K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2017, 12:34   #1
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
4 sagsbehandler under er ressource forløb

Hej alle sammen jeg er på et ressource forløb. Fik besked på at man ville få tildelt. En kordinerende sagsbehandler under hele forløbet . Hvilket nu er endt på sagsbehandler Mr 4 . Har intet om jeg skulle ha fået en ny sagsbehandler hvad gør man nu har en ide om at Københavns kommune igen igen er ved at sylte min sag . Har lige fundet ud af at jeg nu igen har fået en ny sagsbehandler . Hvordan skal det så hænge sammen med at man får besked på jobcentre København at under er ressource forløb får man kun en sagsbehandler og nu er vi så havnet i når 4sagsbehandler . Så vil lige høre om der skulle være en herinde som hved hvor mange klager over dette forløb som jeg er havnet i . Det lader til at jobcenter København. Prøver at sylte min sag som jeg har kørene med samme kommune . Håber nogen kan hjælpe eller gi er godt råd VB. Mange hilsnerfra skotten
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 13:15   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Jeg tror desværre der menes, at i stedet for at have flere sagsbehandlere samtidig, har man 1 sagsbehandler af gangen, der står for at koordinere forløbet.
Der er desværre ingen krav om, at de ikke må skifte denne koordinerende sagsbehandler ud.

Lov om aktiv beskæftigelsesindsats:
"§ 68 c. Kommunen skal udpege en gennemgående og koordinerende sagsbehandler til personer, der deltager i et ressourceforløb efter § 68 a eller § 68 b. Sagsbehandleren skal udarbejde rehabiliteringsplanens indsatsdel sammen med personen, jf. § 30 a, varetage den løbende opfølgning og koordinering i samarbejde med personen, sørge for, at indsatsdelen justeres efter personens aktuelle situation og behov, og bistå personen med at gennemføre rehabiliteringsplanen, herunder realisere uddannelses- og beskæftigelsesmål.

Stk. 2. Funktionen som gennemgående og koordinerende sagsbehandler kan overdrages til en anden enhed i kommunen end jobcenteret, jf. § 6, stk. 4, i lov om organisering og understøttelse af beskæftigelsesindsatsen m.v."
http://www.socialjura.dk/content-sto...sesindsatslov/
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2017, 23:32   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Jeg tror desværre der menes, at i stedet for at have flere sagsbehandlere samtidig, har man 1 sagsbehandler af gangen, der står for at koordinere forløbet.
Der er desværre ingen krav om, at de ikke må skifte denne koordinerende sagsbehandler ud.
Sådan forstår jeg det også.

En arbejdsplads (her kommunens jobcenter) kan jo ikke gardere sig mod, at medarbejdere finder nyt job, bliver syge, skal have barselsorlov m.m.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension