K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2014, 19:15   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er det ved lægen du vil søge aktindsigt...

Hvis det er så husk også at søge ved kommunen...

Jeg har aldrig oplevet noget negativt ang aktindsigt og det bør man da heller ikke for det er jo noget man søger for at kunne forberede sig bedst muligt og det er alle vel interesseret i at man er..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2014, 19:34   #12
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Er det ved lægen du vil søge aktindsigt...

Hvis det er så husk også at søge ved kommunen...

Jeg har aldrig oplevet noget negativt ang aktindsigt og det bør man da heller ikke for det er jo noget man søger for at kunne forberede sig bedst muligt og det er alle vel interesseret i at man er..
Har søgt ved kommunen
Ok tak
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2014, 23:51   #13
livniv
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2013
Lokation: Glostrup
Indlæg: 26
Styrke: 11
livniv er ny på vejen
Hejsa

Dette er bare en kommentar :-)

Da jeg foreslog min læge smerteklinik, sagde han også, at medicin afprøvning sagtens kunne ske hos ham og der derfor ikke var grund til at sende mig derud.

Men forklarede ham nærmere om hvorfor jeg gerne ville på smerteklinik og det var bla for at komme på smertehåndteringskursus og dette kunne han ikke tilbyde og sendte mig afsted.

Det er noget af det bedste han har gjort for mig.
Gik der en gang om ugen i 5 mdr-på hold med andre med "usynlige" kroniske smerter, En psykolog varetog kurset.

Jeg var helt nede i kulkælderen da jeg startede, for havde svært ved at acceptere, at mit liv ikke bliver som før. Jeg tager ikke medicin, da der ikke er noget, hvor effekten overstiger bivirkningerne.

Så hvis du har svært ved at acceptere din situation og mangler hjælp og værktøjer til at komme videre, finde din identitet osv, så vil et smertehåndteringskursus være en god ide.

Og hvis mit indlæg slet ikke har relevans, så bare se bort fra det :-)
livniv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2014, 00:20   #14
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af livniv Se meddelelser
Hejsa

Dette er bare en kommentar :-)

Da jeg foreslog min læge smerteklinik, sagde han også, at medicin afprøvning sagtens kunne ske hos ham og der derfor ikke var grund til at sende mig derud.

Men forklarede ham nærmere om hvorfor jeg gerne ville på smerteklinik og det var bla for at komme på smertehåndteringskursus og dette kunne han ikke tilbyde og sendte mig afsted.

Det er noget af det bedste han har gjort for mig.
Gik der en gang om ugen i 5 mdr-på hold med andre med "usynlige" kroniske smerter, En psykolog varetog kurset.

Jeg var helt nede i kulkælderen da jeg startede, for havde svært ved at acceptere, at mit liv ikke bliver som før. Jeg tager ikke medicin, da der ikke er noget, hvor effekten overstiger bivirkningerne.

Så hvis du har svært ved at acceptere din situation og mangler hjælp og værktøjer til at komme videre, finde din identitet osv, så vil et smertehåndteringskursus være en god ide.

Og hvis mit indlæg slet ikke har relevans, så bare se bort fra det :-)
Tak fordi du skrev din erfaring ned
Gode råd modtages altid selv om
Jeg efterhånden har prøvet meget,
Og er nået dertil hvor jeg bare skal
Have ro.

Jeg har erkendt nu at der ik er meget
At gøre, og det har været en laaaaanngg
Vej at nå her til at erkende, men det
Har givet mig en anden ro.
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2014, 20:12   #15
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Hej igen

Har søgt aktindsigt hos kommunen,
Jeg skal nu til rundbords samtale på det sted hvor jeg
Har været i arbejdsprøvning.

Mit spørgsmål er så hvis jeg skal søge aktindsigt igen
Efter mødet skal det så være på det sted jeg er afprøvet i
Eller hos kommunen,
Og er det overhovedet relevant at søge aktindsigt igen
Efter rundbordssamtalen?
Da jeg jo selv deltager til samtalen?

Tak på forhånd
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2014, 20:25   #16
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
At du selv deltager i samtalen er ikke ensbetydende med, at når du ser notater i din sag fra dette møde,
at du er enig i hvad der står, så bed efterfølgende Kommunen om aktindsigt siden sidst.

Formoder din sagsbehandler deltager i mødet og jeg ville på mødet bede hende sørge for at der bestemmes
på mødet, hvem der tager notat til referat, som du efterfølgende vil have tilsendt.

Når du har modtaget den nye aktindsigt alternativt mødereferat, har du mulighed for at kommentere på mødenotatet fra den dag, hvis du ikke er enig i det noterede.

Kommentarerne / ændringer fremsendes til din sagsbehandler og der noteres øverst:
"Skal tilføres min sag som partsindlæg" det betyder at det skal tilføjes din sag

Sidst redigeret af lgkh62; 26-03-2014 kl. 20:32.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2014, 21:15   #17
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
At du selv deltager i samtalen er ikke ensbetydende med, at når du ser notater i din sag fra dette møde,
at du er enig i hvad der står, så bed efterfølgende Kommunen om aktindsigt siden sidst.

Formoder din sagsbehandler deltager i mødet og jeg ville på mødet bede hende sørge for at der bestemmes
på mødet, hvem der tager notat til referat, som du efterfølgende vil have tilsendt.

Når du har modtaget den nye aktindsigt alternativt mødereferat, har du mulighed for at kommentere på mødenotatet fra den dag, hvis du ikke er enig i det noterede.

Kommentarerne / ændringer fremsendes til din sagsbehandler og der noteres øverst:
"Skal tilføres min sag som partsindlæg" det betyder at det skal tilføjes din sag
😊Super tak
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2014, 16:08   #18
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Skal som sagt snart til rundbordsamtale, der hvor jeg senest er blevet arbejdsprøvet for at få en afklaring.

Jeg er selv nu meget afklaret i forhold til min egen fremtid.
Det er at jeg ik kan se mig
Selv på arbejdsmarkedet selv ikke på flex vilkår.

Spørgsmålet er hvad de tænker
Og hvad vil de forslå fremadrettet?

Skal jeg bede om en kopi
Af resultatet af min arbejdsprøvning inden
Mødet så jeg kan forberede
Mig bedst muligt?


Bare tanken om at de evt.
Vil sende mig yderligere i noget
Praktik for mig allerede nu til
At gå i forsvarsposition,
Det er ikke rart..uvisheden

Hvordan kan jeg forberede mig
Bedst - hvad har i andre gjordt?
Skrevet noget ned?
Taget kopier af et eller andet?

På forhånd tak
Og god dag til alle
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2014, 09:55   #19
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Da jeg var nede på kommunen for at søge
Aktindsigt, fik jeg at vide at jeg fremgår
Skal søge digitalt.

Jeg har eboks og er tilmeldt borgerservice
Man hvordan sender man det elektronisk
Nogen kloge hovder der kan finde ud af det

På forhånd tak.
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2014, 14:41   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Sikke noget pjat...du har fået at vide...

Skriv et stykke papir hvor på du skriver at du vil have fuld aktindsigt eller brug den formular der ligger under nyttige links og denne går du op med og aflevere på jobcenteret....

Bed dem om at kvittere på at de har modtaget den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension