K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2012, 21:28   #91
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Ja at være positiv er i sidste ende til gavn for hele samfundet, selv hvis man vil være kritisk....
Desværre er der nogle alle steder, også i dette forum som for hvem hele livet kun går ud på at være kritisk/sur/tvær, men... dem har vi også plads til heldigvis....
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:34   #92
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Ja at være positiv er i sidste ende til gavn for hele samfundet, selv hvis man vil være kritisk....
Desværre er der nogle alle steder, også i dette forum som for hvem hele livet kun går ud på at være kritisk/sur/tvær, men... dem har vi også plads til heldigvis....
Det er dog fantastisk hvor positiv du lige pludseligt er blevet Kjeld60, faktisk på en ret så kort tid, efter du fik din FP.
Men som skrævet, ikke alle er ens.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:37   #93
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det er dog fantastisk hvor positiv du lige pludseligt er blevet Kjeld60, faktisk på en ret så kort tid, efter du fik din FP.
Men som skrævet, ikke alle er ens.
Hvor har jeg været kritisk INDEN jeg fik min Pension???

Bare 1 link udbedes...
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:41   #94
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Hvor har jeg været kritisk INDEN jeg fik min Pension???

Bare 1 link udbedes...
Det ved jeg ikke hvor du har været inden du fik FP, men jeg husker bare det som du skrev på K10 og det var ikke positivt.
Jeg håber, at du sover godt nu, fordi det kunne du ikke som jeg husker det.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:56   #95
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
HVAD.... skal det at jeg tidligere har skrevet om søvnproblemer nu pludselig blandes ind i denne tråd....... du skriver efter din helt egen hukommelse som ikke har hold i virkeligheden.....
Jeg spørger efter noget bestemt som du mener jeg har skrevet og beder dig linke til det....
Hvis dit svar bare er... som jeg husker det.... så....
Sov godt.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:59   #96
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af andersand10 Se meddelelser
Jeg har altid fået at vide at jeg var god på basketbanen......og fordi jeg har dette talent, så synes nogen af jer at det lugter af falsk post og at jeg ikke har det så slemt og at jeg bare er ingenting i forhold til jer selv og det i kender til!!! .....det giver mig gameface på.....jeg får mere blod på tanden til at vokse....jeg tror bare ikke jer der hader uden grund kommmer til at vokse personligt...............jeg vil ikke sammenligne noget eller...........men se på jason watt han vil ikke kunne varetage et almindeligt arbejde umiddelbart, men han han har et og har haft et kæmpe drive for sin motorsport.
Først...jeg syntes det er godt at forfølge sine drømme og ikke give op, det "dør" man indvendig af. Så bliv endelig ved med at kæmpe!

Andet...jeg ved ikke om det er mig du refererer til når du taler om at hade...jeg hader bestemt ikke nogen eller noget men jeg vil da, i et forum som dette, have en naturlig nysgerrighed over hvordan man som førtidspensionist kan komme til USA, det er vel ikke unfair?? At jeg så også syntes at det kan virke lidt mærkeligt at man er førtidspensionist og vil spille basket på et scholarship...det er vel egentlig heller ikke underligt..eller??

Tredie...Al respekt for Jason, han har gjort det godt trods enorm modgang!! Men altså...med den indtægt han har får han nok ikke førtidspension...;-) Deri ligger den store forskel på jer to. Jeg siger ikke at du ikke kan nå lige så langt...men han har frihed til at gøre hvad han har lyst til...og ikke skulle spørge kommunen først.

Pøj pøj med dit projekt...og skulle du ikke nå helt så langt som over andedammen, så er der stadig rigtig gode muligheder for også at opnå nogle drømme her i lille dannevang...;-)
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 22:01   #97
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
...Jeg spørger efter noget bestemt som du mener jeg har skrevet og beder dig linke til det....
Hvis dit svar bare er... som jeg husker det.... så....
Sov godt.
Nej det gøre du ikke. At være ikke positiv/negativ, har intet med kritiken at gøre.
At være kritisk er ikke det samme som at være negativ dvs. ikke positivt indstillet.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 22:03   #98
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Nej det gøre du ikke. At være ikke positiv/negativ, har intet med kritiken at gøre.
At være kritisk er ikke det samme som at være negativ dvs. ikke positivt indstillet.
Link hvor jeg er negativ over noget som er skrevet i denne tråd.....eller hvis du ikke kan så bare end anden... du vælger selv...
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 22:06   #99
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Link hvor jeg er negativ over noget som er skrevet i denne tråd.....eller hvis du ikke kan så bare end anden... du vælger selv...

Jeg vil bede dig om det same: "..Link hvor jeg er negativ over noget som er skrevet i denne tråd.."
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 22:15   #100
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
@karo du skrev jeg var pludselig positiv i #92

Hvor jeg jeg skrevet at du er negativ nogen steder.....
Hvorfor tror du pludselig at jeg er imod dine indlæg her????

Men er da selv glad for trådstarter kunne bruge mit enkelte indlæg positivt. men at jeg også skulle forsvare mine søvnproblemer som jeg har skrevet om tidligere....ved du hvad, det kommer bag på mig... skal vores årsager til at være på FP nu også på denne side ligge os til last.......
Vi har desværre alle od på FP været igennem meget allerede, gider ikke også at jeg også skal igennem DIG...
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension