og skrive dit navn og sende den ..de har 10 dage til at sende den til dig

http://www.k10.dk/media/aktindsigt.html



OP med modet...

...ved godt hvor hårdt det er

Sidst redigeret af Stella; 23-03-2009 kl. 17:21.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:47   #16
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Jeg har lige bedt min kæreste om at tage chokolade, chili ostepops og is med hjem så jeg kan svælge lidt i min ynkelighed...

Tak for jeres svar og link. Det er så sødt af jer at bruge tid på mig. Jeg har en god veninde som er sagsbehandler i Vejle på førtidspension og hun har hjulpet mig rigtig meget med min sag og så har jeg jo også min advokat som er på sagen.

Har trillet et par tårer men har mere lyst til at rase ud. Burde tage mig en løbetur og bare spurte afsted...specielt inden jeg skal svælge i lækre kalorier. Og så har jeg kogt kartofler til kartoffelsalat og vi har et kæmpe fad frikadeller fra i går. Glæder mig til at få et kram af ham
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:53   #17
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Jeg har lige bedt min kæreste om at tage chokolade, chili ostepops og is med hjem så jeg kan svælge lidt i min ynkelighed...

Tak for jeres svar og link. Det er så sødt af jer at bruge tid på mig. Jeg har en god veninde som er sagsbehandler i Vejle på førtidspension og hun har hjulpet mig rigtig meget med min sag og så har jeg jo også min advokat som er på sagen.

Har trillet et par tårer men har mere lyst til at rase ud. Burde tage mig en løbetur og bare spurte afsted...specielt inden jeg skal svælge i lækre kalorier. Og så har jeg kogt kartofler til kartoffelsalat og vi har et kæmpe fad frikadeller fra i går. Glæder mig til at få et kram af ham
...godt du har en dejlig kæreste...det hjælper at græde det ud...og så få mod igen ...bed din veninde om hjælp til at skrive anken du har 4 uger til at skrive den fra den dato du har fået brevet...og nyd dine chokolade, chili ostepops og is og kartoffelsalat og frikadeller i aften og læg det lidt til side indtil energien kommer igen til at skrive ...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 17:55   #18
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
...godt du har en dejlig kæreste...det hjælper at græde det ud...og så få mod igen ...bed din veninde om hjælp til at skrive anken du har 4 uger til at skrive den fra den dato du har fået brevet...og nyd dine chokolade, chili ostepops og is og kartoffelsalat og frikadeller i aften og læg det lidt til side indtil energien kommer igen til at skrive ...


Tak, hvor er du sød. Men anken er sendt og det er den jeg har fået fastholdt afslag på Nu skal den til ankenævnet.

Tak til alle i søde hjælpsomme mennesker herinde.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 18:00   #19
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ok undskyld jeg ikke havde forstået det...jamen så ryger den til beskæftigelses ankenævnet pyha sikke et langt ord....

Jeg har selv været hele møllen igennem...

Hov glemte lige at skrive at du har ret til at få aktindsigt også fra
beskæftigelses ankenævnet så du kan se om jobcenter harr lagt ALLE papirer i sagen og hvis der mangler noget så kan du selv sende det ind til BA du får et brev fra BA hvor de skriver hvad du har ret til og hvem der er din sagsbehandler

ha nu en rar aften...trods alt...

Sidst redigeret af Stella; 23-03-2009 kl. 18:08.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 18:37   #20
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
anke.

Jeg kører en sag nu og har modtaget brev om anke har modtaget sagen og behandlingstiden forventes at tage 6 md og bliver det længerer en forventet ville jeg modtage brev der om...

Så tålmodigehed - og HUSK Aktinsigt - Meget vigtigt, for mit vedkommende havde kommunen ikke fremsendt de vigtige infomationer og jounaler.....

Der gik ca. 3 unger før jeg modtog brev om at de havde modtaget min sag.

Held og Lykke

Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag... Marian Spørgsmål ang fleksjob 131 16-08-2012 15:44
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag velcro Alt det andet 10 19-08-2008 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension