K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2014, 10:26   #21
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ja det burde man mene .sådan er det også i den kommune hvor jeg kommer fra Men de tager et startgebyr på 200 for at køre herud til ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 17:45   #22
Cykeltyv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2014
Indlæg: 189
Styrke: 11
Cykeltyv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Bestemt ikke ! Men skal jo kunne give mine børn mad ...
Og jeg vil fortsat gerne have mine børn i levende live, så jeg kan giv dem mad.

Du må få skrevet ndine transportbehov ind som skånebehov, hjælper under ingen omstændigheder at køre i påvirket tilstand for at nå frem.

Der kunne måske tilknyttes en mentor i praktikken, en medarbejder der kunne hente og bringe dig, for som du siger bor du tæt på.
Cykeltyv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 17:47   #23
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Har skrevet en mail til hende så venter på en tilbagemelding

Jeg vil resten af mit liv skulle være på det medicin så ved ikke hvad de har tænkt sig at gøre ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 21:43   #24
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Det kan under nogen omstændigheder ikke være rigtig at du skal køre medicinpåvirket. Det kan ingen forlange.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 22:05   #25
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ja det gør den også derfra hvor jeg kommer men sådan er det ikke heroppe

Nej giser det mener jeg jo heller ikke kan være rigtig . Har også skrevet det i en mail til hende idag .hvordan hun kan redegøre for at tvinge mig til at bryde loven. Hun har endnu ikke svaret tilbage . Jeg har flere gange henvendt mig til hende uden at hun har besvaret mine mails . Er der nogen som har en ide til hvad jeg gør i sådan situation hvor hun undlader at svare men i stedetfor altid ringer og kommer med alt muligt udenoms snak og nægter det jeg spørger om kan lade sig gøre . Når jeg spørger hende om hun er sød at sende mig det på mail eller brev vil hun ikke.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 22:29   #26
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Jeg forstår simpelthen ikke den situation du er kommet i. Og din sagsbehandler!
Håber der er nogen her som kan råde dig til hvad du skal gøre.
Bliver bekymret over at du kører påvirket. Dine børn skal have mad på bordet, men de skal også have dig.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 22:52   #27
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ja lige præsis . Jeg er fuldt ud og helt og aldeles enig . Hun siger jeg skal køre inden jeg får så ondt at jeg skal spise medicinen . Men det er jo lidt svært at vide hvornår man får ondt. Nervesmerterne er der konstant og de uudholdelige som jager som brændende ild igennem benet kommer som det passer dem . Så mens det står på er jeg nød til at lægge mig og spise en pille . Som varer i 5-6 timer . Det er det eneste præperat som tager toppen af pinslen men spiser jeg den må jeg ikke køre og spiser jeg den ikke kan jeg ikke køre.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 23:02   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Er der nogen som har en ide til hvad jeg gør i sådan situation hvor hun undlader at svare men i stedetfor altid ringer og kommer med alt muligt udenoms snak og nægter det jeg spørger om kan lade sig gøre . Når jeg spørger hende om hun er sød at sende mig det på mail eller brev vil hun ikke.
Når jeg ikke fik svar fra sb på mine henvendelser, så klagede jeg til jobcenterchefen.
Og så kom der sørme svar ret hurtigt.

Når du klager til jobcenterchefen, så er det vigtigt, at det fremgår tydeligt, at det er en klage, da den ellers lander på sb's skrivebord.

Skriv f.eks.:

"Til jobcenterchefen

Klage over ............"

Og husk, at få en kvittering på, at du har afleveret den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 23:06   #29
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Bliver de ikke bare vildt sure når man klager til chefen ...IH... Og åhhh hvor jeg hader at være til besvær
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 23:11   #30
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Syntes altså det lyder meget underligt... at taxa tager 200 kr i startgebyr for at køre ud og hente en kunde.

Hvis du bor i et yderdistrikt og de kommer fra en anden by... så er det fordi at vognmanden dækker dit område... Men det startgebyr stemmer ikke nogen steder.

Har selv kørt som taxachauffør og det har jeg aldrig oplevet ..... og en kunde er en kunde uanset om de skal køres en kort tur til 60 kr eller en tur på 500 kr.

de sure... men så finder de også ud af.... at du ikke bare vil finde dig i alt.

Og det er jo almindlig pli at svare på et brev... mail... og det er jo rent faktisk deres job blandt andet.

Så gå du bare i gang med at klage... og hvis der er en borgerrådgiver... så få fat i vedkommende og få hjælp med klagen.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension