K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2010, 17:15   #111
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej Daisyboo

Først en masse dem har du hårdt brug for.
nu ved jeg ikke om det er anderledes i din komm. end min.
selvom din sag er afssluttet, er det sagsbehandler der skal tage stilling/ indstille til flex udfra din arbejdsevne.
så jeg ville da skrive til hende ang. arbejdsprøvning, eller hvem der måtte have med dette at gøre. ( for at se hvormeget/lidt du kan arbejde )
Skriv du gerne vil ud hurtigst muligt, så du ikke også skal have en masse ventetid her.

håber det bedste for dig

Tak.

Jeg talte netop med dem i går om det og da sagen er afsluttet kan jeg ikke komme i arbjedsprøvning. MIn sag skal starte forfra. Jeg skal ned på jobcenteret med en ansøgning om fleks og så kræve at komme i arbejdsprøvning. Det er forfra...
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2010, 22:10   #112
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Daisyboo

Da kommunen, nu har alle papirer på dig, må det være nemt for dem, at sende dem til jobcenter, så de kan komme i gang

hvis de ikke kan det, har du vel kopi af alle dine papirer, dem ville jeg så når jeg skulle i jobcenter tage med, lade dem tage en kopi af disse, så skulle sagen være klar ikke

for så har du allerede her taget noget af venteiden væk, de kan så ikke komme med undskyldninger senere og sige de ikke har fået det og det, andet end hvis dine papir er blevet for gamle vel
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vandt over kommunen og tabte 40.000 kr supersus Politik og Samfund 208 09-03-2018 12:07
Kbh tabte Helle Smith Politik og Samfund 7 16-09-2012 14:27
OBS! Tabte breve Risa Politik og Samfund 2 03-01-2012 18:03
Vi tabte :( hr.luko Alt det andet 2 11-08-2009 09:23
Jeg tabte kæben på gulvet! Rikke H Alt det andet 13 06-04-2008 14:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension