K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2012, 19:00   #81
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
husk de har 4 uger, lige som du havde 4 uger.

held og lykke med din klage

for gudskyld vent med hund indtil din sag er færdig og afklaret

Mange tak...

Jeg har bidt mig lidt på en japansk spids blanding, en utrolig lyddig hund som er nem at have med at gøre, både opdragelse og temp.

Men lad os nu se
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2012, 21:10   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Snakkede med en tidligere sagsbehandler og hun var heller ikke i tvivl, den skulle godkendes - der kunne så være det her REVA forløb som jeg skulle overbevise dem lidt om, var "at arbejde over".
Det burde ikke være nødvendigt, at overbevise dem om noget som helst, det fremgår tydeligt af dine lægepapirer, at din indsats på Reva Aktiv og hos Dansk Kabel TV førte til forværring af dine problemer, bl.a. indlæggelse på psyk.

Den 18. september er indenfor de 4 uger, så det er der ikke noget galt i.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 08:28   #83
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det burde ikke være nødvendigt, at overbevise dem om noget som helst, det fremgår tydeligt af dine lægepapirer, at din indsats på Reva Aktiv og hos Dansk Kabel TV førte til forværring af dine problemer, bl.a. indlæggelse på psyk.

Den 18. september er indenfor de 4 uger, så det er der ikke noget galt i.
REVA forløbet var før min indlæggelse, det var ved en praktik efter REVA (varede 7 timer, var der kun en dag) men det burde stadig ikke have været et afslag.

Men vi lader tiden gå indtil d. 18 hvor den kommer for nævnet igen og så må vi se om den skal ankes til BM.

Men ser man tilbage på mit liv de sidste 10 år vil man kunne se at jeg har prøvet, været nede og prøvet igen osv. så ved ikke helt hvad de vil med mig???
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 22:00   #84
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
REVA forløbet var før min indlæggelse, det var ved en praktik efter REVA (varede 7 timer, var der kun en dag) men det burde stadig ikke have været et afslag.
Jeg fik indtryk af, at du først var på REVA og derefter i praktik hos Kabel Tv og, at du gav den en skalle begge steder, og derefter blev indlagt på psyk.

Men uanset hvad, så skrev Psykiater Steffen Høy Pedersen d.12.03.2012:
"Pt. har for nylig fået en markant forværring i sin psykiske tilstand i forbindelse med en jobpraktik."


Og Psykiatrisk afd., Odense Hospital skrev:
"Pt. indlægges grundet tiltagende psykisk forværring med psykosenære symptomer og
suicidale tanker formentlig belastningsudløst i forbindelse med aktivering.
"

D.v.s. der bør ikke være nogen tvivl om, at dine lidelser forværres af aktivering/praktik.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 22:26   #85
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
er meget ked af den afgørelse -- men du må angre den så håber jeg det er ok det er et forbandet system det her
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 23:22   #86
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg fik indtryk af, at du først var på REVA og derefter i praktik hos Kabel Tv og, at du gav den en skalle begge steder, og derefter blev indlagt på psyk.

Men uanset hvad, så skrev Psykiater Steffen Høy Pedersen d.12.03.2012:
"Pt. har for nylig fået en markant forværring i sin psykiske tilstand i forbindelse med en jobpraktik."


Og Psykiatrisk afd., Odense Hospital skrev:
"Pt. indlægges grundet tiltagende psykisk forværring med psykosenære symptomer og
suicidale tanker formentlig belastningsudløst i forbindelse med aktivering.
"

D.v.s. der bør ikke være nogen tvivl om, at dine lidelser forværres af aktivering/praktik.
Det er måske mig der har kludret i det, men kort efter stop på reva flytter vi til en ny kommune og her går den gal ved første praktik dag / aktivering og det går så noget ned af bakke, for ikke at sige meget.

Min psykiater er sikker på den vil gå igennem ved ankestyrelsen, men jeg vil ikke sætte hovedet for højt, der er nok der rumsterer

Jeg har forsøgt at få en anden sagsbehandler, da jeg ikke kan snuppe ham jeg har.

Når jeg er der sidder han med hænderne bag hovedet og nærmest lægger sig på stolen "her er det mig der bestemmer" agtigt, jeg kan ikke ha´det!

Men jeg forbereder mig på et afslag, så kan jeg kun blive overrasket hvis det bliver et JA.

Har læst at der er mange kommuner der bare giver afslag (også her) det burde noget mere op i medierne, hvor meget vi skal kæmpe for vores ret og så når det STÅR SÅ TYDELIGT!!!

Hvad er sidste indstands? Kan man lægge sag hvis det når så vidt eller hvad sker der?

I kan nok fornemmer at jeg er LANGT foran i tiden, desværre.

Sidst redigeret af LM Fyn; 29-08-2012 kl. 23:25. Årsag: Glemte noget :)
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 07:04   #87
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Det er måske mig der har kludret i det, men kort efter stop på reva flytter vi til en ny kommune og her går den gal ved første praktik dag / aktivering og det går så noget ned af bakke, for ikke at sige meget.
Ok, så er jeg med, men det bør ikke gøre nogen forskel.

Lige nu kan du ikke gøre andet end at vente.
Så prøv om du kan tænke på noget andet (og jeg ved godt det er svært) og slap lidt af.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 09:15   #88
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Ok, så er jeg med, men det bør ikke gøre nogen forskel.

Lige nu kan du ikke gøre andet end at vente.
Så prøv om du kan tænke på noget andet (og jeg ved godt det er svært) og slap lidt af.
Ja bare jeg kunne vente.

Men der farer jo en masse ting rundt, men jeg ser om det ikke lykkedes at slappe lidt af....
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 11:12   #89
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
7 dage tilbage, jeg har fået mig en hund men jeg har til gændgæld også været vågen nu i rigtig MANGE timer, hunden slapper totalt af, men det er som om - bare tanken om at skulle ud med den, den gør noget ved mig, ikke fordi jeg ikke kan men der er noget i mig der stritter imod, selve hunden er helt rolig osv. men det er som om det ansvar der følger med kan er lidt for meget???

Jeg holder ud lidt endnu.... Kan jo se frem til efter d. 18
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 11:27   #90
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej renedahl,

Du skal lige give dig selv en chance, alt nyt fylder. Ændringer fylder, nye rutiner fylder. Du skal lige vænne dig til det nye lille liv du også har fået inde for dørerne også selvom det ikke straks lever op til dine forventninger.

Så bær over med dig selv og tag det hele i små doser, så vænner du dig til at have den dejlige hund som jo også giver så meget igen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension