K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2010, 10:40   #81
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Det var nu også bare ment som gode råd Nensypige kunne bruge hvis hun har lyst.

Jeg undskylder mange gange hvis det er blevet opfattet som noget der SKAL gøres, for så har jeg udtrykt mig klodset.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 10:49   #82
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nej det gjorde I da heller ikke, det er bare så svært for Nensy med hele hendes sag, så det er et skridt ad gangen ellers bakker hun ud.

Vi håber at hun kan bruge vores råd i den grad de kommer og bruger dem på den måde hun selv bedst kan.

Der er i al fald ingen grund til at tvinge sig til at gå til en psykolog man ikke har det godt hos og arbejdsprøvning burde hun nok slet ikke sendes ud i ??!! Hvad siger din læge hertil Nensy ? Evt. revacenter skal du vel også først efter psykologen eller er det undervejs ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Lægeskift er umuligt supersus Politik og Samfund 2 20-03-2012 00:11
det er jo umuligt at regne sin pension ud !! henningv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 11-10-2011 17:42
Korter og mere præcis det er umuligt Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 9 26-07-2008 13:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension