K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 22:23   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bamsen Se meddelelser

Et lille sidespørgsmål: Hvordan får i noget tekst fra anden besked med over i jeres, så man kan se spørgsmål og svar i en??
Var det forståeligt??
Ved at trykke på Quote
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 12:00   #12
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Får "feriepenge" på KH-sats

Hej.

Jeg er i samme situation som trådstarter.

Jeg har været på KH i et par år. I efteråret fik jeg så drømmejobbet.

I indeværende ferieår brugte jeg 2 af de 5 ugers ferie, som man på årsbasis har ret til på KH.
Nu kontaktede jeg (selvfølgelig skriftligt) kommunen/jobcenterets nye afdeling for Fleksjobbere for at få oplyst, om jeg kunne få ferie i påskeugen.

Der har jeg fået at vide, at jeg fint kan holde ferie i de 3 dage i næste uge. Derudover har jeg så stadig 12 dage tilbage, som jeg kan afholde inden 1. maj.

Det lille "men" er så, at jeg kun får udbetalt feriepenge for de dage på KH-sats. Ikke på ledighedsydelse, da jeg endnu ikke har været i arbejde længe nok.

Arbejdsgiver skal - i god tid - indsende en mail med oplysning om at medarbejderen afholder ferie på X tidspunkt. Ret smertefrit, hvis man ved hviklen adresse det skal sendes til

Næste ferieår har jeg så ret til 25 feriedage på KH-sats minus x antal feriedage, som er opsparet fra mit job.

Jeg synes, det med ferie, fleksjob og nyansat er ret forvirrende. Jeg gik f.eks. og troede, at de 10 feriedage man har ret til som fleksjobber ansat i efteråret skulle bruges i det følgende ferieår. Gudskelov blev jeg klogere - også takket være K10.
Vejledning ang. ferie som nyansat fleksjobbet har jeg slet ikke fået fra Jobcenter mm.


Venlig hilsen
Cordulla,
der stadigt bliver klogere ved at følge med på K10.

Fleksjobber i drømmejob efter flere år på KH.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Feriepenge fra sidste feriepenge MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 11 16-05-2013 19:50
Feriepenge søsser s Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 01-07-2009 13:00
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension